Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X

Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X

Στην Ελλάδα το περιμένουμε στα τέλη Οκτωβρίου με 1400άρη κινητήρα βενζίνης (είτε με 140 PS είτε ο νέος ECOTEC των 152 PS) και τον 1600άρη diesel απόδοσης 136 αλόγων.

Οδηγούμε το νέο Opel Mokka X
Το νέο Opel Mokka X μας συστήθηκε με φόντο τα μαγευτικά highlands της Σκωτίας. Το baby SUV της γερμανικής μάρκας «φοράει» πλέον το κωδικό όνομα που θα συνοδεύει από εδώ και πέρα όλα της τα Crossovers και μας έδειξε μέρος των αρετών που απέκτησε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/seitanf1)

Στην Ελλάδα το περιμένουμε στα τέλη Οκτωβρίου, χωρίς ακόμα να έχει γνωστοποιηθεί η εμπορική πολιτικής της μάρκας (στη Γερμανία ξεκινάει από τα 18.890 ευρώ). Αυτό που ξέρουμε είναι πως στα μέρη μας θα το δούμε με 1400άρη κινητήρα βενζίνης (είτε με 140 PS είτε ο νέος ECOTEC των 152 PS) και τον 1600άρη diesel απόδοσης 136 αλόγων. Η δεύτερη επιλογή αφορά και τα διαθέσιμα οχήματα για το διήμερο δοκιμής μας.

Πατώντας πάνω στην προίκα των 600 χιλιάδων πωλήσεων στην Ευρώπη στην έως τώρα πορεία του Mokka (2012-2016), η Opel δεν προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στον εξωτερικό του μανδύα. Το αναγνωρίζεις ως Mokka και ας είναι πλέον… X. Αυστηρώς κατάλληλο ακόμα και για τον μέσο οδηγό που θα αποφασίσει να αφήσει την πόλη και θα πατήσει γκάζι και σε χωμάτινους δρόμους.

Κλείσιμο


Διασχίσαμε και τέτοιους, με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης να μας επιτρέπει να τσιμπάμε και λίγο το γκάζι χωρίς να φοβόμαστε δυσάρεστες εκπλήξεις στους λασπωμένους σε πολλά σημεία σκοτσέζικους χωματόδρομους. Όσο για τα επί ασφάλτου, η προσπάθεια μείωσης των θορύβων στην καμπίνα δεν έφερε ολοκληρωτικό αποτέλεσμα αλλά αποτελεί βελτίωση.

Όμως ταξιδεύεις πολύ άνετα, με αρωγούς τα εργονομικά καθίσματα AGR και την πολιτισμένη λειτουργία και την άμεση ανταπόκριση του CDTI κινητήρα σε κάθε σου θέλω (κορυφαία ιπποδύναμη στην κατηγορία, που συνδυάζεται με 32.6 kgm ροπής). Προσθέστε σε αυτά την πλούσια τεχνολογική φαρέτρα, που αφορά τα προσαρμοζόμενα LED εμπρός, πληθώρα συστημάτων ασφαλείας με το Opel Eye να αποτελεί τον «Μεγάλο Αδερφό» που σας γλιτώνει από δυσάρεστες εκπλήξεις αλλά και τις πολλές δυνατότητες στον τομέα της συνδεσιμότητας.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισαν οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας, κανένα άλλο μοντέλο στην κατηγορία του δεν είναι τόσο «συνδεμένο» κι αυτό χάρη στο σύστημα προσωπικής συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης Opel OnStar που μας επέτρεψε ως συνεπιβάτες να σερφάρουμε διαρκώς με το κινητό μας, είτε με τα συστήματα που ενσωματώνονται στο IntelliLink infotainment. Αυτά παρουσιάζονται μέσω νέας οθόνης αφής (7 ή 8 ιντσών) που δεσπόζει στην ανασχεδιασμένη και πιο οδηγοκεντρική κεντρική κονσόλα, ενώ νέου σχεδιασμού είναι και ο πίνακας οργάνων.

Η δοκιμή μας συνεχίζεται, με το δεύτερο μέρος να αφορά οδήγηση του Opel Mokka X στους δρόμους του Εδιμβούργου. Για αυτό, μείνετε συντονισμένοι στο C+S.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης