Πώς οι εταιρείες που κάνουν τη διαφορά, κερδίζουν και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

Πώς οι εταιρείες που κάνουν τη διαφορά, κερδίζουν και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

Η ΑΒ Βασιλόπουλος απέδειξε για ακόμη μια φορά και χρονιά με τις δράσεις της, ότι είναι μια εταιρεία που νοιάζεται για όλα όσα νοιαζόμαστε κι εμείς.

cAB1

Sponsored Content

Το 2020 είχε σίγουρα ιδιαίτερες «απαιτήσεις» για όλους. Μας έδωσε όμως και μαθήματα. Εκτιμήσαμε περισσότερο την υγεία, την εργασία, την ανθρώπινη επαφή. Καταλάβαμε επίσης πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με όλο τον πλανήτη ή πώς επηρεάζουν οι πράξεις μας τον συνάνθρωπό μας και πόσο σημαντικό είναι να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας.
Ακόμα όμως και ως καταναλωτές, αλλάξαμε συνήθειες και σκεπτικό. Συνειδητοποιήσαμε τους λόγους για τους οποίους αξίζει να στηρίζουμε εκείνους που επιλέγουν να μας στηρίζουν. Πολλοί από εμάς, λοιπόν, δείξαμε την προτίμησή μας σε εταιρείες που αντίστοιχα έδειξαν τη φροντίδα τους προς την κοινωνία, το περιβάλλον, τους ανθρώπους τους, και ευρύτερα τη χώρα τους, τη χρονιά που μας πέρασε.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος απέδειξε για ακόμη μια φορά και χρονιά, ότι είναι μια εταιρεία που κάνει τη διαφορά με τις δράσεις της και νοιάζεται για όλα όσα νοιαζόμαστε κι εμείς. Εν μέσω πανδημίας, ανταποκρίθηκε με ταχύτητα στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν. Έδειξε μεγάλη ευελιξία και γρήγορα αντανακλαστικά, τόσο σε ζητήματα ασφάλειας και προστασίας προσωπικού και πελατών, όσο και στα αιτήματα της κοινωνίας. Στάθηκε στο πλάι εκείνων που μας φρόντισαν, αλλά και όσων μας είχαν περισσότερο ανάγκη. Υπηρετώντας τον σκοπό της, να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Ταυτόχρονα, συνέχισε τις δράσεις της στους βασικούς της πυλώνες, όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια: τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. Συγκεκριμένα:

Δράσεις για τον Άνθρωπο

Κλείσιμο
• Πρόσφερε συνολικά 6,6 εκατομμύρια € σε δωρεές, μέσα από τα προγράμματα που υλοποιεί.
• 4 εκατομμύρια € εξ’ αυτών διατέθηκαν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, σε Δήμους και τοπικούς φορείς, αλλά και στους εργαζομένους της εταιρείας, δημιουργώντας αξία που ισοδυναμεί με 2,84 ευρώ για κάθε 1 ευρώ* και συνολικό κοινωνικό αποτύπωμα που φτάνει τα 11,5 εκατομμύρια ευρώ.
• Περισσότερα από 180.000 υγιεινά γεύματα έφτασαν σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα μέσα από το πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis.
• Παρείχε γεύματα αξίας 2,19 εκατομμύρια € σε τοπικούς φορείς μέσα από το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων προϊόντων «Τρόφιμα Αγάπης».
• Σε όλα της τα καταστήματα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς συγκεντρώθηκαν, σε ειδικά σημεία, τρόφιμα που δόθηκαν σε τοπικά ιδρύματα και φορείς.
• Για 10η συνεχόμενη χρονιά πάνω από 8.000 εργαζόμενοι – εθελοντές, ένωσαν τις δυνάμεις τους για ένα κοινό σκοπό: την 10η χρονιά εθελοντισμού ΑΒ. Και μαζί με τους πελάτες της αλυσίδας, συγκέντρωσαν 77 τόνους τροφίμων για την ενίσχυση περισσότερων από 265 τοπικών φορέων και οργανισμών σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας τη διαφορά στις ζωές 61.000 συνανθρώπων μας.
• Από τις δωρεές της ΑΒ για την αναβάθμιση Νοσοκομειακών Υπηρεσιών επωφελήθηκαν 9.054 παιδιά.
• Τέλος, για τους δικούς της ανθρώπους, τους περισσότερους από 15.000 εργαζόμενούς της, στους οποίους προσφέρει ένα ασφαλές, σύγχρονο, συμπεριληπτικό και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας, η ΑΒ επένδυσε τη χρονιά που μας πέρασε 17,5 εκατομμύρια € σε παροχές.

Native_Protothema_3


Δράσεις για τα Προϊόντα

• Συνεχίζει να στηρίζει σταθερά τους προμηθευτές της, το 90% των οποίων είναι τοπικοί παραγωγοί.
• Και τη χρονιά που μας πέρασε, διασφάλισε την ποιότητα και τη βιωσιμότητα των προϊόντων της, μέσω πιστοποιήσεων ISO και συστηματικών ελέγχων στα καταστήματα και τους προμηθευτές της, με στόχο να προσφέρει πάντοτε στους πελάτες της απεριόριστες επιλογές και προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.
• Επιπλέον, η ΑΒ παρέχει σημαντικά εφόδια και εργαλεία σε τοπικούς παραγωγούς, όπως το καινοτόμο Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή. Μέσα από αυτό επωφελούνται 230 παραγωγοί, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε «έξυπνη» τεχνολογία.

BANNER_04


Δράσεις για το Περιβάλλον

• Παρέμεινε πιστή στις δράσεις που υποστηρίζουν τη δέσμευσή της για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση χρήσης του πλαστικού κατά 50% έως το 2025.
• Κατήργησε τα πλαστικά μιας χρήσης  από τα καταστήματά της και τις πλαστικές σακούλες, τις οποίες αντικατέστησε με χάρτινες και βιοδιασπώμενες.
• Προώθησε βιώσιμες πρακτικές στη γεωργία και την ιχθυοκαλλιέργεια.
• Μείωσε τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στις εγκαταστάσεις της κατά 83% σε σύγκριση με το έτος βάσης της (2008).
• Εφαρμόζει το σύστημα ενεργειακής εποπτείας σε όλες τις εγκαταστάσεις της και σε 24ωρη βάση, με στόχο τη μείωση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.

«Βιώσαμε όλοι μια πρωτόγνωρη συγκυρία, που άλλαξε την καθημερινότητά μας και τις προτεραιότητές μας. Ωστόσο, ακόμη και στη “σκιά” της πανδημίας, συνεχίσαμε να ακούμε τα μηνύματα και να τα μετατρέπουμε σε πράξεις φροντίδας για τους συμπολίτες μας», σημειώνει η Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Εταιρικής Υπευθυνότητας και Επικοινωνίας της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Native_protothema-1


Για όλα όσα νοιάζεσαι, λοιπόν, η ΑΒ Βασιλόπουλος φροντίζει να δίνει «το παρών». Μας προτρέπει να #allazoumesinithies σήμερα για εμάς και για τις επόμενες γενιές, ενώ μας προσφέρει καθημερινά υψηλής ποιότητας προϊόντα. Συνεχίζει σταθερά το κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο και αποτελεί υπόδειγμα εργοδότη και εταίρου, για όλους!

Διαβάστε εδώ τον Απολογισμό με τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2020» της ΑΒ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης