Εργολαβία «σκούπα» και παρατάσεις για να τελειώσουν τα έργα στο Άκτιο - Αμβρακία

Εργολαβία «σκούπα» και παρατάσεις για να τελειώσουν τα έργα στο Άκτιο - Αμβρακία

Το έργο συνολικού ύψους 270 εκατ. ευρώ και μήκους 49 χιλιομέτρων «σέρνεται» τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κατάρρευσης του ομίλου της ΑΕΓΕΚ

Εργολαβία «σκούπα» και παρατάσεις για να τελειώσουν τα έργα στο Άκτιο - Αμβρακία
Με παρατάσεις και μία εργολαβία «σκούπα» που θα «σαρώσει» όσα έργα δεν έχουν γίνει μέχρι σήμερα, ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις πολύχρονες καθυστερήσεις στις τέσσερις εργολαβίες του Άκτιο - Αμβρακία το υπουργείο Υποδομών.

Το έργο συνολικού ύψους 270 εκατ. ευρώ και μήκους 49 χιλιομέτρων «σέρνεται» τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κατάρρευσης του ομίλου της ΑΕΓΕΚ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατατέθηκαν στη Βουλή έπειτα από ερώτηση των βουλευτών της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Δημήτρη Κωνσταντόπουλου, Ανδρέα Λοβέρδου και Γιάννη Μανιάτη, και στις τέσσερις εργολαβίες, που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί πριν ένα μήνα, θα δοθεί παράταση περίπου 14 μηνών. Στόχος είναι να ολοκληρώσουν οι τέσσερις εταιρείες κοινοπραξίες όποιες εργασίες μπορούν, αν βέβαια εγκριθούν οι πρόσθετες αμοιβές, εντός των αρχικών συμβάσεων.

Ταυτόχρονα, προωθείται «η ένταξη των υπολειπόμενων εργασιών και των εργασιών και των εργασιών που προέκυψαν από απρόβλεπτες περιστάσεις (κατολισθήσεις, αλλαγή προδιαγραφών, κλπ) σε νέα δημοπράτηση, σύμβαση «σκούπα», για την πλήρη ολοκλήρωση του έργου». Όπως αναφέρεται στην απάντηση «οι εν λόγω εργασίες δεν μπορούν να ολοκληρωθούν στην πρώτη φάση (σ.σ. με τις υφιστάμενες εργολαβίες που σέρνονται από εξαετία) λόγω τεχνικών προβλημάτων (μεγάλος χρόνος εκπόνησης μελετών), περιορισμών στη διαχείριση των επί έλασσον δαπανών, νέων τιμών (υπερβάσεις λόγω αλλαγής προδιαγραφών) και διότι ανήκουν σε τμήματα που μεμονωμένα δεν είναι λειτουργικά».

Κλείσιμο
Η πορεία των έργων

Για την πρώτη εργολαβία (τμήμα Ακτιο - Δρυμός), προϋπολογισμού 142,8 εκατ. ευρώ που είχε αναλάβει η ΑΕΓΕΚ Κατασκευαστική, ο εργολάβος κατασκευάζει και θα παραδώσει στην κυκλοφορία αυτοτελές λειτουργικό τμήμα. Το τμήμα αυτό θα ξεκινά από το αεροδρόμιο Ακτίου έως κόμβο για Πάλαιρο που αποτελεί την παράκαμψη της Βόνιτσας καθώς και τα αναγκαία έργα ασφαλείας. Το υπόλοιπο τμήμα του έργου θα κατασκευαστεί μέσω του νέου διαγωνισμού και της εργολαβίας - «σκούπα» λόγω κατολισθήσεων, κλπ.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης