Βιταμίνη D: Η βιταμίνη του καλοκαιριού μπαίνει στο μικροσκόπιο

girl-622534_1920

Να τι ξέρεις για την βιταμίνη D: Ότι την παίρνεις από τον ήλιο και ότι κάνει καλό στα κόκαλά σου. Σε καλό δρόμο είσαι αλλά πρέπει να μάθεις κάτι παραπάνω

Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα να το μάθεις και να καταρρίψεις όλους τους μύθους που έχεις διαβάσει και έχεις ακούσει για την πιο καλοκαιρινή βιταμίνη.

Όσο αντηλιακό και αν φοράς, θα πάρεις κάποια ποσότητα βιταμίνης D. Αλήθεια ή ψέμματα;

Μπορεί να έχεις διαβάσει πως όταν φοράς αντηλιακό δεν μπορείς να πάρεις την βιταμίνη D που χρειάζεσαι από τον ήλιο αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο διαφορετική. Όσο επιμελής και αν είσαι δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να καλύψεις κάθε σημείο του σώματός σου με αντηλιακό. Αυτό σημαίνει πως θα πάρεις βιταμίνη D αλλά όχι όση ποσότητα χρειάζεται ο οργανισμός σου.

Για να πετύχεις το τελευταίο θα πρέπει να διαλέξεις 15-30 λεπτά μέσα στην ημέρα σου (ιδανικά πριν τις 11 το πρωί ή μετά τις 4 το απόγευμα) και να καθίσεις στον ήλιο χωρίς αντηλιακό.

Διαβάστε περισσότερα στο KeepUp

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diskokili

Η αρχική αιτία της δισκοκήλης είναι η εκφύλιση του δίσκου, που σχεδόν πάντα προηγείται- Με την πάροδο της ηλικίας, ο πηκτοειδής πυρήνας χάνει την περιεκτικότητα του σε νερό και παύει να λειτουργεί ως ασυμπίεστο κολλοειδές

depressed

Σύμφωνα με έρευνα του Βασιλικού Οργανισμού Γενικών Γιατρών, οι μισοί ασθενείς υποστηρίζουν ότι η ψυχική υγεία του ανησυχεί περισσότερο – Έπονται οι ασθένειες του αναπνευστικού, τα μυοσκελετικά και τα προβλήματα στον μεταβολισμό