Με έναν αναγραμματισμό όλο... νόημα αυτοτρολάρεται η KFC για το «φιάσκο» με την έλλειψη κοτόπουλου
Με έναν αναγραμματισμό όλο... νόημα αυτοτρολάρεται η KFC για το «φιάσκο» με την έλλειψη κοτόπουλου
Ο «γίγαντας» του φαστ φουντ παραδέχεται ότι ένα «κοτοπουλάδικο» χωρίς... κοτόπουλο δεν είναι και ό,τι καλύτερο
Με έναν αναγραμματισμό όλο... νόημα αυτοτρολάρεται στη νέα της διαφήμιση η αλυσίδα φαστ φουντ KFC, η οποία αναγκάστηκε πριν μερικές μέρες να κλείσει πάνω από 600 καταστήματά της στη Βρετανία λόγω έλλειψης κοτόπουλου.
Τα προβλήματα στις παραλαβές πουλερικών με την νέα εταιρεία που σύναψε συμβόλαιο η KFC είχαν ως αποτέλεσμα η αλυσίδα να περάσει μία από τις πιο δύσκολες εβδομάδες στην ιστορία της.
Οι «εθισμένοι» με τα νόστιμα πιάτα της Βρετανοί «πλημμύρισαν» με τηλέφωνα διαμαρτυρίας τις γραμμές της εταιρείας βλέποντας κλειστές τις πόρτες των καταστημάτων, ενώ κάποιοι έφτασαν στο σημείο να καλέσουν μέχρι και την αστυνομία!
Ωστόσο ο «γίγαντας» του φαστ φουντ βρήκε έναν τρόπο να εκμεταλλευτεί την αρνητική δημοσιότητα με μια ξεκαρδιστική διαφήμιση, στην οποία αυτοτρολάρεται με δύο τρόπους: Αρχικά, δημιουργώντας έναν αναγραμματισμό του ονόματός KFC πάνω στον εμβληματικό «κουβά» της εταιρείας, όπου πλέον υπάρχουν τα αρχικά FCK (από το «fuck», με την έννοια του «γαμώτο») και κατόπιν με ένα κείμενο που ξεκινά ως εξής: «Ένα κοτοπουλάδικο χωρίς καθόλου κοτόπουλο. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο».
Τα προβλήματα στις παραλαβές πουλερικών με την νέα εταιρεία που σύναψε συμβόλαιο η KFC είχαν ως αποτέλεσμα η αλυσίδα να περάσει μία από τις πιο δύσκολες εβδομάδες στην ιστορία της.
Οι «εθισμένοι» με τα νόστιμα πιάτα της Βρετανοί «πλημμύρισαν» με τηλέφωνα διαμαρτυρίας τις γραμμές της εταιρείας βλέποντας κλειστές τις πόρτες των καταστημάτων, ενώ κάποιοι έφτασαν στο σημείο να καλέσουν μέχρι και την αστυνομία!
Ωστόσο ο «γίγαντας» του φαστ φουντ βρήκε έναν τρόπο να εκμεταλλευτεί την αρνητική δημοσιότητα με μια ξεκαρδιστική διαφήμιση, στην οποία αυτοτρολάρεται με δύο τρόπους: Αρχικά, δημιουργώντας έναν αναγραμματισμό του ονόματός KFC πάνω στον εμβληματικό «κουβά» της εταιρείας, όπου πλέον υπάρχουν τα αρχικά FCK (από το «fuck», με την έννοια του «γαμώτο») και κατόπιν με ένα κείμενο που ξεκινά ως εξής: «Ένα κοτοπουλάδικο χωρίς καθόλου κοτόπουλο. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο».
Στην έξυπνη διαφήμισή της η εταιρεία ζητά συγγνώμη στους πελάτες της, ειδικά σε αυτούς που έφτασαν ως την πόρτα των μαγαζιών της για να τα βρουν τελικά κλειστά. «Η περασμένη εβδομάδα ήταν μια κόλαση, αλλά κάνουμε πρόοδο και καθημερινά όλο και περισσότερα φρέσκα κοτόπουλα παραδίδονται στο εστιατόριό μας. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας», έγραφε το μήνυμα της εταιρείας.
Η διαφήμιση της KFC συγκέντρωσε πλήθος θετικών σχολίων στα social media, με πολλούς χρήστες να επαινούν την εταιρεία για το χιούμορ της αλλά και το γεγονός ότι είχε το θάρρος να παραδεχτεί το λάθος της και να ζητήσει συγγνώμη από τους καταναλωτές που τη στηρίζουν τόσα χρόνια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα