Πρωτότυπες τουριστικές εφαρμογές από νέους Έλληνες επιχειρηματίες

Πρωτότυπες τουριστικές εφαρμογές από νέους Έλληνες επιχειρηματίες

Νέοι επιχειρηματίες δημιουργούν στην Ελλάδα πρωτότυπες τουριστικές εφαρμογές, οι οποίες είναι προσβάσιμες σε ταξιδιώτες όλου του κόσμου

Πρωτότυπες τουριστικές εφαρμογές από νέους Έλληνες επιχειρηματίες
Ακόμα μία καινοτομία από Έλληνες, αυτή τη φορά στο πεδίο του τουρισμού. Νέοι επιχειρηματίες δημιουργούν στην Ελλάδα πρωτότυπες τουριστικές εφαρμογές, οι οποίες είναι προσβάσιμες σε ταξιδιώτες όλου του κόσμου.

Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται ο τουρισμός, καθώς κάνουν την εύρεση του ιδανικού τουριστικού προορισμού πιο εύκολη και ελκυστική για τους ταξιδιώτες. Φέρνουν σε επαφή ταξιδιώτες με ντόπιους, διευκολύνουν λάτρεις της θάλασσας να νοικιάσουν τα σκάφη των ονείρων τους, προτείνουν ολοκληρωμένα τουριστικά πακέτα ή συνδράμουν τα ξενοδοχεία στην αγωνιώδη προσπάθειά τους να βρουν πελάτες. 

Δείτε πέντε διαδικτυακές εφαρμογές, που συνδυάζουν τις νέες τεχνολογίες με την ιδανική τουριστική εμπειρία:
Κλείσιμο

Dopios 

Το Dopios ξεκίνησε τον περασμένο Ιούνιο από την Αθήνα. Στόχος του είναι να φέρει σε επαφή τους ντόπιους μιας πόλης με τους επισκέπτες της, προκειμένου να τους μυήσουν σε αγαπημένες γωνιές τους.

Πίσω από τη διαδικτυακή αυτή κοινότητα βρίσκονται τρεις νέοι Έλληνες, που μοιράζουν τη ζωή τους μεταξύ Ελλάδας και Σαν Φρανσίσκο, ο Αλέξανδρος Τρίμης, ο Νίκος Σαριλάκης και ο Μανώλης Κουνελάκης. Την ομάδα συμπληρώνει ο Ινδός προγραμματιστής Ανάντ Χένρι.

«Σκοπός μας είναι να ενώσουμε τους ταξιδιώτες με τους ντόπιους της πόλης και να προσφέρουμε την αυθεντική εμπειρία. Γιατί η εμπειρία ενός ταξιδιού είναι πολύ καλύτερη εάν σου δείχνει τον τόπο ένας ντόπιος», εξηγεί στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο Αλέξανδρος Τρίμης.

Οι ντόπιοι-μέλη της ιστοσελίδας ανεβάζουν στο σάιτ προτεινόμενες εμπειρίες που μπορούν να οργανώσουν για τους τουρίστες έναντι συμβολικής αμοιβής. Γαστρονομική βόλτα, μια νύχτα στα μπουζούκια, εκδρομή στο βουνό με ποδήλατα, ταξίδι με ιστιοπλοϊκό στην Εύβοια είναι μερικές μόνο από τις εμπειρίες που προσφέρονται αυτή τη στιγμή στην Αθήνα.

Έτσι, οι ντόπιοι έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν με τους τουρίστες τα μυστικά της πόλης τους, να κάνουν γνωριμίες με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, αλλά και να κερδίσουν επιπλέον χρήματα προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες και συμβουλές.

Οι τουρίστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα επιλέγουν τον προορισμό και τις προσφερόμενες εμπειρίες που μπορεί να οργανώσει γι’ αυτούς ένας από τους διαθέσιμους ντόπιους.

Η ιστοσελίδα αφορά σήμερα σε Αθήνα και Σαν Φρανσίσκο, με την Κωνσταντινούπολη και το Λονδίνο να ακολουθούν άμεσα και με στόχο της ομάδας να προστεθούν και άλλες ελληνικές πόλεις στο μέλλον. (www.dopios.com)

Incrediblue 

Λάτρεις της θάλασσας με ιδιοκτήτες σκαφών και ιστιοπλοϊκών επιχειρεί να συνδέσει η διαδικτυακή πλατφόρμα Incrediblue. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν το ιδανικό σκάφος για τις καλοκαιρινές τους διακοπές ανάμεσα σε 200 σκάφη σε 35 δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα, την Τουρκία, την Πορτογαλία και την Κροατία. Οι τιμές ενοικίασης κυμαίνονται από 25 μέχρι 1.000 ευρώ ανά άτομο την ημέρα.

Την ιδρυτική ομάδα του Incrediblue απαρτίζουν ο Αντώνης Φιοράκης, ο Γιώργος Γάτος και ο Θοδωρής Ορφανίδης.

