Κάψε το λίπος της κοιλιάς με αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής

young-woman-2699780_1920

Δες τον τρόπο

Επέλεξε γρήγορα προγράμματα γυμναστικής που από τη μια σε φέρνουν στα όριά μου και σε γυμνάζουν τρελά αλλά από την άλλη δεν τρώνε πολύ από τον πολύτιμο χρόνο σου.
Δες το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής που ναι μεν θα σε κουράσει αλλά θα διαρκέσει πολύ λίγο και θα σε γυμνάσει πολύ.

Ξεκίνα κάνοντας ένα γρήγορο ζέσταμα 10 λεπτών. Μπορείς απλά να κάνεις λίγο σκοινάκι ή να τρέξεις επί τόπου.

Η κύρια προπόνησή σου έχει ως εξής:

Σκοινάκι: 60 δευτερόλεπτα.

Sprinter Crunch: 45 δευτερόλεπτα.

Leaning Camel: 60 δευτερόλεπτα.

Stutter Steps: 30 + 30 δευτερόλεπτα.

Δες αναλυτικά στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

anergia98

Οι Έλληνες millennials επιλέγουν μία σταθερή δουλειά που δεν τους ικανοποιεί και τους επιβαρύνει ψυχολογικά  για να ζήσουν σε μία χώρα που το ποσοστό ανεργίας στους νέους «αγγίζει» το 40%

89
Speaking-Listening-Man-Woman

Επιβεβαιώθηκε ότι οι αυτιστικοί άνθρωποι, κατά μέσο όρο, εμφανίζουν πιο ανδρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή μικρότερη ικανότητα ενσυναίσθησης και μεγαλύτερη ικανότητα συστηματοποίησης σε σχέση με το γενικό πληθυσμό