Ο personal trainer της Jessica Biel μας δίνει τις top ασκήσεις για τέλεια πλάτη

Biel

Τρεις πολύ δυνατές ασκήσεις για να αποκτήσουμε μια πλάτη σαν αυτή την Biel

Superman holds: Ο Walsh λέει πως αυτή η άσκηση είναι ένα υπέροχο ζέσταμα για ολόκληρη την πλάτη. Ξάπλωσε μπρούμυτα σε ένα στρώμα με τα χέρια ίσια πάνω από το κεφάλι και τα πόδια, επίσης, ίσια. Σήκωσε χέρια και πόδια ταυτόχρονα από το έδαφος μένοντας σε αυτή τη στάση για 5 δευτερόλεπτα. Κατέβα και ξανανέβα. Επανέλαβε 8-10 φορές. Ξεκουράσου για ένα λεπτό και κάνε άλλα 3 σετ.

Deadlifts: Τα deadlifts γυμνάζουν κάθε μυ της πλάτης και είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για τον κορμό. Για να κάνεις αυτή την άσκηση θα χρειαστείς μπάρα ή δύο βαράκια. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακουμπήσεις τα βαράκια στο έδαφος και με τα πόδια σου ανοιχτά στο ύψος των ώμων να σκύψεις με ίσια πλάτη να πιάσεις τα βαράκια. Σήκω σε όρθια στάση και ξανασκύψε με τον ίδιο τρόπο. Επανέλαβε 12 φορές. Κάνε συνολικά 4 σετ των 12 επαναλήψεων. 

Η συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kate01__1_

Τώρα που φθινοπωριάζει το μόνο που θέλουμε είναι να χωθούμε στα πουλοβεράκια μας και να απολαύσουμε τη θαλπωρή του σπιτιού μας. Τι γίνεται, όμως, με τα κιλάκια που πήραμε στις διακοπές; Δεν πρέπει να τα χάσουμε;