PROTOTHEMA

Car + Speed

Αναβάθμιση 60 ίππων

Το Audi RS6 Avant με 510 ίππους

Το Audi RS6 Avant με 510 ίππους

Η ABT μας δίνει 60 περισσότερους λόγους για να μας αρέσει το Audi RS4 Avant. Ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος, προσθέτει με τις επεμβάσεις του 60 ίππους στην συνολική απόδοση του twin-turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων, κάνοντας το station wagon της Audi πύραυλο με 510 ίππους.

Η εργοστασιακή μορφή του Audi RS4 Avant είναι λίγο «πίσω» σε απόδοση, απέναντι στον κυριότερο αντίπαλο που έχει τη μορφή της Mercedes-AMG C63S. Αυτό, και μόνο σε επίπεδο πρεστιζ, είναι ένα «πλήγμα» που τουλάχιστον η ABT δε μπορεί να μην ασχοληθεί μαζί του. Έτσι λοιπόν, αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα κατά 60 ίππους και «ματσάρει» την απόδοση του έτερου Γερμανικού αντίπαλου δέους.


audi-rs4-abt-tuning-6-boi-530

Δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία επιδόσεων αλλά με δεδομένο το ότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση ήταν υπόθεση 4,1” για τη stock μορφή του μοντέλου, μετά τις επεμβάσεις της ABT αναμένεται να έχουμε χρόνο κάτω από τα 4 δευτερόλεπτα. Νέα ανάρτηση και αντιστρεπτικές για τους δύο άξονες, είναι στοιχεία που προσφέρονται από την ABT για να ολοκληρωθεί το πακέτο των μηχανολογικών επεμβάσεων.

audi-rs4-abt-tuning-6-boi-640
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Ντίζελ μέχρι να σβήσει ο ήλιος09/02/201808:29

Ρε παιδιά,ξέρει κανείς τι πόστο έχει ο George εκεί στο Π.Θ.;

Απάντηση
Σωστόοοοοςς!!!!09/02/201812:39

"Κάποιοι" υποτιμούν την νοημοσύνη μας!........

Απάντηση
CHARLIE08/02/201819:04

Αγαπητέ George ΤΕΣΛΑ Γεωμέτρη Aχμεβαράν κλπ. Πρέπει να σου πούμε ότι σύμφωνα με ανακοίνωση του Musk αντί για τον Άρη ο πύραυλος με το αυτοκίνητο και σένα μέσα έχασε τη προκαθορισμένη τροχιά και πας για τους αστεροειδείς, δηλαδή πορεία προς Πλούτωνα και βλέπουμε. Φαίνεται ότι άκουσε τις συστάσεις πολλών εδώ και σε στέλνει κάπου πιο μακρυά, μπας και συνέλθεις. Με την υπάρχουσα τεχνολογία, τα σχόλια σου εδώ θα μπορούν να δημοσιεύονται δε σχετικά μικρό χρόνο, όσο βεβαια απαιτούν για να φτάσουν από τη οθόνη των 40" του ΤΕΣΛΑ μέχρι το διαχειριστή του σαιτ. Αν βεβαια ο εγκέφαλος σου επανέλθει στη φυσιολογική του λειτουργία (χλωμό το βλέπω), θα του πούμε να αλλάξει τροχιά στο πύραυλο και να σε ξαναφέρει πίσω. Σου εύχομαι καλές εμπειρίες και να μας μας στελνεις τα νέα σου συχνά.

Απάντηση
EVO 610HP08/02/201816:27

Βγαινουν ακομα αυτα? Προχθες στα φαναρια της Βουλιαγμενης πηγα ενα κοντρα εγω χαλαρος, ξυριζομουν με την ηλεκτρικη στην κοντρα ενω ο audakias τα χε δωσει ολα, γκαζιες στο κοκκινο , καρφωτες αλλαγες κλπ, και παρολα αυτα εριξα ανετα μια κολωνα. Για γρηγορους συνταξιουχους καλουτσικο ειναι παντως.

Απάντηση
(Κλ)evo 85 Hp09/02/201812:42

...και που να δεις τον άλλον με το m3, προχθές, καθάρισε ένα γνήσιο evo στη βούτα, ενώ έπαιζε δηλωτή με τον συνοδηγό του!

Απάντηση
ROCKY08/02/201819:30

Ποιο PLAYSTATION έχεις;

Απάντηση
Κυριε Εβο08/02/201817:38

πηρα κλιματιστικο μιτσουμπισι με αφυγραντηρα εμαθα πως σου εκανε καλο στα αρθρητικα

Απάντηση
RS4 08/02/201817:32

παππου αλλαξαν τα πραγματα ακομα σε καρφωτες ταχυτητες εισαι??? να τρως μπροκολο για την δυσκοιλιοτητα γιατι δεν σε βλεπω καλα απο τον καθρεπτη, μην παθεις καμια συμφορεση απο την πολλη πιεση.

Απάντηση
ΕVΟ 650ΗΡ τώρα08/02/201816:36

Ξέχασα να σας πω ότι με το καινούργιο αυτοκολλητάκι στην μπαγαζιέρα του Lancer μου βγάζω 650ΗΡ (40 παραπάνω) και ρίχνω άνετα 2 κολώνες στο συγκεκριμένο των συνταξιούχων ΑUDΙ.

Απάντηση
George08/02/201815:51

Η γνωστή αριστερή τακτική. Όσοι δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν τρολάρουν μασκαρεμένοι με άλλα ονόματα και συκοφαντούν. Την αποτυχία όμως συνεχίζετε να τη γεύεστε. Και σας αρέσει.

Απάντηση
George08/02/201817:05

Τσούζει, ε?

Απάντηση
Πάλι κόκκινο το σβέρκο του Μuskαρά08/02/201817:14

Pε Geοrge σε έχουν κοκκινίσει τόσο από πίσω που δεν ξέρεις πλέον τι να γράψεις!

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία