Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Γιατί η Lego αποθάρρυνε τους καταναλωτές να αγοράζουν τα παιχνίδια της;
Γιατί η Lego αποθάρρυνε τους καταναλωτές να αγοράζουν τα παιχνίδια της;
Τα πλαστικά τουβλάκια της Lego είναι στην πραγματικότητα «χρυσά»
Η βιομηχανία παιχνιδιών Lego, που διαθέτει στην διεθνή αγορά τα γνωστά πλαστικά τουβλάκια και τα τετραγωνισμένα ανθρωπάκια, ξεκίνησε το 1932 στην Δανία ως οικογενειακή επιχείρηση και σήμερα έχει αναδειχθεί στην μεγαλύτερη βιομηχανία παιχνιδιών στον κόσμο.
Όμως, η ραγδαία αύξηση της ζήτησης το 2015 για τα «χρυσά» τουβλάκια, ειδικότερα από τη Βόρεια Αμερική, ανάγκασε τους υπεύθυνους να περιορίσουν τις διαφημίσεις για να αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να αγοράζουν τα παιχνίδια Lego!
Όσο και αν αυτό μοιάζει απίστευτο, πρόκειται για μια αποκάλυψη του Reuters, στο οποίο ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Lego, John Goodwin, δήλωσε: «Αισθανόμαστε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε για να κατασκευάσουμε και άλλους χώρους».
Η αύξηση σε ποσοστό 25% των ετήσιων πωλήσεων της εταιρείας ανάγκασε τους υπεύθυνους να αναζητήσουν ένα «διάλειμμα» από την αγορά, ώστε να αναδιοργανωθούν και να επανέλθουν δριμύτεροι μέσα στο 2016 αλλά και να ανταποκριθούν στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Η κυριαρχία της Lego έχει εξαπλωθεί σε έξι θεματικά πάρκα ανά τον κόσμο και σε 125 καταστήματα λιανικής πώλησης ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2016 προσέλαβε 3.500 εργαζόμενους και σήμερα διαθέτει συνολικό προσωπικό 18.500 άτομα.
Όμως, η ραγδαία αύξηση της ζήτησης το 2015 για τα «χρυσά» τουβλάκια, ειδικότερα από τη Βόρεια Αμερική, ανάγκασε τους υπεύθυνους να περιορίσουν τις διαφημίσεις για να αποθαρρύνουν τους καταναλωτές να αγοράζουν τα παιχνίδια Lego!
Όσο και αν αυτό μοιάζει απίστευτο, πρόκειται για μια αποκάλυψη του Reuters, στο οποίο ο επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Lego, John Goodwin, δήλωσε: «Αισθανόμαστε ότι χρειάζεται να επενδύσουμε για να κατασκευάσουμε και άλλους χώρους».
Η αύξηση σε ποσοστό 25% των ετήσιων πωλήσεων της εταιρείας ανάγκασε τους υπεύθυνους να αναζητήσουν ένα «διάλειμμα» από την αγορά, ώστε να αναδιοργανωθούν και να επανέλθουν δριμύτεροι μέσα στο 2016 αλλά και να ανταποκριθούν στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Η κυριαρχία της Lego έχει εξαπλωθεί σε έξι θεματικά πάρκα ανά τον κόσμο και σε 125 καταστήματα λιανικής πώλησης ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2016 προσέλαβε 3.500 εργαζόμενους και σήμερα διαθέτει συνολικό προσωπικό 18.500 άτομα.
Σύμφωνα με τον John Goodwin, η Lego ξεκίνησε την κατασκευή του πρώτου της εργοστασίου στην Κίνα ενώ παράλληλα, επεκτείνει τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της στη Δανία, την Ουγγαρία και το Μεξικό. Το πρώτο εξάμηνο του 2016 οι πωλήσεις στην Αμερική παρέμειναν σε σταθερό επίπεδο αλλά στην Ασία και στην Ευρώπη η ζήτηση συνέχισε να ακολουθεί ανοδική πορεία με διψήφια ποσοστά.
Το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους τα έσοδα της Lego αυξήθηκαν σε ποσοστό 11%, δηλαδή 2,35 δισ. δολάρια, την ίδια στιγμή που η ανταγωνίστρια Mattel, η εταιρεία που κατασκευάζει την Barbie, αύξησε τα έσοδά της κατά 1,83 δισ. δολάρια .
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα