Εκκαθάριση εν λειτουργία για ΕΑΣ-ΕΛΒΟ, ιδιωτικοποίηση για ΛΑΡΚΟ

Εκκαθάριση εν λειτουργία για ΕΑΣ-ΕΛΒΟ, ιδιωτικοποίηση για ΛΑΡΚΟ

Αυτό είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για τις τρεις βιομηχανίες

ΚΑΤΙΑ ΔΕΔΕ: Ένα sex symbol για το καλοκαίρι 
Εκκαθάριση εν λειτουργία για ΕΑΣ-ΕΛΒΟ, ιδιωτικοποίηση για ΛΑΡΚΟ
«Ζητείται Ελπίς» για την Αμυντική βιομηχανία και … επενδυτής για τη ΛΑΡΚΟ. Το κείμενο της απαντητικής επιστολής προς την Κομισιόν είναι έτοιμο αλλά θα συνεχιστούν οι επαφές με τα συναρμόδια υπουργεία και τους συμβούλους αποκρατικοποίησης για καλύτερα αποτελέσματα, ανέφερε κορυφαίο κυβερνητικό στέλεχος, μετά τις συσκέψεις του Γιάννη Στουρνάρα με την αναπηρωτή υπουργό Εθνικής Άμυνας Φώφη Γεννηματά και τον υφυπουργό ΠΕΚΑ Ασημάκη Παπαγεωργίου.

Το παζάρι με την Τρόικα και την Κομισιόν θα συνεχιστεί την ερχόμενη εβδομάδα στην Αθήνα, όπου καταφτάνει και το Νο2 της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού Gere Koopman, που συνυπέγραφε το email της ΕΕ με τον Ματίας Μορς.

Κλείσιμο
Το σχέδιο  της κυβέρνησης είναι ουσιαστικά να δοθεί μια «δεύτερη ευκαιρία» σε ΕΛΒΟ, ΕΑΣ και ΛΑΡΚΟ που, όμως, θα είναι και η τελευταία και, αν τη χάσουν, τότε θα κλείσουν αφήνοντας άνεργους χιλιάδες εργαζόμενους σε αυτές.

Κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών περιέγραφε το σχέδιο διάσωσης στο οποίο έχει καταλήξει η κυβέρνηση:

- Για την ΕΑΣ: ως καλύτερη λύση θεωρείται η διάσπαση της εταιρίας με διατήρησης του σταρτιωτικού σκέλους. Το μη στρατιωτικό μέρος θα εκκαθαριστιεί εν λειτουργία. Το οικονομικό επιχείρημα της κυβέρνησης έναντι της Κομισιόν είναι ότι θα ήταν μεγαλύτερη η ζημιά για το δημόσιο αν πήγαινε για πτώχευση η εταιρία, επειδή θα έπρεπε να γίνει εισαγωγή των οπλικών συστημάτων που έχουν ανάγκη οι Ενοπλες Δυνάμεις, από το εξωτερικό.

- Για την ΕΛΒΟ: θα γίνει εκκαθάριση εν λειουτργία. Το ένα μέρος της θα εκκαθαριστεί ενώ το άλλο μέρος θα μείνει εν λειτουργία για να καλύπτει τις ανάγκες συντήρησης οχημάτων των Ενόλπλων Δυνάμεων.

- Για την ΛΑΡΚΟ: στόχος είναι η βιώσιμη λειτουργία και η επιτυχής ιδιωτικοποίησή της.

Η ίδια πηγή έδινε καλές πιθανότητες επιτυχίας για να γίνει δεκτό το ελληνικό σχέδιο. Το πρόβλημα όμως είναι πολύπλοκο επειδή εκτός από τα θέματα βιωσιμότητος, υπάρχουν και ζητήματα παράνομων κρατικών ενισχύσεων από το παρελθόν.

Άγνωστη παραμένει πάντως η τύχη των εργαζομένων στις επιχειρήσεις αυτές, ενώ άλλες πληροφορίες έκαναν λόγο για παραμονή 500 εργαζομένων στην ΕΑΣ και θέση 315 εργαζομένων σε εθελούσια έξοδο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης