Οι Ρώσοι θέλουν τα τρένα, αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Οι Ρώσοι θέλουν τα τρένα, αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ενδιαφέρον για την εξαγορά της ΤΡAIΝΟΣΕ πακέτο με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης εμφανίζονται να εκδηλώνουν οι Ρώσοι που θεωρούνται από τα φαβορί για την ιδιωτικοποίηση του ελληνικού σιδηροδρόμου. Κυβερνητικές πηγές επιβεβαιώνουν το ενδιαφέρον και δεν αποκλείουν στο ίδιο σχήμα να ενταχθεί και η Γαλλική Alstom για να χτυπήσουν από κοινού και την Rosco την εταιρεία διαχείρισης τροχαίου υλικού. Για την τελευταία ενδιαφέρον αναμένεται να εκδηλώσουν και οι Siemens, η Bombardier και η AnsaldoBreda.

Στη φυλακή πρώην καθηγητής Μαιευτικής
Οι Ρώσοι θέλουν τα τρένα, αλλά και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Στην κυβέρνηση επικρατεί αισιοδοξία για την σοβαρότητα των μνηστήρων στη διεκδίκηση του ελληνικού σιδηροδρόμου αλλά και για το ξένο ενδιαφέρον που εκδηλώνεται και σε άλλα σημαντικά περιουσιακά στοιχεία του δημοσίου. Επιβεβαιώνουν μάλιστα την διεκδίκηση από το Καναδικό συνταξιοδοτικό fund “PSP Investemenets” επιπλέον 30% στο Ελευθέριος Βενιζέλος (πέραν του 26,7% που ήδη έχουν αποκτήσει) από το 55% που κατέχει σήμερα το ελληνικό δημόσιο. Η πώληση εκτιμάται ότι μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο α' εξάμηνο του 2014 και θα συνδυαστεί με επέκταση της παραχώρησης που σήμερα είναι μέχρι το 2025, προκειμένου να δώσει μεγαλύτερη αξία στο ποσοστό που θα πουληθεί.

Οι Ρωσικοί σιδηρόδρομοι της RZD που ενδιαφέρονται για την ΤΡAIΝΟΣΕ αποτελούν μια πανίσχυρη κρατική εταιρεία με πάνω από 1 εκατομμύριο εργαζόμενους και με επικεφαλής τον κ. Βλαντίμιρ Γιακούνιν. Πρόκειται για ένα πανίσχυρο και βαθιά χριστιανό Ρώσο αξιωματούχο που πρόσφατα επισκέφτηκε την χώρας μας για να μεταφέρει την εικόνα του Σταυρού του Αγίου Ανδρέα στη Ρωσική εκκλησία που αποτελεί και σύμβολο της σημαίας του Ρωσικού πολεμικού ναυτικού. Πιστώνεται στο περιβάλλον του Πούτιν και θεωρείται τέταρτος στην τάξη στην Ρωσική κυβέρνηση καθώς οι Ρωσικοί σιδηρόδρομοι είναι ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, διαθέτοντας ένα εξελιγμένο σιδηροδρομικό δίκτυο που ενώνει απομακρυσμένες και αραιοκατοικημένες περιοχές της Σιβηρίας και της ρωσικής Άπω Ανατολής που έχουν προβληματικό οδικό δίκτυο και είναι πολύ μακριά από τα κέντρο της χώρας.

Κλείσιμο
Διαβάστε περισσότερα: newmoney.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης