PROTOTHEMA

Πολιτική

Τηλεοπτική συνέντευξη

Χρυσόγονος: Στόχος μας ένας νέος πολιτικός φορέας

Χρυσόγονος: Στόχος μας ένας νέος πολιτικός φορέας

Ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με ΔΗΣΥ και άλλα κόμματα, αρκεί να προκύψουν προγραμματικές συγκλίσεις

Στη δημιουργία ενός νέου πολιτικού φορέα, εφόσον ο κόσμος ανταποκριθεί στο κάλεσμά του, προσδοκά ο ευρωβουλευτής Κώστας Χρυσόγονος, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του στο κανάλι SBC.


«Στόχος μας είναι ένας νέος πολιτικός φορέας, εάν υπάρξει ανταπόκριση», τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας τόσο με τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΔΗΣΥ), όσο και με άλλα κόμματα, με προϋπόθεση να προκύψουν προγραμματικές συγκλίσεις.

Δείτε το βίντεο από τη συνέντευξή του...



Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 03/10/201708:39

Ξανά μόνο μαύρο!!!!!!!!!!!!!

Απάντηση
Μ.ΠΑΣΟΚ03/10/201706:32

ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΟΠΟΤΕ ΞΕΖΟΥΜΙΣΤΗΚΕΣ.

Απάντηση
theo02/10/201723:57

Οπως είπε και ο συν-αναγνώστης Χριστοδουλος(Χρηστος)Δημας, ο Χρυσόγονος εξαργύρωσε την αναγνωρισιμότητά του από τα πάνελ που συμμετείχε ως συνταγματολόγος-"ειδικός" και ήταν κρυφο-προπαγανδίστής υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ (όπως και ο Κατρούγγαλος) και μετά (προ των εκλογών) μας παρουσιάστηκε ως υποψήφιος. Αφού πρώτα επί Σαμαρά και Βενιζέλου παρέσυραν τις μάζες με προγράμματα και ελπίδες που αποδείχθηκαν ψέμματα, όλοι οι τηλεαστέρες πολιτικοί και ειδικοί όπως Βαρουφάκης, Κατρούγγαλος, Χρυσόγονος, Λαφαζάνης, Σκουρλέτης, Στρατούλης, Δραγασάκης,Σταθάκης κλπ συνεπεικουρούμενοι από γνωστούς δημοσιογράφους και άλλους αστέρες όπως Χατζηνικολάου, Τσαπανίδου, Λαζόπουλος κλπ μας έφεραν εδώ που μας έφεραν, παρασύροντας τον κόσμο με "επονείδιστα χρέη", με "μνημόνια που θα διαγράφονταν με έναν νόμο", με χρέη που θα διαγράφονταν, με αγορές που θα χόρευαν, με κινήματα "δεν πληρώνω" και λοιπές αηδίες. Τώρα που η βάρκα ΣΥΡΙΖΑ άρχισε και μπάζει νερά ετοιμάζεται ο Χρυσόγονος για αλλού. Τώρα ας πάει όπου θέλει αλλά ο ρόλος του μας είναι πλέον γνωστός, όπως και πολλών άλλων.

Απάντηση