Αμερικανικός τουρισμός: +25% η ζήτηση για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2017

Αμερικανικός τουρισμός: +25% η ζήτηση για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2017

Τι δείχνει έκθεση της παγκόσμιας ένωσης κρουαζιέρας, CLIA, με τίτλο Travel Agent Cruise Industry Outlook Report

Αμερικανικός τουρισμός: +25% η ζήτηση για κρουαζιέρες στη Μεσόγειο το 2017
Την τέταρτη μεγαλύτερη αύξηση, σε επίπεδο ζήτησης, καταγράφουν τα τουριστικά γραφεία της Β. Αμερικής για την ευρωπαϊκή Μεσόγειο το 2017, η οποία διαμορφώθηκα στο +25%.

Αυτό έδειξε έκθεση της παγκόσμιας ένωσης κρουαζιέρας, CLIA, με τίτλο Travel Agent Cruise Industry Outlook Report, που διεξήχθη σε δείγμα 800 τουριστικών γραφείων στη Β. Αμερική και αποτελεί τμήμα εν εξελίξει έρευνας της CLIA στην οποία θα παρουσιάζονται προβλέψεις σχετικά με τις τάσεις της κρουαζιέρας που καταγράφουν τα τουριστικά γραφεία.

Κλείσιμο
Συνολικά, ο μέσος όρος ανάπτυξης της ζήτησης το 2017 προσδιορίζεται στο 6,5%, δηλαδή +1,9% επάνω σε σχέση με την περυσινή ανάπτυξη.

Οι ταξιδιώτες από τη Β. Αμερική τείνουν να προτιμούν κρουαζιέρες στο Δυτικό Ημισφαίριο. 

Η Αλάσκα καταγράφει προς το παρόν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη (51%) και ακολουθούν η Καραϊβική/ Βερμούδες/ Μεξικό (42%) και ο Καναδάς/ Νέα Αγγλία (31%).

Ορισμένοι τουρίστες νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια σε κοντινούς προορισμούς, όμως συνεχίζουν να επιθυμούν ταξίδια σε νέα μέρη. Αυτός είναι ο λόγος που η Αλάσκα παρουσιάζει τόσο μεγάλη αύξηση της ζήτησης.

Περισσότερα από το 80% των τουριστικών γραφείων από τη Βόρεια Αμερική ανέφεραν ότι τα μεγέθη κρουαζιέρας που κατέγραψαν το 2017 παρουσίασαν αύξηση, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 73% το 2016, με τα τρίτα τέταρτα να αναφέρουν ότι οι πελάτες τους δαπάνησαν περισσότερα φέτος στις κρουαζιέρες.

Το 44% των τουριστικών γραφείων ανέφεραν ότι το 2017 είχαν αύξηση άνω του 10%, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 27% το 2016.



Το value και οι υπηρεσίες είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες ικανοποίησης στο ταξίδι κρουαζιέρας. Σχεδόν όλοι (98%) αξιολογούν τις υπηρεσίες πολύ ή εξαιρετικά σημαντικές στην ικανοποίησή τους και το 96% ανέφερε το ίδιο για το value. Ακολουθεί η άνεση (94%), οι ευκολίες και δραστηριότητες (90%), η διαφάνεια στην τιμολόγηση (83%), οι ανταποδοτικές εμπειρίες (81%), οι επιλογές εστίασης (80%) και η ασφάλεια (79%). Η διασκέδαση (67%) και οι ευκαιρίες για πλούσιες εμπειρίες (47%) ακολουθούν πιο χαμηλά.

Το 62% των τουριστικών πρακτόρων του δείγματος είπαν ότι οι πελάτες τους ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για εκδρομές ή ταξίδια περιπέτειας. Επιδιώκουν εμπειρίες εξερεύνησης, κάτι νέο και πέρα από τα καθιερωμένα. Τα ενδιαφέροντα αυτά εκδηλώνονται από ομάδες φίλων που ταξιδεύουν (62%), από ζευγάρια (61%), από μοναχικούς ταξιδιώτες (50%) και από ομάδες πολλών γενεών (46%). Τα τουριστικά γραφεία που προσφέρουν εμπειρίες περιπέτειας ανέφεραν 76% μεγαλύτερο ενδιαφέρον για Αλάσκα, 49% για τα Γκαλαπάγκος και 33% για το Νότιο Ειρηνικό.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης