Karlie Kloss: Τι κάνει ένα super model στο εξώφυλλο του Forbes;

Karlie Kloss: Τι κάνει ένα super model στο εξώφυλλο του Forbes;

Κοσμεί την ειδική έκδοση «30 κάτω των 30» του ελιτίστικου επιχειρηματικού περιοδικού - Η κολλητή της Τέιλορ Σουίφτ έχει 7 εκατ. θαυμαστές στο Instagram - Στα 25 της χρόνια είναι ένα από τα πιο περιζήτητα και ακριβοπληρωμένα μοντέλα του κόσμου

Karlie Kloss: Τι κάνει ένα super model στο εξώφυλλο του Forbes;
Η Κάρλι Κλος έγινε εξώφυλλο περιοδικού -και σιγά την είδηση. Το περιοδικό όμως είναι το Forbes. Αναπάντεχο; Στις 12 Δεκεμβρίου θα κυκλοφορήσει η έκδοση 30 under 30 του διάσημου περιοδικού Forbes και το supermodel Κάρλι Κλος –άβαφη και με σακάκι- κοσμεί το εξώφυλλο του.



Έχει ύψος 1 μέτρο και 88 εκατοστά. Μπαλαρίνα. Εξώφυλλο από 14 ετών και 36 φορές βρέθηκε στο εξώφυλλο της Vogue. Στην πρώτη της μεγάλη διαφήμιση για λογαριασμό της Abercrombie Kids πόζαρε στο φακό του Μπρους Γουέμπερ. Σήμερα είναι 22 χρονών. Τον Γενάρη του 2008 περπάτησε σε 31 σόου στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης (έκλεισε την πασαρέλα Marc Jacobs, άνοιξε της Carolina Herrera, θρίαμβος). Προσθέστε άλλα είκοσι σόου στο Μιλάνο και καμιά δεκαπενταριά στο Παρίσι, η κοπέλα κάλλους έβγαλε από το πέρα δώθε. Ακολούθησε ο εμφύλιος Elite Model Management και NEXT για την απόκτηση της. Έμεινε τέσσερα χρόνια στο NEXT, τους άφησε μια περιουσία και πήρε μεταγραφή στο πρακτορείο IMG.

Κλείσιμο


Διαφημίσεις; Δεν υπάρχει συμβόλαιο που δεν έχει το όνομα της. Jean Paul Gaultier, Donna Karan,. Chloé, Gap, Yves Saint Laurent (πριν μας κουνήσει το μαντίλι το Yves), Lacoste, Alexander McQueen, Dior, Hermes, Topshop, Uniqlo, Victoria's Secret PINK, ως Lola του αρώματος του Marc Jacobs κι άλλα, πολλά άλλα. Εξώφυλλα; Αναρίθμητα, από το κορεάτικο W, το γιαπωνέζικο Numéro, το Vanity Fair, μέχρι το τουρκικό Vogue (όλες τις εκδόσεις Vogue έχει τιμήσει). Είναι τόσο επιδραστική που το περιοδικό LIFE την έκανε εξώφυλλο στο ειδικό τεύχος που τύπωσε και μοίρασε κατά τη διάρκεια της νεοϋορκέζικης εβδομάδας μόδας το Σεπτέμβριο του 2011. Τηλεόραση; Από παρουσιάστρια σε εκπομπές μόδας στο MTV μέχρι guest εμφανίσεις στο Gossip Girl. Σε απλά ελληνικά, το πρόσωπο της 25χρόνης Κάρλι Κλος είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμο και πολύ επιτυχημένο.




Η 22χρόνη τότε μοντέλα καταθέτει παχυλές επιταγές σε λογαριασμούς ως πρόσωπο των Coach, Inc, της Nike, της Chanel Coco Noir, της Donna Karan. Μιλάμε μόνο για το 2014: Τέσσερα εκατομμύρια δολάρια κέρδη. Το 2015 θα βρει την σουπερμοντέλα με ακόμη μεγαλύτερες αμοιβές καθότι ανακάλυψε το ιερό δισκοπότηρο των συμβολαίων μιας και είναι το νέο πρόσωπο της L'Oreal Paris. Συνεχίζει να πλάθει κουλουράκια, τα Karlie's Kookies με φιλανθρωπικό σκοπό (για κάθε κουτάκι που αγοράζεται μοιράζονται δέκα γεύματα σε παιδιά που πεινούν ανά τον κόσμο) και να βγαίνει με τον 29χρόνο επιχειρηματία Τζόσουα Κούσνερ, γνωστό μέλος στο κλαμπ των εκατομμυριούχων του Forbes. Γνωρίστηκαν σε after πάρτι ενός Victoria's Secret Fashion Show.




Η Κάρλι Κλος έχει ένα μυστικό επιτυχίας. Είναι το κορίτσι εκείνο που δεν κάνει σκάνδαλα, ναρκωτικά, ξενύχτια. Βγάζει φωτογραφίες με την κολλητή της, Τέιλορ Σουίφτ, στο Instagram (6.9 εκατομμύρια ακόλουθοι της Κάρλι και γύρω στα 104 η Τέιλορ) από κοριτσίστικα πάρτι με πιτζάμες, από ταξίδια στην Καλιφόρνια, από προπονήσεις στο SoulCycle, από γουρουνιές με τηγανιτές πατάτες στο Shake Shack της Μάντισον Σκουέρ. Όταν to 2012 έκοψε τα μακριά καστανά μαλλιά της σε κοντό καρέ έτρεξε όλη η υφήλιος να αντιγράψει αυτό που πλέον οι κομμωτές αποκαλούν “Karlie Cut”. Το 2015 ανακοίνωσε ότι σταματά την συνεργασία με τα Victoria's Secret μιας κι έγινε δεκτή στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Στο Harvard Business School φοίτησε πριν ανέβει στις πασαρέλες τα φτερά της Victoria's Secret. Έκανε το πιο ενδιαφέρον editorial που φιλοξένησε περιοδικό μόδας τα τελευταία χρόνια, o Στίβεν Κλάιν την μεταμόρφωσε με τα Comme des Garçons ανδρόγυνα ρούχα με αποτέλεσμα να είναι δύσκολα αναγνωρίσιμη. Αγνώριστη ήταν στην καμπάνια S/S15 Marc Jacobs (την λατρεύει ο σχεδιαστής). Πως να μην λατρεύει η βιομηχανία της μόδας το κορίτσι από το Σικάγο που ανακάλυψαν τυχαία όταν την πρωτοείδαν σε επιδείξεις μόδας για φίλο της που πάλευε με τον καρκίνο;




Η startup της Κάρλι

Το 2015 η Κάρλι Κλος ξόδεψε πάνω από 20 χιλιάδες δολάρια -δικά της- για να προσφέρει 21 υποτροφίες σε έφηβα κορίτσια που παρακολούθησαν ένα δεκαπνεθήμερο εισαγωγικό σεμινάριο στον προγραμματισμό στο Flatiron School. Το ίδιο σεμινάριο που την έκανε να λατρέψει τις γλώσσες προγραμματισμού (το coding).

Το καλοκαίρι του 2016 δημιούργησε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση για έφηβες κοπέλες (από 13 ως 18 ετών) στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες και στο Σέντ Λούις (την γενέτειρά της) για να βοηθήσει τις κοπέλες να διεκδικήσουν υποτροφίες σε Ivy League πανεπιστήμια. Πλέον οι κατασκηνώσεις της Κάρλι Κλος έχουν επεκταθεί σε δώδεκα αμερικανικές πόλεις.

Η Κάρλι θέλει να δώσει φωνή σε εκατομμύρια γυναίκες παρά να μείνει ένα ακόμη όμορφο πρόσωπο και θέλει να αντιμετωπίσει το Kode With Klossy ως startup επιχείρηση . Το Δεκέμβριο θα λανσάρει το τηλεοπτικό της πρότζεκτ «Movie Night with Karlie Kloss» από την πλατφόρμα της Disney, το Freeform. Υπέροχη.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης