Δοκιμάζουμε το Skoda Rapid Spaceback Diesel

Δοκιμάζουμε το Skoda Rapid Spaceback Diesel

Η Skoda εφοδιάζει το Rapid Spaceback με την αναβαθμισμένη εκδοχή του 1.600άρη TDI, ο οποίος έρχεται με περισσότερη ιπποδύναμη και χαμηλότερη κατανάλωση.

Δοκιμάζουμε το Skoda Rapid Spaceback Diesel
Το Skoda Rapid Spaceback, είναι το πρώτο μικρομεσαίο χάτσμπακ μοντέλο της Skoda. Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής μας, βρίσκεται ο 1,6 TDI του ομίλου Volkswagen. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αναβαθμιστεί σε επίπεδο απόδοσης, αλλά και στον τομέα των ρύπων και της κατανάλωσης προκειμένου να αντεπεξέλθει στα στάνταρ που θέτει η ευρωπαϊκή οδηγία Euro6. Η ισχύς του έχει φτάσει στους 116 ίππους, από τους 90 που ήταν μέχρι πρότινος, με τη ροπή να βρίσκεται στα 250 Nm διαθέσιμη στις 1.500 σ.α.λ. (αυξημένη κατά 20 Nm). Όπως είναι φυσικό βελτιωμένα είναι και τα νούμερα στις επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 9,9 δλ. (από 11), ενώ η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με τη Skoda, έχει αυξηθεί κατά 16 km/h, φτάνοντας τα 198.


 

Κλείσιμο
Επίσης, η προσθήκη συστήματος start/stop και η βελτίωση της απόδοσης, βελτίωσε τους ρύπους και την κατανάλωση. H μέση κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν περίπου 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 99 g/km από τα 114 που ήταν μέχρι πρότινος.  Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο εν λόγω κινητήρας  παρουσιάζεται πιο ραφιναρισμένος και «ζωντανός» από τις χαμηλές στροφές. Σε επίπεδο χώρων το εσωτερικό του Rapid Spaceback παραμένει άνετο, και σε συνδυασμό με τα 415 λίτρα του πορτ μπαγκάζ, αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές στην μικρομεσαία κατηγορία.



 
Οι επιβάτες και ο οδηγός του Spaceback θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα την άνεση που προσφέρει το μοντέλο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σε σφικτά κομμάτια το πλαίσιο θα προβληματίσει με τη συμπεριφορά του. Ο κινητήρας των 116 ίππων είναι πλέον αρκούντως ελαστικός και στις χαμηλές στροφές και έτσι στις αστικές μετακινήσεις δεν χρειάζεται καταφεύγεις σε συχνά κατεβάσματα, ωστόσο παραμένει τραχύς στη λειτουργία του, ιδιαίτερα στις μεγάλες ταχύτητες. Η τιμή του μοντέλου τοποθετείται στα 16.900 ευρώ, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστήματα άνεσης και ασφάλειας (6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες κα).

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 116 PS/ 3.600 rpm
Ροπή: 250 Νm/ 1.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,9 sec
Τελική ταχύτητα: 198 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 99 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Βάρος: 1.280 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.304/1.706/1.459 mm
Χώρος αποσκευών: 415 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 89,1 ευρώ
Τιμή: Από 16.900 ευρώ





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης