Στους δρόμους οι μικροομολογιούχοι: Κρέμασαν γουρούνι έξω από το ΥΠΟΙΚ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης οι διαδηλωτές εξέφρασαν ντα παράπονά τους με έναν ισχυρό συμβολισμό - Εληξε η συνάντηση με τον γ.γ. του ΥΠΟΙΚ - Την Τετάρτη θα ξέρουν εάν θα καταφέρουν να συναντηθούν με τον υπουργό Οικονομικών
Επεισοδιακή κατέληξε να είναι η σημερινή συγκέντρωση των μικροομολογιούχων έξω από το υπουργείο Οικονομικών στην οδό Νίκης, καθώς οι διαδηλωτές, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, κρέμασαν ένα γουρούνι έξω από το κτήριο.
Αντιπροσωπεία συναντήθηκε νωρίτερα σήμερα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών, Τάσο Αναστασάτο, ενώ την Τετάρτη αναμένεται να ενημερωθούν για το εάν θα καταφέρουν να συναντηθούν τελικά με τον υπουργό Οικονομικών. Γκίκα Χαρδούβελη.
Κλείσιμο
Οι μικροομολογιούχοι ζητούν να πεισθεί η κυβέρνηση να επιστρέψει τις οικονομίες που έχασαν με την υποχρεωτική συμμετοχή τους στο PSI.
Αντίστοιχες κινητοποιήσεις διοργανώθηκαν σήμερα και στην περιφέρεια, όπου ομολογιούχοι παρέδωσαν ψηφίσματα διαμαρτυρίας στους Περιφερειάρχες.
Ανάλογη κινητοποίηση είχαμε και στη Θεσσαλονίκη, έξω από την Τράπεζα της Ελλάδος, στην Ι. Δραγούμη με Τσιμισκή, με πορεία διαμαρτυρίας στη συνέχεια των ομολογιούχων της πόλης προς το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.
«Για τρίτη φορά θα γιορτάσουμε τη μέρα της αποταμίευσης σαν αποταμιευτές, που το Κράτος σε συνεργασία με τις τράπεζες, έκλεψαν τις οικονομίες μας. Φαίνεται ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να αφήσει το πρόβλημα να ξεχαστεί, αρνούμενη να δώσει λύση, ελπίζοντας ότι κι εμείς θα παραιτηθούμε από την προσπάθεια να πάρουμε πίσω τα κλεμμένα», αναφέρουν οι ομολογιούχοι σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.