«Η αγορά του θαλάσσιου τουρισμού είναι πολύπλοκη ειδικά αν δεν έχεις νοικιάσει ποτέ σκάφος. Γνωρίζοντας ως χρήστες σκαφών τη φανταστική πλευρά της θάλασσας και τις δυνατότητες που δίνει θέλαμε να βγάλουμε από τη μέση τις περίπλοκες διαδικασίες και να φέρουμε σε επαφή χρήστες με ιδιοκτήτες», επισημαίνει ο Αντώνης Φιοράκης.

Μάλιστα, όπως διευκρινίζει, μελλοντικά θα δίνεται η δυνατότητα συνεργασίας και με έμπειρα πληρώματα.

Η πλατφόρμα έλαβε πρόσφατα χρηματοδότηση από την εταιρεία που στηρίζει καινοτόμες ιδέες στο χώρο του διαδικτύου «Openfund», ενώ τον περασμένο Νοέμβριο απέσπασε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό νέων καινοτόμων επιχειρήσεων «How to Web», διακρινόμενο ανάμεσα σε περισσότερες από 30 ευρωπαϊκές startups. (www.incrediblue.com)

Locish 

Βρίσκεσαι στο κέντρο μιας ευρωπαϊκής μητρόπολης και ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι δεν έχεις σχεδιάσει σε ποια αξιοθέατα να πας, ποιο εστιατόριο ή μπαρ να προτιμήσεις. Το κενό που υπήρχε για άμεσες και αποτελεσματικές συμβουλές από ντόπιους (locals ονομάζονται εδώ) έρχεται να καλύψει η εφαρμογή για έξυπνα κινητά «Locish» των Αλέξη Χριστοδούλου και Γρηγόρη Ζωντανού.

«Έπειτα από ένα ταξίδι στη Βουδαπέστη, όπου δεν ξέραμε πού να διασκεδάσουμε, αποφασίσαμε ότι λείπει μια εφαρμογή για άμεση ενημέρωση των τουριστών σε ό,τι χρειαστούν», θυμούνται.

«Θέλουμε να απαλλάξουμε τον ταξιδιώτη από το άγχος να τα κανονίσει όλα από πριν. Στόχος μας είναι εκείνη την ώρα που αποφασίζει να πάει σε ένα εστιατόριο ή μπαρ, να μπορεί να ενημερωθεί για ό,τι καλύτερο υπάρχει», προσθέτουν.

Οι επισκέπτες μιας πόλης μπορούν μέσω της εφαρμογής να ρωτήσουν έναντι συμβολικής αμοιβής τους ντόπιους χρήστες της εφαρμογής για συγκεκριμένα αξιοθέατα, μέρη όπου μπορούν να φάνε ή να διασκεδάσουν. Η εφαρμογή ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα μήνα και ήδη αριθμεί περισσότερους από 1.000 locals. Επικεντρώνεται στην Αθήνα, αλλά σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Και αυτή η εφαρμογή έλαβε πρόσφατα χρηματοδότηση από το «Openfund». (www.locish.com)

Periploos 

Τρεις φοιτητές με αγάπη για τα ταξίδια αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια ταξιδιωτική εφαρμογή, που κάνει στους χρήστες της ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές προτάσεις σύμφωνα με τα χρήματα που μπορούν να διαθέσουν.

Έτσι, όλες οι διαδικασίες αναζήτησης που ακολουθούν οι επισκέπτες (εισιτήρια, ξενοδοχεία, επισκέψεις σε αξιοθέατα, ψυχαγωγία) ενοποιούνται σε μία στην εφαρμογή «Periploos», γλυτώνοντας χρόνο στους ταξιδιώτες. «Ο χρήστης δημιουργεί πακέτα μόνος του για τις περιοχές που θέλει να επισκεφθεί ή ακολουθεί τις προτάσεις που έχουν κάνει άλλοι χρήστες της εφαρμογής», επισημαίνουν οι δημιουργοί της ιστοσελίδας Ανδρέας Καρούτζος, Δημήτρης Σχίζας και Χρήστος Χατζηαποστολάκης. Η πρώτη δοκιμαστική έκδοση του «Periploos» θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της εφαρμογής μέσα στον Απρίλιο. (www.periploos.com)

Layerise 

Μια υπηρεσία που επιτρέπει στα ξενοδοχεία να αυξάνουν τις κρατήσεις τους, δημιουργώντας προσωποκεντρικές προσφορές για κάθε επισκέπτη της ιστοσελίδας τους φιλοδοξεί να προσφέρει η εφαρμογή «Layerise».

«Μέσα από τις αναζητήσεις που κάνει ο ταξιδιώτης, συνθέτουμε τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την απόφασή του να κάνει κράτηση σε κάποιο συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Ομαδοποιούμε τους χρήστες με βάση κάποιες κοινές συμπεριφορές και βοηθούμε τόσο αυτόν να βρει το ξενοδοχείο που ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις του όσο και τα ξενοδοχεία να έχουν περισσότερες κρατήσεις», τονίζει ο Άκης Λαοπόδης. (www.layerise.com)

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης