Υψηλή χοληστερόλη: Εννέα τρόφιμα που μπορούν να τη μειώσουν

200722143136_fiber-1280x720

Αν η χοληστερόλη σας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα, η αλλαγή της διατροφής σας θα μπορούσε να αποτελέσει ένα μη φαρμακευτικό τρόπο για τη μείωση των επιπέδων της

Η ρύθμιση της χοληστερόλης είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία της καρδιάς. Στην πραγματικότητα, δεν είναι η αποφυγή συγκεκριμένων τροφίμων ο καλύτερος τρόπος για να επιτύχετε τη μείωση της χοληστερόλης. Το ζήτημα είναι η αλλαγή του συνόλου της διατροφής –και ειδικότερα οι τύποι των λιπαρών και των υδατανθράκων που καταναλώνετε- που έχουν τη μεγαλύτερη επίπτωση στις τιμές της χοληστερόλης στο αίμα.

Ενδεικτικά, η αποφυγή κρέατος, τυριών και άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων με πολλά λιπαρά, όπως το βούτυρο και το παγωτό, αλλά και η αντικατάσταση αυτών των θερμίδων με υγιεινά, ακόρεστα λιπαρά (όπως αυτά που βρίσκονται στα λαχανικά και τα λιπαρά ψάρια) αντί των ραφιναρισμένων υδατανθράκων όπως το λευκό ψωμί, τα μακαρόνια και το ρύζι είναι ένας καλός τρόπος να ελέγξετε τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης