Η Ζιζέλ έχασε το στέμμα της...

Η Ζιζέλ έχασε το στέμμα της...

“Η καριέρα μου δεν βασίστηκε ποτέ στο γεγονός ότι είμαι όμορφη” λέει η πιο όμορφη γυναίκα του πλανήτη, η βασίλισσα των supermodel, η γυναίκα που έγινε το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο της βιομηχανίας της μόδας, η 37χρόνη Ζιζέλ Μπούντχεν. Η Ζιζέλ, η Βραζιλιάνα περπάτησε στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών του Ρίο και καθήλωσε σχεδόν 41 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως “έχασε το στέμμα της” από την Κένταλ Τζένερ. Για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια δεν είναι στην κορυφή των πιο ακριβοπληρωμένων μοντέλων της λίστας του Forbes.

Η Ζιζέλ έχασε το στέμμα της...
Η Άντζελα Μισόνι θυμάται ακόμη την πρώτη φορά που είδε την Ζιζέλ. Το 1998 η πιτσιρίκα μοντέλα δεν έκλεινε πολλά συμβόλαια γιατί οι φωτογράφοι πίστευαν ότι είχε μεγάλη μύτη. “Δεν είναι μύθος” λέει η Μισόνι. “Κάναμε την πρώτη της καμπάνια το 1998 για τη Missoni με φωτογράφο τον Μάριο Τεστίνο. Και ο Μάριο επέμενε να της κρύψουμε την μύτη τοποθετώντας μπροστά  τα μακριά μαλλιά της. Δεν ήταν σίγουρος για την καριέρα της ο Τεστίνο”




Κλείσιμο
“Πίστευα ότι το bullying ήταν κάτι που συμβαίνει στη ζωή μας και το αντιμετώπιζα χωρίς εκρήξεις. Από μικρή με πείραζαν ακόμη και στην ομάδα βόλεϊ του σχολείου επειδή ήμουν πολύ ψηλή και υπερβολικά αδύνατη. Οπότε το συναντούσα και στην αρχή της καριέρας μου” λέει η Ζιζέλ  πίνοντας χαμομήλι και χαλαρώνοντας στον άσπρο καναπέ του διαμερίσματος της στον 48ο όροφο του Madison Square (που κοστίζει 14 εκατομμύρια) στους δημοσιογράφους των New York Times. Η Ζιζέλ απάντησε στους επικριτές της με τα έντεκα εξώφυλλα στην αμερικάνικη Vogue, καταφέρνοντας να αξίζει πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια και να κερδίζει την ημέρα γύρω στα 128 χιλιάρικα από τις καμπάνιες με τις εταιρείες Pantene, Procter & Gamble, Under Armour, Chanel No. 5, Carolina Herrera, Emilio Pucci και Balenciaga. Μεγάλη διαδρομή για ένα δεκατετράχονο αγοροκόριτσο από την νότιο Βραζιλία που στο ξεκίνημα του άκουγε “δεν θα κάνεις ποτέ εξώφυλλο, έχεις τεράστια μύτη και μικροσκοπικά μάτια. Τελικά τους απέδειξα ότι μια μεγάλη μύτη συνοδεύει υπέροχα μια τεράστια προσωπικότητα”.




Υπάρχουν πολλά όμορφα κορίτσια στο χώρο της μόδας που έχουν μέσο όρο καριέρας τα πέντε χρόνια, στις καλύτερες περιπτώσεις. Εκείνη όμως κατάφερε να κάνει το όνομά της brand name εκατομμυρίων. Αναζήτησε την εμφάνισή της  στο σόου του Τζίμι Φάλον όταν παρέδωσε μαθήματα περπατήματος σε πασαρέλα,το δικό της σήμα κατατεθέν, εκείνο το “αλογίσιο” περπάτημα Αμαζόνας που μάταια κοπιάρουν -ρομποτικά- χιλιάδες ανώνυμα μοντέλα. Μπορεί κάνεις να ανατρέξει στις φωτογραφήσεις της από τους πιο μάστορες  Mert Alas και  Marcus Piggott με το μαύρο μικροσκοπικό μπικίνι ή στις χιλιοπαιγμένες πόζες του Τέρι Ρίτσαρντσον για να δει πως έκανε μια πόζα με εσώρουχα να μοιάζει με arty φωτογραφία. Έχουν εντυπωθεί στο συλλογικό ασυνείδητο της ποπ κουλτούρας οι καμπάνιες της για τους Dolce & Gabbana από τον φακό του Steven Meisel. Ακόμα κι όταν φορούσε τα πιο ακριβά ρούχα του πλανήτη σε καμπάνιες που φωτογράφιζαν οι καλύτεροι του πλανήτη (Helmut Newton, Juergen Teller, Peter Lindbergh, Bruce Weber, David LaChapelle, Inez van Lamsweerde, Mario Sorrenti, Nino Muñoz και  David Sims) το μόνο που έβλεπες ήταν η Ζιζέλ, το πρόσωπό της, το σώμα της, εκείνη. 



“Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας μου; Ήξερα ότι δεν είμαι το πιο όμορφο μοντέλο. Ήμουν όμως εκείνο το μοντέλο που θα δούλευε περισσότερο από τα υπόλοιπα και δεν θα σταματούσα ποτέ να είμαι μες στην ενέργεια, να έχω προσωπικότητα” απαντά όταν την ρωτούν πως τα κατάφερε να γίνει η καλύτερη. 6013 διαφημιστικά της προβλήθηκαν στον τηλεοπτικό αέρα της Βραζιλίας μόνο το 2014. Το The Rails LA πουκάμισο και οι Stuart Weitzman μπότες που φόρεσε στο Superbowl 49 ξεπούλησαν. Το συμβόλαιο με την Procter & Gamble της αποφέρει τέσσερα εκατομμύρια ετησίως. 25 εκατομμύρια ζευγάρια σαγιονάρες που φέρουν την υπογαφή iPANEMA Gisele Bündchen πωλούνται κάθε χρόνο. Από το 2002 μέχρι σήμερα είναι το πιο ακριβοπληρωμένο μοντέλο. Μόνο το 2015 έβγαλε 47 εκατομμύρια. 




Έπειτα από μια εικοσάχρονη καριέρα η  34χρόνη Ζιζέλ Μπούντχεν αποφάσισε να κρεμάσει τα τακούνια της και να περπατήσει για τελευταία φορά στις πασαρέλες στις 20 Απριλίου 2015, στα πλαίσια της εβδομάδας μόδας του Σάο Πάολο για το σόου των Colcci. Το 2010, μόλις 1,5 μήνα μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού πόζαρε για την καμπάνια της βραζιλιάνικης εταιρείας. Η μητρότητα ίσως είναι ο κυριότερος λόγος που η Ζιζέλ αποφάσισε να αφήσει στη νεότερη γενιά τις πασαρέλες. Είχε γίνει θέμα η φωτογραφία της στο Instagram όπου θήλαζε την μικρή κόρη της ενώ την ετοίμαζαν μακιγιέζ και κομμωτές για φωτογράφιση μόδας. Η αδελφή της και εκπρόσωπος τύπου Πατρίσια Μπούντχεν υπήρξε ξεκάθαρη “η Ζιζέλ θα αφοσιωθεί στην νούμερο ένα προτεραιότητα της, την οικογένεια της και θα στρέψει την προσοχή της σε ειδικά πρότζεκτ”. Την ημέρα της ανακοίνωσης η Ζιζέλ ευχαρίστησε μέσα από τον λογαριασμό της στο Facebook τους φαν της για την αγάπη που της δείχνουν. Η τελευταία της εμφάνιση σε πασαρέλα ήταν τον περασμένο Σεπτέμβρη στο σόου της Chanel  S/S 2015 όταν έκλεψε την προσοχή από τα it models της εποχής, Κάρα Ντελεβίν, Τζόρτζια Μέι Τζάγκερ, και Κένταλ Τζένερ. Που δεν ξέρω αν υπογράφουν συμβόλαια ύψους 25 εκατομμυρίων όπως έκανε η Ζιζέλ πρόσφατα με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών Under Armour.




Το 1999 η Vogue την υποδέχτηκε ως το μοντέλο που ευθύνεται για την επιστροφή του σέξι στις πασαρέλες μετά τις ορδές heroin chic ανορεξικών κοριτσιών. Την επόμενη χρονιά και μέχρι το 2007 δεν έβγαλε τα φτερά της Victoria's Secret από πάνω της. Οι παλαίμαχοι των catwalks, Ναόμι Κάμπελ και Κλόντια Σίφερ την θεωρούν την μοναδική πραγματική supermodel στις πασαρέλες. Την χαρακτήρισαν ως το “cover girl” μιας γενιάς. Μέσα σε τέσσερα χρόνια έκανε δέκα εξώφυλλα στη Vogue, περισσότερα και από την Κέιτ Μος. Ήταν το εξώφυλλο της βρετανικής και αγγλικής Vogue τον Ιανουάριο του 2000. Την ίδια χρονιά το Rolling Stone την έκανε εξώφυλλο με τίτλο “Το πιο όμορφο κορίτσι του κόσμου”. TIME, Vanity Fair, Forbes, Newsweek, Pirelli Calendar, W, The Face, i-D, Esquire, GQ κι άλλα 600 περιοδικά την έκαναν εξώφυλλο σε ολόκληρη την υφήλιο. 




Αυτή η γυναίκα και τα 1.77 εκατοστά τους δεν είπε ποτέ ότι δεν θα σηκωθεί από το κρεβάτι αν δεν της δώσουν το τσεκ των δέκα χιλιάδων δολαρίων. Δεν άργησε ποτέ στα ραντεβού της, υπήρξε πάντοτε ευγενική, δεν είχε ντιβίστικες απαιτήσεις, και δούλευε σκληρά χωρίς να γίνεται “η κολλητή” των σχεδιαστών. Και κάπως έτσι έφτασε να βγάζει 128.000 δολάρια την ημέρα. Τα τελευταία οκτώ χρόνια πρωταγωνιστεί στη λίστα των πιο ακριβοπληρωμένων μοντέλων του Forbes.com. Ο λόγος; Τα συμβόλαια με την H&M, Chanel, Carolina Herrera, Pantene, Oral-B, Gisele Bundchen Intimates της έφεραν 47 εκατομμύρια το 2014, 16 περισσότερα από τα ετήσια κέρδη του Τομ Χάρντι, συζύγου της και δημοφιλούς αθλητή του NFL.Η Ζιζέλ είναι ένα μοντέλο που κατέρριψε ρεκόρ όταν πληρώθηκε 25 εκατομμύρια από την Victoria's Secret. Έπαψε προ πολλού να είναι ένα μοντέλο κι έγινε ένα brand η ίδια. 




“Με ενοχλεί η ιδέα ότι είμαι διάσημη. Είναι τρομερό να είσαι το επίκεντρο της προσοχής όταν περπατάς στο δρόμο μια καθημερινή και δεν αντέχω που ο κάθε άνθρωπος έχει μια άποψη για μένα” λέει το πιο διάσημο Girl from Ipanema 








Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης