Κασσάνδρα Βογιατζή: «Ο γάμος μου είναι η μόνη σταθερά μου»

Κασσάνδρα Βογιατζή: «Ο γάμος μου είναι η μόνη σταθερά μου»

Η γιαγιά της ήταν μπαλαρίνα και ο παππούς της χόρευσε στο Brodway-είχε τον ίδιο δάσκαλο με τον Fred Astaire. Η μητέρα της, Nadia Cassini, ήταν σταρ της ιταλικής τηλεόρασης και πατέρας της, Γιώργος Βιογιατζής, ηθοποιός με διεθνή καριέρα. Η υποκριτική ήταν θέμα DNA

 Κασσάνδρα Βογιατζή: «Ο γάμος μου είναι η μόνη σταθερά μου»
Από  την κούνια στα πλατό και από τα 10 της με ρόλους σε ταινίες, ακολούθησε απλώς το οικογενειακό ένστικτο, χωρίς να χρειαστεί καν να σπουδάσει ηθοποιός – αντιθέτως, σπούδασε στην Οξφόρδη διοίκηση επιχειρήσεων. Εδώ και δέκα χρόνια, παίζει σε ταινίες στο Χόλιγουντ και ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες με τον Έλληνα σύζυγό της, τον οποίο ερωτεύτηκε σε ένα από τα παιδικά καλοκαίρια της στην Επίδαυρο, και το γιο της, που είναι ήδη 13 χρόνων.

Για λίγες μέρες, όμως, βρίσκεται στην Αθήνα. Πρωταγωνιστεί στον Πρόμαχο, τη διεθνή συμπαραγωγή που θα δούμε στις 27 Νοεμβρίου στους κινηματογράφους και έχει θέμα την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα.



Κλείσιμο
Πώς ένιωσες όταν στα γυρίσματα του Πρόμαχου αντίκρισες τα Γλυπτά του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο;
Αισθάνθηκα ένα σφίξιμο στην καρδιά, γιατί η θέση τους δεν είναι εκεί. Μόλις τα βλέπεις, σε πιάνει θλίψη. Και έχουν τέτοια ενέργεια, σαν να θέλουν να δραπετεύσουν και να επιστρέψουν στον τόπο τους, την Αθήνα. Στην Αμερική μόνο τελευταία δόθηκε δημοσιότητα, χάρη στην πρωτοβουλία της Amal Alamuddin – Clooney. Στην Αγγλία, βέβαια, γίνεται πολύς λόγος. Όλοι γνωρίζουν το θέμα και οι περισσότεροι είναι θετικοί στο ελληνικό αίτημα.

Ο Πρόμαχος από ποια σκοπιά το βλέπει;

Οι ήρωες της ταινίας, η Ελένη, που την υποδύομαι εγώ, και ο Ανδρέας, είναι φίλοι από παιδιά. Ο Αντρέας πήγε στη Νέα Υόρκη και η Ελένη έμεινε στην Ελλάδα. Και οι δύο έγιναν δικηγόροι και έπειτα από χρόνια ξανάσμιξαν και προσπαθούν να φέρουν μέσα από τη δικαστική οδό τα Μάρμαρα πίσω. Ο Ανδρέας το βλέπει σαν μια πρόκληση για την καριέρα του. Για την Ελένη είναι πάθος. Τα Γλυπτά του Παρθενώνα είναι η ψυχή της Ελλάδας.

Πού βασίστηκε το σενάριο;
Οι σκηνοθέτες, τα αδέλφια John και Coerte Voorhees, είναι Aμερικανοί με μακρινή ελληνική καταγωγή και ο πατέρας τους είναι γνωστός δικηγόρος. Μάλιστα, το 2006 ήταν στην ομάδα διεκδίκησης των Μαρμάρων του Παρθενώνα με εντολή της κυβέρνησής μας, γι’ αυτό γνωρίζει πολύ καλά την υπόθεση.

Το σενάριο της ταινίας θυμίζει λίγο την ιστορία σου με το σύζυγό σου, Γιώργο.

Ναι, μοιάζει λίγο. Τον γνώρισα στα 15 μου, στις καλοκαιρινές διακοπές μας στη Νέα Επίδαυρο. Ξαναβρεθήκαμε στην Οξφόρδη, όπου σπουδάζαμε και οι δύο, εκείνος νομικά κι εγώ διοίκηση επιχειρήσεων. Παντρευτήκαμε νωρίς, όταν εγώ ήμουν 20, και έχουμε ένα γιο, τον Νάσο.

Υπάρχει άλλη ηθοποιός στον κύκλο σου που να είναι παντρεμένη τόσα χρόνια;

Όχι. Όταν τους το λέω, με κοιτάζουν παράξενα, σαν να έχω δύο κεφάλια! Για μένα, όμως, ο γάμος είναι το μόνο σταθερό κομμάτι στη ζωή μου. Το ήθελα πάρα πολύ από μικρή. Πώς έχουμε δέσει τόσο; Ειλικρινά, δεν ξέρω. Μάλλον ήμασταν μαζί σε πολλές προηγούμενες ζωές.

Είναι αλήθεια ότι είχες φλερτ με το γιο του Alain Delon, Anthony;

Ο πατέρας μου το λέει, εγώ δεν κατάλαβα κάτι. Και δεν ήταν ο μόνος. Κάποια εποχή, μάλιστα, το σπίτι μας γέμισε άντρες, αλλά εγώ ήμουν στον κόσμο μου. Κολλημένη με τον Γιώργο. Δεν έβλεπα κανέναν άλλο. Θυμάμαι ένα μεσημέρι που είχε έρθει στο σπίτι μας στο Λος Άντζελες ο Massimo Troisi, σκηνοθέτης του Il Postino. Και λέει στον πατέρα μου «Είδες την κοπέλα στην πισίνα;». Ο πατέρας μου, μεγάλος γυναικάς, αλλά πάντα μονογαμικός, θορυβήθηκε. Σκέφτηκε «Πώς και μου ξέφυγε;». Έτρεξε στην πισίνα και τι να δει; Εμένα. «Καλά, τόση ώρα μού λες για την κόρη μου;» του είπε.

Πού μεγάλωσες;
Μέχρι τα 12, στη Ρώμη με τη μαμά μου. Μετά, στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες με τον μπαμπά μου. Στη συνέχεια, πάλι με τη μαμά, στο Μιλάνο. Μετά, στο Λονδίνο για σπουδές και τα τελευταία δέκα χρόνια στο Λος Άντζελες.

Υπήρξε μια δύσκολη πλευρά στη ζωή σου εκείνα τα χρόνια;
Όλα ήταν περίεργα. Η μαμά μου, Nadia Cassini, ήταν show woman και μεγάλη σταρ στην ιταλική τηλεόραση. Το να μας ακολουθούν paparazzi σε κάθε μας βήμα το θεωρούσα κάτι φυσιολογικό, όπως και το να περνάμε τις γιορτές στα διάφορα τηλεοπτικά στούντιο. Άλλαζα συνέχεια σπίτια, σχολεία και φίλους. Έπαιξα για πρώτη φορά σε ταινία στα 10 μου, στο Ο Παράδεισος Ανοίγει με Αντικλείδι. Από τα 15 μέχρι τα 18 μου, ασχολήθηκα με το μόντελινγκ. Δούλεψα στην Ιταλία, την Ιαπωνία, την Ταϊπέι.

Πώς αποφάσισες να σπουδάσεις διοίκηση επιχειρήσεων στο Λονδίνο;

Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό. Να ξεφύγω. Μάλιστα, πήρα από πείσμα το πτυχίο, αλλά ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω κάτι άλλο εκτός από την υποκριτική.

Ωστόσο, δεν πήγες σε κάποια σχολή.

