Ετσι θα αποκτήσεις τα πιο λεπτά, γυμνασμένα πόδια

woman-1822459_1920

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις για να αποκτήσεις σφιχτά, γυμνασμένα πόδια αλλά αν οι μηροί σου είναι... τσουπωτοί τότε χρειάζεσαι ειδικές ασκήσεις για να τα λεπτύνεις

Πιο συγκεκριμένα για να αδυνατίσεις στην περιοχή των μηρών χρειάζεται να κάνεις τις παρακάτω 4 ασκήσεις οι οποίες ναι μεν θα σε κουράσουν αλλά θα σου χαρίσουν τα πόδια των ονείρων σου. Έτσι θα μπορείς να φορέσεις τα σορτσάκια και τις μίνι φούστες που πάντα ονειρευόσουν να φορέσεις.

Από τις παρακάτω ασκήσεις θα κάνεις 4 γύρους με 1 λεπτό διάλειμμα ανάμεσα στον κάθε γύρο. Την κάθε άσκηση φρόντιζε να την κάνεις 10-12 φορές.

1η Άσκηση

Γέφυρα και σφίξιμο γονάτων: Απλά βάλε ένα μαξιλαράκι ανάμεσα στα γόνατά σου και κράτα το σφιχτά με αυτά. Ανασήκωσε την λεκάνη σου. Κάνε 10-12 επαναλήψεις.

Δείτε αναλυτικά τις ασκήσεις στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

aglia-kiriakou

Καινοτόμο ευρωπαϊκό πρόγραμμα από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του νοσοκομείου Παίδων Αγλαϊα Κυριακού με θέμα 
«Ρητορική του μίσους στο διαδίκτυο»: πώς μπορούν να την αναχαιτίσουν οι νέοι;