Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Play, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, αναδείχθηκε μεταξύ των πιο αξιόπιστων ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στη φετινή έρευνα καταναλωτών «European Trusted Brands».
Οι Eυρωπαίοι καταναλωτές ξεχώρισαν την Play για την ποιότητα των υπηρεσιών, τη σχέση τιμής και αξίας που προσφέρει στους καταναλωτές και την κατανόηση των αναγκών των χρηστών κινητής τηλεφωνίας.
Η έρευνα European Trusted Brands διεξάγεται τα τελευταία 14 χρόνια από το αμερικάνικο περιοδικό Reader’s Digest και έχει ως στόχο την ανάδειξη των εμπορικών σημάτων, από 20 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, που έχουν τη μεγαλύτερη αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές. Στη φετινή έρευνα πήραν μέρος 10 χώρες μεταξύ των οποίων η Αυστρία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία, η Ρωσία, η Σλοβενία και η Ελβετία καθώς και 17.676 καταναλωτές οι οποίοι ανέδειξαν τα πιο αξιόπιστα brands.
Στα έξι χρόνια δραστηριοποίησης της στην πολωνική αγορά, η Play έχει κερδίσει εμπράκτως την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, καταγράφοντας ταχεία αναπτυξιακή πορεία που αποτυπώνεται στην κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που αντιστοιχεί στο 20%. Παράλληλα, είναι η πρώτη εταιρεία σε ανάπτυξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.