Δες τι θα σου συμβεί αν σταματήσεις να τρως ψωμί

baked-2313462_1920

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι πως δεν πρέπει να κόβεις εντελώς όλους τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου αλλά να τους περιορίζεις ή να τους αντικαθιστάς με πιο υγιεινές εκδοχές τους

Το έχω κάνει, το έχω ξανακάνει και θα το κάνω και πάλι. Η αποτοξίνωση από το ψωμί και όλες τις λευκές τροφές (αλεύρι, ζυμαρικά, δημητριακά) είναι πραγματικά ό,τι χρειάζομαι σε μερικές φάσεις της ζωής μου. Άλλωστε τα τόσο αγαπητά σε όλους μας μακαρόνια είναι υπερεκτιμημένα. Δε νομίζεις;

Δες τι μου συμβαίνει κάθε φορά που μειώνω στο ελάχιστο για μεγάλο χρονικό διάστημα τις λευκές τροφές για να ξέρεις -σε περίπτωση που το δοκιμάσεις και εσύ- τι σε περιμένει!

Αυτό που πρέπει να θυμάσαι είναι πως δεν πρέπει να κόβεις εντελώς όλους τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου αλλά να τους περιορίζεις ή να τους αντικαθιστάς με πιο υγιεινές εκδοχές τους. Δες γιατί…

Χάνεις υγρά
Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς με το που κόβεις τις λευκές τροφές είναι το πόσο γρήγορα ξεφουσκώνεις. Δεν χάνεις, όμως, λίπος (δυστυχώς). Χάνεις νερό. Από τη στιγμή που θα φας έναν υδατάνθρακα να ξέρεις πως μαζί με κάθε γραμμάριο από αυτόν αποθηκεύεται στο σώμα και 3-4 φορές το βάρος του σε νερό. Με το που θα κόψεις τους υδατάνθρακες θα χαθεί και το νερό που έχεις αποθηκεύσει μαζί με αυτούς.

Παθαίνεις στερητικό σύνδρομο και νιώθεις σαν να είσαι άρρωστη
Οι λευκές τροφές και κυρίως το ψωμί είναι σαν ναρκωτικό. Με το που το κόβεις παθαίνεις ένα είδος στερητικού συνδρόμου. Αποκτάς άσχημη αναπνοή, στεγνώνει το στόμα σου, αισθάνεσαι κούραση, αδυναμία, ζαλάδα, έχεις αϋπνία (προσωπικά η κούραση και αδυναμία είναι τα δικά μου συμπτώματα μιας και έτσι κι αλλιώς δεν καταναλώνω μεγάλες ποσότητες υδατάνθρακα στην καθημερινότητά μου). Με λίγα λόγια αισθάνεσαι σαν να είσαι άρρωστη. Στην πορεία ο οργανισμός σου συνηθίζει αυτή την έλλειψη κετόνων και έτσι παύεις να αισθάνεσαι τόσο άσχημα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

zaxari

Σύμφωνα όμως με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η κατανάλωση της ζάχαρης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 100 θερμίδες ημερησίως

santorini-krouz2

Επικαλείται έρευνα που έδειξε ότι οι εκπομπές αερίων βρέθηκαν να είναι έως και 17 φορές υψηλότερες σε σχέση με ό,τι θα περίμενε κανείς ακόμα και σε έναν πολυσύχναστο δρόμο με αυτοκίνητα

34