5 τρόποι για να πετυχαίνεις τους fitness στόχους σου

fit

Τις ημέρες που δεν συμβαίνει τίποτα έκτακτο και τίποτα περίεργο είναι εύκολο να μην παραλείπεις τους fitness στόχους σου και να πηγαίνεις μέχρι το γυμναστήριο για την προπόνηση της ημέρας.

Τι γίνεται, όμως, με εκείνες τις ημέρες που αισθάνεσαι τρομερά αγχωμένη είτε με τη δουλειά, είτε με κάτι έκτακτο που προέκυψε και σε βγάζει εκτός προγράμματος;

Όσο δελεαστικό κι αν είναι να κάτσεις μπροστά από την τηλεόραση και να μην κάνεις τίποτα, μια δύσκολη μέρα δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή και έναν υγιή τρόπο ζωής.

Άλλωστε το να γυμναστείς και να φας καλά μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος που αισθάνεσαι και να βελτιώσει τη διάθεσή σου.

Δες, λοιπόν, τι μπορείς να κάνεις εκείνες τις μέρες που δεν πάει τίποτα όπως το είχες προγραμματίσει.

Κάνε τον καφέ σου λίγο πιο υγιεινό Μην βάλεις ζάχαρη και μη βάλεις γάλα στον πρωινό καφέ σου. Πιες τον σκέτο για να ξεκινήσεις την ημέρα σου υγιεινά ή αν δεν μπορείς να τον πιεις σκέτο βάλε λίγο γάλα αμυγδάλου και λίγη κανέλα για έξτρα γλυκύτητα χωρίς ζάχαρη.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

190521155611_woman_depression

Η ατμοσφαιρική ρύπανση θεωρείται ένοχη για την αύξηση των νευροψυχιατρικών διαταραχών, όπως η διπολική διαταραχή, η μείζονα κατάθλιψη και οι διαταραχές της προσωπικότητας, σύμφωνα με μεγάλη αμερικανική μελέτη

Stroke

Η πιο έγκαιρη έναρξη της αντιμετώπισης του εγκεφαλικού επεισοδίου έστω και κατά ένα τέταρτο μπορεί να παίξει κομβικό ρόλο στη μείωση των θανάτων ή της πρόκλησης αναπηριών σύμφωνα με νέα έρευνα

karkinos_stomachi

Ένα χημειοθεραπευτικό φάρμακο φαίνεται ότι προσφέρει ευρύτερη αντικαρκινική προστασία «αποδυναμώνοντας» το H.pylori που ευθύνεται για το 90% των περιπτώσεων καρκίνου του στομάχου