Σε κάθε ταινία μελετάω πολύ το ρόλο και προσπαθώ να ζήσω τη σκηνή και τη συναισθηματική κατάσταση της ηρωίδας μου, αλλά χρειάζεται και η τεχνική, γι’ αυτό και τα τελευταία δέκα χρόνια έχω παρακαλουθήσει αρκετά μαθήματα μεθόδων υποκριτικής.

Συναντάς Έλληνες ηθοποιούς που δοκιμάζουν την τύχη τους στο LA;

Αρκετά συχνά. Είναι πολύ καλοί, κάνουν μεγάλη προσπάθεια, αλλά τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, ακόμα και για τους ρόλους ξένων ηρώων. Ζητάνε, για παράδειγμα, ένα Γάλλο και πάνε για οντισιόν Γάλλοι, Άγγλοι, Ιταλοί, Ισπανοί. Ξέρετε πόσες φορές αναγκάστηκα να αλλάξω την προφορά μου, επειδή είναι αμερικανική, για να πάρω ρόλο ξένης;

Τι χρειάζεται για να πετύχεις στο Χόλιγουντ;
Για να πετύχεις στο Χόλιγουντ, πρέπει να έχεις μεγάλη υπομονή και, βέβαια, καλό μάνατζερ και ατζέντη.

Έχεις φτάσει κοντά στο μεγάλο ρόλο;

Κοντά. Ήμουν ανάμεσα στις υποψήφιες για το ρόλο της βασίλισσας της Σπάρτης στο 300 και για το βασικό ρόλο στο Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι, τον οποίο πήρε τελικά η Penélope Cruz.

Τι σε ενοχλεί στο Χόλιγουντ;
Πως όλα είναι μπίζνες. Κοιτάζουν πόσα χρήματα θα βγάλουν από εσένα, παρά πόσο καλός ηθοποιός είσαι. Στην Ευρώπη βλέπουμε τη δουλειά μας περισσότερο από την καλλιτεχνική πλευρά.

Ποιους σταρ συνάντησες τελευταία;
Πριν από μία εβδομάδα, την Pamela Anderson σε ένα εστιατόριο στο Μαλιμπού. Και τον Johnny Depp στα εγκαίνια μιας έκθεσης ζωγραφικής. Τον γνώρισα και είναι πολύ απλός και συμπαθής.

Βλέπεις κάποιον από τους ηθοποιούς που ήξερες από παλιά;

Συναντιέμαι συχνά με τον Danny Huston. Τη Monica Bellucci έχω πολλά χρόνια να τη δω και θυμάμαι ότι κουράστηκε πολύ μέχρι να πετύχει. Ίσως επειδή ήταν πάρα πολύ όμορφη. Πρώτα στη Γαλλία αναγνώρισαν το ταλέντο της και μετά στην Ιταλία και στην Αμερική. Επίσης, έχω καιρό να δω και τη Nastassja Kinski, η οποία ήταν για ένα διάστημα μαζί με τον πατέρα μου. Μου είχε κάνει δώρο ένα ζευγάρι πολύ ωραία σκουλαρίκια. Είδα πρόσφατα τον Timothy Dalton και συνάντησα τελευταία την Diane Keaton, η οποία είναι φανταστική απέναντί μου. Θυμάμαι πως μέχρι και στη σάουνα ερχόταν μαζί μου – πάντα ντυμένη, δεν γδυνόταν ποτέ.

Έχεις χρησιμοποιήσει φιλίες του πατέρα σου για τη δουλειά;
Μα ούτε ο ίδιος το κάνει για τον εαυτό του. Ναι, ξέρει πολύ κόσμο και το σπίτι μας πάντα ήταν ανοιχτό, αλλά ποτέ δεν χρησιμοποιεί τους φίλους του για τη δουλειά. Άλλο πράγμα η φιλία και άλλο οι δημόσιες σχέσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης