Πίεση: Το πρόγραμμα γυμναστικής που την «ρίχνει» σε 12′

210823173102_fitness-1280x720__1_

Μία νέα μέθοδο προπόνησης αναδεικνύουν οι επιστήμονες ως αποτελεσματικό στη μείωση της αρτηριακής πίεσης – Μόλις 12 λεπτά την ημέρα, δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα αρκούν

Η υψηλή αρτηριακή πίεση (υπέρταση) επηρεάζει 1,14 δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο και έγινε αιτία 10,8 εκατομμυρίων ατόμων το 2019. Καθώς πρόκειται για κατάσταση που αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων ή εγκεφαλικού επεισοδίου, ο έλεγχός της είναι σημαντικός, με τους ειδικούς να συνιστούν στους ανθρώπους άνω των 18 ετών να ελέγχουν την αρτηριακή τους πίεση τουλάχιστον κάθε δύο χρόνια.

Δεδομένων των επιπτώσεων αυτής της πρόκλησης για την παγκόσμια υγεία, είναι σαφής η ανάγκη για στρατηγικές μείωσης της επικράτησης και της σοβαρότητας της υψηλής αρτηριακής πίεσης και η άσκηση αποτελεί μία τέτοια στρατηγική. Τη στιγμή που η αεροβική και η δυναμική προπόνηση αντίστασης δείχνουν αποτελεσματικές στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, μια νέα μελέτη με επικεφαλής ερευνητές από το UNSW Medicine & Health ανέδειξε την ισομετρική προπόνηση αντίστασης ως έναν αναδυόμενο τρόπο άσκησης, αποτελεσματικό στη μείωση αρτηριακής πίεσης ιατρείου, δηλαδή αυτής που λαμβάνεται κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στον παθολόγο.


Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης