PROTOTHEMA

Car + Speed

Mε κινητήρα 1,6 λίτρων

Δοκιμάζουμε την diesel Mercedes C200

Δοκιμάζουμε την diesel Mercedes C200

Συμπληρώσαμε αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της υπερτροφοδοτούμενης πετρελαιοκίνητης C 200d με το 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη G tronic.

Παρατηρώντας απέξω τη Mercedes C-Class απολαμβάνεις ένα από τα πιο αρμονικά/όμορφα σχήματα στην κατηγορία των μεσαίων sedan. Αναμφίβολα πρόκειται για την ομορφότερη Mercedes C Class στην ιστορία του μοντέλου ακόμη κι αν πάμε πίσω στην εποχή της 190Ε. Πολλοί αναφέρουν εδώ την ομοιότητα με την S Class, ειδοποιός διαφορά το μέγεθος, η συγκεκριμένη σχεδιαστική γραμμή ισορροπεί τέλεια στα 4.686m μήκους της C Class.
 Προσωπικά απορούμε με την πρόθεση της Mercedes ν’ ανανεώσει τη C Class μέσα στο 2018 και αναρωτιόμαστε τι καλύτερο μπορούν να ετοιμάσουν οι Γερμανοί.


18 12d2 18 12d1

 Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η απτή, απέριττη πολυτέλεια κυριαρχεί. Υπάρχουν δυο σχεδιαστικά θέματα αυτό με την οθόνη πάνω στο ταμπλό αλλά και αυτό με το βραχίονα πάνω από το περιστροφικό χειριστήριο. Η απουσία λεβιέ ταχυτήτων κολακεύει την κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός εύκολα επιλέγει (P, N, R, D) από το λεβιέ πίσω από το τιμόνι. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχε και paddles μικρού μεγέθους πίσω από το τιμόνι που σου επιτρέπουν να αλλάζεις σχέσεις κατά το δοκούν. Υπάρχουν 3 χαρτογραφήσεις ECO, Comfort, Sport αλλά σπάνια καταφεύγει ο οδηγός σ’ αυτές. Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου με έμφαση στην άνεση και στην πολυτέλεια αναδεικνύεται από την υψηλή ροπή του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα που ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του.

18 12d3 Πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας για τη Mercedes C Class

 Αν δε πατήσεις βαθιά το πόδι στο γκάζι, ούτε αντιλαμβάνεσαι αλλαγές ταχυτήτων, ούτε έλλειψη δύναμης πουθενά, εδώ βρίσκεται το δυνατό σημείο της C Class. Εξαίρετη ηχομόνωση, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μπρος πίσω και φρένα με αεριζόμενους δίσκους μπροστά εξασφαλίζουν στον οδηγό και στους επιβαίνοντες υψηλή ποιότητα μετακίνησης.

18 12d4 Εντυπωσιακό άκαμπτο το πλαίσιο της Mercedes C Class

Η ακαμψία του αμαξώματος σε συνδυασμό με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το σετάρισμα των μηχανικών της Mercedes δεν επιτρέπουν να περάσει τίποτα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος στην καμπίνα επιβατών ή στο τιμόνι. Μέσα στην πόλη ο οδηγός έχει εύκολη δουλειά χάρη στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τη ροπή του πετρελαιοκινητήρα αλλά και τα συστήματα προειδοποίησης για εμπόδιο μπροστά. Παρότι τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται η C Class «κουνάει την ουρά της» σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Μη φανταστείτε καμία δραματική γωνία, απλά ένα μεγάλο χαμόγελο για το γνώστη που αρέσκετε στα παιχνίδια της πίσω κίνησης. Ποτέ όμως δε θα φέρει σε δύσκολη θέση τον οδηγό. Στον αυτοκινητόδρομο το Mercedes ταξιδεύει με παροιμιώδη άνεση διατηρώντας χαμηλά επίπεδα θορύβου και υψηλή μ.ω.τ με χαμηλή κατανάλωση. Η 7η σχέση του κιβωτίου μένει μόνιμα εμπλεγμένη και το ταξίδι ολοκληρώνεται προτού το καταλάβεις. Σ’ αυτό παίζουν ρόλο και τα φαρδιά εργονομικά καθίσματα.

Mercedes-Benz-C-Class-2015-1280-36

 Αν ζητήσεις λίγο δράση σε δρόμο με στροφές, το τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης – η C Class είναι πισωκίνητη – χρειάζεται λίγη εξοικείωση. Μόλις το συνηθίσεις μπορείς να χαράξεις με ακρίβεια την τροχιά σου χωρίς διορθώσεις. Με μεταξόνιο στα 2840mm είναι λογικό η C Class να έχει εκπληκτική σταθερότητα στις γρήγορες καμπές όπου εμπνέει σιγουριά στον οδηγό ακόμη και σε ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια της λογικής.

 Σε επαρχιακό δρόμο με στροφές η μικρή πισωκίνητη Mercedes κρύβει τα κιλά της συμπεριφέρεται ουδέτερα και έχει μεγάλα περιθώρια προτού φτάσει στα όρια της όπου παρεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά προστατεύοντας τον οδηγό και την «Κυρία» από κακοτοπιές. Συνολικά πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο χωρίς αδυναμίες εκτός ίσως από τις δυο σχεδιαστικές παραξενιές στο εσωτερικό και την τιμή που σίγουρα δεν είναι χαμηλή. Αν τα αξίζει αυτά τα λεφτά; Σίγουρα και με το παραπάνω, παρότι ο ανταγωνισμός είναι σε ανάλογο επίπεδο (BMW 318d, Audi A4 tdi).

Τεχνικά χαρακτηριστικά:


Κινητήρας: 1598 cc
Ισχύς: 136 PS στις 3800 rpm
 Ροπή: 32.5kgm/1500 – 2600 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη 7 Gtronic
Τελική ταχύτητα: 216 km/h
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 6,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Βάρος: 1.485kg
 Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.686/1.810/1.442 mm
Χώρος αποσκευών: 480lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107 €
 Τιμή: Από 48.437€



Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

....01/02/201820:25

..στο εξωτερικό και συγκεκριμενα στη Γερμανια.... εξωτερικό=Γερμανία, η Ευρώπη=Γερμανία,diesel=Γερμανία,οποιος βγάλει καλό αμάξι=ανταγωνιστής της Γερμανίας,η ιάπωνες καλύτεροι απ'τη Γερμανία,η Αμερική καθαρότερη απ'τη Γερμανία,η tesla θα κλείσει τη Γερμανία,η Γερμανία έτσι,η Γερμανία γιουβέτσι.η Γερμανία εδώ,η Γερμανία εκεί,η Γερμανία παντού,Γερμανίααα,Γερμανίαααα,Γερμανίαααααααα....αααααα...ααααααα....παντού Γερμανία...Ανεπανόρθωτη η βλάβη σας..

Απάντηση
@20:4501/02/201814:12

Στο εξωτερικο και συγκεκριμενα στη Γερμανια ακομα και να σου περισευουν 50 χιλιαρικα δεν τα δινει καποιος αλογιστα για να αγορασει αμαξι. Πρεπει να του περισευουν οχι μονο τα 50,000 αλλα 500,000. Επειδη πηγαινοερχομαι Γερμανια -μενει μονιμα ο αδελφος μου εκει- βλεπω και εχω αντιληψη του τι γινεται με τους κατοικους εκει. Η γειτονισα του αδελφου μου που ειναι Γερμανιδα με πολυ καλη και σταθερη δουλεια οδηγαει OPEL Zafira 12 ετιας με 200,000 χιλιομετρα και βαλε στο οδομετρο και δεν εχει σκοπο να το αλλαξει γιατι οπως μου ελεγε "δεν υπαρχει λογος αφου το αμαξι δουλευει μια χαρα". Τα 50,000 τα διαθετει και με το παραπανω λογω εισοδηματων. Δεν ξερω ποιους εννοείς εσυ οτι στα 3 χρονια αλλαζουν αμαξι, παντως η πλειοφηφια του κοσμου αν και μπορει, σιγουρα δεν το κανει.

Απάντηση
Adekastos01/02/201813:26

Πολύ ακριβό για αυτοκίνητο με κινητήρα Ρενώ και λίγα άλογα που δεν αντέχουν το αυξημένο βάρος του,έπρεπε η βασική έκδοση του να ξεκινάει με τουλάχιστον 160 άλογα στην ίδια τιμή.

Απάντηση
Fan club George Τeskaκια01/02/201802:11

Που είναι ο μέγας δημοδιδάσκαλος της @@ρας να μας πει ότι τα ΤΕSLΑ δεν λαμπαδιάζουν;

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία