Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Twingo

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Twingo

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το μικρό της Renault αλλάζει εντελώς, όντας πλέον πισωκίνητο και διαθέτοντας τον κινητήρα πίσω.

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Twingo
Ξεχάστε ό,τι γνωρίζετε για το Twingo. Το νέο μικρό της Renault ήρθε σε συνεργασία με την Daimler και μοιράζεται το ίδιο πάτωμα (και όχι μόνο) με το Smart ForFour. Η Renault παραδέχτηκε πως το Twingo, που κατασκευάζεται στη Σλοβενία, έχει αρκετά κοινά με το νεοφερμένο Smart ForFour, μια και πέρασαν αρκετές ώρες παρέα για την παραγωγή των μικρών αυτοκινήτων τους ανταλλάσσοντας ιδέες και απόψεις.

Ο κινητήρας και η κίνηση του 5θυρου και ιδιαίτερα άνετου πλέον Twingo είναι πίσω, με την κατανομή βάρους να είναι 55% εμπρός, 45% πίσω. Θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης, έναν καινούριο ατμοσφαιρικό 1.000άρη απόδοσης 70 ίππων, και τον γνωστό από τα Clio και Captur, Energy TCe 90, των 900 κ.εκ. απόδοσης 90 ίππων, που όμως σχεδιάστηκε ξανά κατά το ήμισυ λόγω της κλίσης των 49 μοιρών κατά την τοποθέτησή του στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο είναι 10 cm μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο και δόθηκε έμφαση στον χώρο των επιβατών όπου με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω, 23 cm ελευθερώθηκαν εσωτερικά και αν κάποιος βρεθεί στον πίσω χώρο επιβατών καταλαβαίνει τη διαφορά. Από την άλλη, τώρα που ο κινητήρας δεν βρίσκεται εμπρός, δεν εμποδίζει τους εμπρός τροχούς να στρίβουν στις 45 μοίρες και έτσι το αυτοκίνητο να έχει κύκλο στροφής στα 8,60 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως είναι ιδιαίτερα ευέλικτο.


Κλείσιμο

Οδηγικά, κινείται ιδιαίτερα άνετα στην πόλη, είναι σταθερό και η αίσθηση που σου αφήνει καλή. Το ελαφρύ τιμόνι κάνει το παρκάρισμα και τις μετακινήσεις εύκολες, όμως στα αρκετά χιλιόμετρα σου δίνει μια χαλαρή αίσθηση. Με 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και συχνές αλλαγές στην κίνηση της πόλης, το αυτόματο κιβώτιο είναι κάτι που του λείπει αναμφισβήτητα, αλλά από τα μέσα του 2015 θα είναι διαθέσιμο. Το βάρος του δεν το αφήνει σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, όμως σε αυτές με τις οποίες συνήθως κινούμαστε στην πόλη η οδηγική του συμπεριφορά είναι άψογη. Τα φρένα του σε κάνουν να αισθάνεσαι ασφαλής, μαζί με τους 4 αερόσακους οδηγού – συνοδηγού (κατέκτησε 4 αστέρια ασφαλείας από τον EuroNCAP). Η κατανάλωσή του δεν μένει στις εργοστασιακές μετρήσεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το οδηγήσαμε και τόσο οικονομικά, αφού οι ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδίου έδειξαν τη μέση ωριαία ταχύτητα μας στα 74 χιλιόμετρα και την κατανάλωση στα 6,7 lt/100 km. Σε σύγκριση με τα μικρά που κυκλοφορούν και αν η τιμή του είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική όπως ακούγεται, θα μπορούσε κανείς να πει πως συνολικά είναι από τις καλύτερες επιλογές για αυτοκίνητο πόλης.

Το νέο Renault Twingo θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας τις επόμενες ημέρες και οι τιμές του θα ανακοινωθούν σύντομα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 
Κινητήρας: 999 cc (SCe 70), 898 cc TCe 90
Ισχύς (PS/rpm): 70/6.000, 90/5.500
Ροπή (kgm/rpm): 9,3/2.850, 13,7/2.500
Μετάδοση: Στους οπίσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 151 km/h-165 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 14,5 sec-10,8 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 4,5-4,3 (εργ.).
Εκπομπές CO2: 105 gr/km- 99 gr/km
Βάρος: 864 kg-943 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.595/1.646/1.554 mm
Χώρος αποσκευών: 188 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 94,5€ (0 με start & stop) – 0 ευρώ
Τιμή (εκτίμηση): από 10.000€


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης