PROTOTHEMA

Blogs

Εγκαινίασαν οδικά έργα που δεν έχουν τελειώσει

ΕκτύπωσηΑποστολήΜέγεθος κειμένου 

Οσοι οδηγοί επέστρεψαν στην Αθήνα από τις πασχαλινές αργίες μέσω της Ιονίας Οδού  έμειναν με την απορία: Ποιος ο λόγος να εγκαινιάζει η Κυβέρνηση  έργα που δεν έχουν τελειώσει;

Προφανώς το ίδιο θα σκέφθηκαν κι όσοι βρέθηκαν στην Πατρών Κορίνθου. Σε κάποια σημεία δεν υπάρχει αντιολισθητική  άσφαλτος, οι διαγραμμίσεις είναι παλιές κι οδηγούν κατευθείαν στις μπαριέρες κόκ.


Η Πατρών Κορίνθου είναι ημιτελής, αλλά σαφώς σε καλύτερη κατάσταση. Για αυτό και εμφανίστηκε ο Πρωθυπουργός για να κόψει κορδέλα. Ο Χρήστος Σπίρτζης όμως; Εγκαινίασε την Ιονία Οδό που απέχει πολύ από την ολοκλήρωση της. Τόσο, που ούτε τα διόδια δεν λειτουργούν. Για αρκετά χιλιόμετρα οι οδηγοί υποχρεώνονται να χρησιμοποιούν τον παλιό δρόμο, ενώ υπάρχει και μια εντυπωσιακή σήραγγα,  όπου μόνον η μια από τις δυο λωρίδες  έχει δοθεί στην κυκλοφορία.

Μάλιστα οι πληροφορίες από τους κατασκευαστές θέλουν την ολοκλήρωση της  Ιόνιας Οδού  να είναι προγραμματισμένη για τον Αύγουστο 2017. Γιατί όμως χρειάστηκαν εγκαίνια σε ημιτελή έργα; Εχουμε ζήσει εγκαίνια σε έργα που έμειναν στις μακέτες, αλλά σε έργα που δεν  έχουν ολοκληρωθεί γιατί;

Η απάντηση βρίσκεται στα ευρωπαικά κονδύλια. Στην ΕΕ απηύδησαν   και έστειλαν ένα είδος τελεσίγραφου  στην ελληνική κυβέρνηση, ζητώντας ως τις 31.3.17 να έχουν τελειώσει τα συγκεκριμένα έργα, διαφορετικά η χώρα θα υποχρεωνόταν να επιστρέψει όλες τις κοινοτικές ενισχύσεις που είχε εισπράξει για αυτά. Για ένα σωρό ουσιαστικούς λόγους  (απαλλοτριώσεις κλπ) δεν ήταν πρακτικά δυνατόν να τηρηθεί το όριο της 31ης Μαρτίου. Η ΕΕ αναγνώρισε το πρόβλημα και συμφώνησε με την ελληνική πλευρά να παραδοθούν τα έργα όχι ολοκληρωμένα, αλλά λειτουργικά.

Και αφού τα έργα θα ήταν λειτουργικά τέλος Μαρτίου , προφανώς σκέφθηκαν στην Κυβέρνηση: Γιατί να μην κάνουμε και μερικές φιέστες εγκαινίων, να δείξουμε ότι εμείς ολοκληρώνουμε γρήγορα  τα έργα που οι άλλες κυβερνήσεις δεν μπόρεσαν να τελειώσουν. Οπότε έκοψαν τις κορδέλες των εγκαινίων με τα έργα ημιτελή κι όσοι πίστεψαν ότι είχαν παραδοθεί οι νέοι αυτοκινητόδρομοι και ταλαιπωρήθηκαν, ας πρόσεχαν. 

odigos19/04/201709:01

Συμφωνώ για τα ημιτελή έργα. Σχολιάστε και το γεγονός ότι πληρώναμε κάμποσα χρόνια διόδια για δρόμους που όχι μόνο δεν ήταν καν ημιτελής, αλλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ. Να θυμηθούμε και το έργο του μεγάλου Κ. Λαλιώτη με τον νέο δρόμο ο οποίος όταν έβρεξε στην Τρίπολη...βρέθηκε στον Μεσσηνιακό κόλπο;;;

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία