Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;

Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;

Τέσσερις ημέρες πριν την αμερικανική συνήθεια που προκαλεί φρενίτιδα (και) στους Έλληνες καταναλωτές, ο Κωτσόβολος προαναγγέλλει με τον πιο εμπνευσμένο τρόπο τις μεγάλες προσφορές του

Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;
Το λανσάρισμά της στις Ηνωμένες Πολιτείες τη δεκαετία του 1960 προκάλεσε παροξυσμό στους καταναλωτές, φαινόμενο που συνεχίζεται με αμείωτη ένταση μέχρι και σήμερα. Κάθε χρόνο την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, ορδές πολιτών λαμβάνουν από τα ξημερώματα θέση στην είσοδο των καταστημάτων προκειμένου να κάνουν σημαντικές αγορές σε πολύ χαμηλές τιμές και να «εγκαινιάσουν» την αρχή της χριστουγεννιάτικης περιόδου. 

Ωστόσο η «τρέλα» για τη Black Friday δεν περιορίζεται μόνο στην Αμερική. Πλέον ο ίδιος πανζουρλισμός επικρατεί και στις ευρωπαϊκές αγορές, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια -οπότε και ο θεσμός υιοθετήθηκε στη χώρα μας- και οι Έλληνες τιμούν δεόντως το έθιμο. Πέρυσι οι ατελείωτες ουρές που σχηματίστηκαν στα ταμεία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, ενώ φέτος αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη η ανταπόκριση των καταναλωτών. 

Τέσσερις ημέρες πριν τη Black Friday στην ελληνική αγορά, τα καταστήματα προαναγγέλλουν τα happenings, τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τα εορταστικά bundles με τα οποία θα υποδεχτούν τον κόσμο και φορούν τα… γιορτινά τους.  Εκείνος που ξεχώρισε ήταν ο Κωτσόβολος, ο οποίος με τη εμπνευσμένη καμπάνια που δημιούργησε για τη γιορτή των εκπτώσεων, συνεχίζει την παραδοσιακή του σύνδεση με τις μεγάλες προσφορές και καλεί τους καταναλωτές να σπεύσουν την Παρασκευή και να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες σε προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας.

«Είχες και στο χωριό σου Μπλακ Φράιντεϊ;» είναι το σλόγκαν που επικρατεί στην καμπάνια του Κωτσόβολου και με αυτό τον χιουμοριστικό τρόπο αναδεικνύει την υιοθέτηση των ξενόφερτων τάσεων στον τόπο μας (Λευκές Νύχτες, κυριακάτικο brunch, baby shower, Halloween). 

«Ναι είχαμε και στο χωριό μας Μαύρη Παρασκευή» αποκαλύπτει η κυρία Κώσταινα από τα Άνω Κωτσοβολιώτικα και εκμυστηρεύεται την ιστορία, αλλά και όλα τα ντε σου για το πώς είχε και στο χωριό της Μπλάκ Φράιντεϊ. Μιλάει για τον κόσμο που περίμενε, για τις καμπάνες  που χτυπούσαν γιορτινά, για μικρούς και μεγάλους που έτρεχαν να προλάβουν τις προσφορές του Παρασκευά, αλλά και για πιπεράτα love stories που εκτυλίχθηκαν στην ουρά του Κώτσου.
Κλείσιμο




Ο Κωτσόβολος εμπνέεται από τον τόπο του, τα Ανω Κωτσοβολιώτικα με τα μεγάλα πλατάνια, και όπως πάντα δίνει στον κόσμο την Μαύρη Παρασκευή, αυτό που επιθυμεί: μεγάλες προσφορές με προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, όπως: Σεμεδάκια, Ιονιστή Καταχνιάς, Ντρόουν Σαλαγίσματος, Μπλουτούθ Σπίκερ Φλογέρας, Καθαριστή Προβάτων, Κουζινομηχανές Δολώματος, όλα σε τιμή... γκλίτσας. 



Παράλληλα, θέτει διλήμματα και καλεί τον κόσμο των Κάτω Κωτσοβολιώτικων να ψηφίσει: 70 γκλίτσες ή 70 ίντσες; Οι γνώμες πολλές, οι συζητήσεις ακόμα περισσότερες, αλλά μετά από γκάλοπ και με συντριπτική πλειοψηφία, οι 70 ίντσες  βγαίνουν εκτός συναγωνισμού. Μάλιστα μετά το γκάλοπ οι κάτοικοι έτρεξαν στον Κωτσόβολο για να αποκτήσουν 49, 55 και 65 ίντσες σε τιμές Μπλάκ Φράιντεϊ.




Ποια είναι η ιστορία του Παρασκευά Κώτσου, από τα Άνω Κωτσοβολιώτικα; Γεννημένος στις 7 Νοέμβρη του 1930, ο Παρασκευάς ο Κώτσος, ιδιοκτήτης του παντοπωλείου στη δεύτερη πλατεία, δίπλα από τις πηγές και κάτω από το σπίτι της Μαριγώς του Γιώργη, φέρνει για πρώτη φορά στο χωριό τη Μαύρη Παρασκευή ή όπως την ονόμασε στη συνέχεια ο δάσκαλος του χωριού «Μπλακ Φράιντεϊ». Ποιος όμως είναι ο Παρασκευάς και πώς οδηγήθηκε στη Μαύρη Παρασκευή; “Θα χάλαγε η φέτα” εξομολογείται ο ίδιος σε μια εκ βαθέων συνέντευξη.

Σπεύσατε στον Κωτσόβολο! Παραδίδει τουτόριαλ μοναδικά όπως και οι προσφορές του:

-πώς μπορείς να βάλεις εύκολα γούφερ στο τρακτέρ

-πώς το ντρόουν μπορεί να αντικαταστήσει το τσομπανόσκυλο

-πώς εξοπλίζεις εύκολα ένα νεόδμητο μαντρί με τηλεοράσεις 75 ιντσών, δίπορτα ψυγεία, στερεοφωνικά, κα

Για να δείτε τις προσφορές μπείτε στο www.kotsovolos.gr ή ακολουθήστε την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook https://www.facebook.com/Kotsovolos.

Η εταιρεία ετοιμάζει και διαγωνισμούς για τη «Μαύρη Παρασκευή», ενώ προϊδεάζει και για  «εκπλήξεις» πριν την 24η Νοεμβρίου. 
























Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης