Ποιος είναι ο καλύτερος δάσκαλος στον κόσμο; Δείτε τους δέκα υποψήφιους

Ποιος είναι ο καλύτερος δάσκαλος στον κόσμο; Δείτε τους δέκα υποψήφιους

Ενα εκατομμύριο δολάρια το έπαθλο - Δείτε βίντεο με τις ιστορίες και τα επιτεύγματα των υποψηφίων - Ο οργανισμός Varkey Foundation έχει καθιερώσει το «The Global Teacher Prize», το βραβείο για τον καλύτερο δάσκαλο στον κόσμο

Ποιος είναι ο καλύτερος δάσκαλος στον κόσμο; Δείτε τους δέκα υποψήφιους
Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού δεν είναι εύκολο, ιδιαίτερα, μάλιστα, όταν αυτός απευθύνεται σε μη προνομιούχα παιδιά σε απομονωμένες ή εμπόλεμες περιοχές. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Varkey Foundation ιδρύθηκε το 2010 από τον ινδικής καταγωγής Sunny Varkey, ο οποίος είναι επιχειρηματίας στο Ντουμπάι, αλλά δραστηριοποιείται και στον τομέα της εκπαίδευσης, μέσω του Global Education Management Systems (GEMS), ενός διεθνούς εκπαιδευτικού δικτύου με περισσότερα από 70 σχολεία σε πολλές χώρες.

Το ίδρυμα Varkey Foundation ασχολείται με φιλανθρωπικό έργο στον τομέα της εκπαίδευσης και έχει μότο: «Changing lifes though education» (Αλλάζουμε ζωές μέσω της εκπαίδευσης). Το ίδρυμα προκήρυξε παγκόσμιο διαγωνισμό για τον καλύτερο δάσκαλο στον κόσμο, «The Global Teacher Prize» και όποιος κερδίσει τον τίτλο θα λάβει χρηματικό έπαθλο το ποσόν του ενός εκατομμυρίου δολαρίων.

Κλείσιμο
Στις 17 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκαν τα ονόματα των δέκα υποψηφίων εκπαιδευτικών για τον τίτλο του καλύτερου δάσκαλου στον κόσμο, ο οποίος θα ανακηρυχθεί τον Μάρτιο. Ο καθένας έχει την δική του συγκινητική ιστορία και αποτελεί παράδειγμα έμπνευσης για όλους μας και όχι μόνο για τους συναδέλφους τους.

Αυτοί είναι οι δέκα δάσκαλοι που έχουν επιλεγεί από το Varkey Foundation για το «The Global Teacher Prize».

1.
Hanan Al Hroub. Δασκάλα από την Παλαιστίνη, μεγάλωσε σε προσφυγικό καταυλισμό στη Βηθλεέμ. Με σύνθημα «όχι στη βία» έγραψε το βιβλίο «Παίζουμε και Μαθαίνουμε» και έχει εστιάσει την διδασκαλία της στην εμπιστοσύνη, στον σεβασμό και στην ειλικρινή σχέση με τους μαθητές της.




2. Ayub Mohamud. Είναι δάσκαλος στο Ναϊρόμπι, στην Κένυα. Με πάθος για την καινοτομία και την δουλειά του, ασχολείται με τον θρησκευτικό εξτρεμισμό και μαζί με άλλους συναδέλφους του έχει λάβει πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση του θρησκευτικού εξτρεμισμού στα σχολεία, αλλά και για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας. 




3. Robin Chaurasiya. Ζει και εργάζεται στην Ινδία. Ίδρυσε σχολείο στο Μουμπάι, για νεαρά κορίτσια, ηλικίας από 12 μέχρι ετών, που ζουν στο περιθώριο επειδή οι μητέρες τους είναι ιερόδουλες. Ασχολείται με τα βασικά ζητήματα που αφορούν την ζωή αυτών των κοριτσιών, όπως οι κάστες, η θρησκεία, το περιβάλλον και η υγειονομική περίθαλψη.




4. Aqeela Asifi. Εργάζεται στο χωριό Kot Chandna του Πακιστάν, μια περιοχή όπου ζουν κυρίως πρόσφυγες ενώ η ίδια έχει γεννηθεί στην Καμπούλ. Το 1992 διώχθηκε δια της βίας από το Αφγανιστάν και κατέφυγε στο χωριό του Πακιστάν όπου δημιούργησε ένα σχολείο μέσα σε σκηνή και έθεσε στόχο ζωής να κατανοήσουν οι γονείς των μαθητών την αξία της εκπαίδευσης.




5. Joe Fatheree. Όταν άρχισε να διδάσκει πριν 30 χρόνια στο Ιλινόις των ΗΠΑ, ανακάλυψε ότι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούσε και ο ίδιος είχε διδαχθεί δεν ήταν αποδεκτές από τους μαθητές του, ηλικίας από 16 μέχρι 18 ετών. Τότε, ρώτησε τους μαθητές του πώς θέλουν να γίνεται η διδασκαλία και ανακάλυψε ότι μέσα από την μουσική, τις ταινίες μικρού μήκους με θέμα την φτώχεια, τον θάνατο και τον εκφοβισμό, η μάθηση είναι πιο εύκολη.




6. Kazuya Takahashi. Ιαπωνία. Σπούδασε στις ΗΠΑ και όταν επέστρεψε στο Τόκιο εφάρμοσε την δική του μέθοδο διδασκαλίας που βασίζεται στα παιχνίδια Lego. Στην τάξη του γίνονται συχνά συζητήσεις για την ανθρώπινη γλώσσα και συγκρίσεις με την γλώσσα των χιμπατζήδων. Διεξήγαγε διαγωνισμό για τους μαθητές των Λυκείων της χώρας με θέμα την κατασκευή ανελκυστήρα για το διάστημα και στέκεται πάντα αρωγός στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.


7. Maarit Rossi. Η δασκάλα από την Φινλανδία διδάσκει μαθηματικά και πολύ νωρίς ανακάλυψε ότι οι μαθητές της δεν ενδιαφέρονται για την Άλγεβρα. Επειδή πάντα πίστευε ότι γι' αυτό δεν φέρουν ευθύνη οι μαθητές, αλλά οι μέθοδοι διδασκαλίας, ανέπτυξε την δική της που βασίζεται στα προβλήματα της πραγματικής ζωής. Έχει συγγράψει εννέα βιβλία για την διδασκαλία των μαθηματικών και το «Paths to Math» (Μονοπάτια για τα μαθηματικά), ένα διαδικτυακό βιβλίο για την εκμάθηση των μαθηματικών.




8. Michael Soskil. Ο δάσκαλος από την Πενσυλβάνια των ΗΠΑ έχει λάβει το προεδρικό βραβείο για την «άριστη διδασκαλία του στα μαθηματικά και στις φυσικές επιστήμες». Έχει μελετήσει τις νευροεπιστήμες και βασίζει την μέθοδο διδασκαλίας του στην σύνδεση συναισθημάτων και μάθησης.




9. Richard Johnson. Διδάσκει σε σχολείο στο Περθ της Αυστραλίας και βοήθησε για να δημιουργηθεί στην χώρα το πρώτο επιστημονικό εργαστήριο, ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά. Στην διδασκαλία του οι μαθητές χρησιμοποιούν την ρομποτική, τρισδιάστατους εκτυπωτές και άλλα σύγχρονα μέσα τα οποία συχνά χρηματοδοτούν οι τοπικές επιχειρήσεις.




10. Colin Hegarty. Ο δάσκαλος από το Wembley στη Βρετανία έχει δημιουργήσει περισσότερα από 1.000 online βίντεο για την διδασκαλία των μαθηματικών, τα οποία μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρώσει πάνω από πέντε εκατομμύρια views. Ο Hegarty τιμήθηκε το περασμένο έτος από τον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον ως ο καλύτερος δάσκαλος στην χώρα του.




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης