Με απόφαση της νέας προέδρου αλλάζει μια από τις πρώτες και πιο χαρακτηριστικές εικόνες του ίντερνετ
Το μωβ λογότυπο της Yahoo με το θαυμαστικό, που αποτελεί μια από τις πρώτες και πιο χαρακτηριστικές εικόνες του ίντερνετ, αλλάζει, έπειτα από σχεδόν δύο δεκαετίες.
Την απόφαση έλαβε η Marissa Mayer, η οποία, αφότου ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας, πριν από ένα χρόνο, έχει αλλάξει το πρόσωπο της Yahoo, προχωρώντας στην εξαγορά περισσότερων από 20 επιχειρήσεων (μεταξύ των οποίων η Tumblr και την περασμένη εβδομάδα η Rockmelt) και αναθεωρώντας ακόμα και την πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης.
Η χαρισματική Mayer κατάφερε να αναστρέψει την τύχη της Yahoo, η οποία δεν περνούσε την καλύτερη περίοδό της, επιτυγχάνοντας μια σειρά από ενθαρρυντικά τριμηνιαία αποτελέσματα αλλά και την ενίσχυση της μετοχής κατά 70%.
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.