Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
AirAsia: Προσθαλάσσωσε το αεροπλάνο πριν το «καταπιεί» η τρικυμία;
AirAsia: Προσθαλάσσωσε το αεροπλάνο πριν το «καταπιεί» η τρικυμία;
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αρχικά οι κυβερνήτες κατάφεραν να προσθαλασσώσουν το αεροσκάφος με ασφάλεια
Τη στιγμή που οι έρευνες των σωστικών συνεργείων για τον εντοπισμό των θυμάτων της μοιραίας πτήσης QZ8501 καθυστερούν εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών στη θάλασσα της Ιάβας, νέα σενάρια βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την τύχη του αεροσκάφους της AirAsia.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής Mirror, λέγεται πως οι κυβερνήτες του αεροσκάφους κατάφεραν να το προσθαλασσώσουν, ωστόσο η θαλασσοταραχή το παρέσυρε στο βυθό.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το γεγονός ότι δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει πως οι πιλότοι κατόρθωσαν να πραγματοποιήσουν έκτακτη προσθαλάσσωση, πριν η τρικυμία γράψει το τραγικό τέλος των 162 επιβαινόντων.
Όπως εξηγεί ο αρχισυντάκτης του περιοδικού σχετικά με θέματα αεροπορίας «Angkasa», Ντούντι Σουντίμπιο, το σήμα κινδύνου θα εξέπεμπε αυτόματα αν το αεροσκάφος πραγματοποιούσε έκτακτη προσγείωση ή προσθαλάσσωση, ωστόσο δε τέθηκε σε λειτουργία γιατί δε σημειώθηκε σφοδρή πρόσκρουση κατά τη διαδικασία. «Ο πιλότος κατάφερε να το προσθαλασσώσει», επισήμανε ο Σουντίμπιο.
Την ίδια ώρα, ο πρώην επικεφαλής της πολεμικής αεροπορίας της Ινδονησίας, Τσάπι Χακίμ, δήλωσε στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων πως το αεροπλάνο δεν εξερράγη και δεν συνετρίβη όταν άγγιξε την επιφάνεια, θάλασσας ή ξηράς, γιατί αν συνέβαινε αυτό τότε ο σοροί δε θα ήταν ανέπαφες.
Στο μεταξύ, μία σκιά στο βυθό της θάλασσας της Ιάβας ίσως ανήκει στο αεροσκάφος, το οποίο ενδέχεται να είναι ακέραιο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής Mirror, λέγεται πως οι κυβερνήτες του αεροσκάφους κατάφεραν να το προσθαλασσώσουν, ωστόσο η θαλασσοταραχή το παρέσυρε στο βυθό.
Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το γεγονός ότι δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει πως οι πιλότοι κατόρθωσαν να πραγματοποιήσουν έκτακτη προσθαλάσσωση, πριν η τρικυμία γράψει το τραγικό τέλος των 162 επιβαινόντων.
Όπως εξηγεί ο αρχισυντάκτης του περιοδικού σχετικά με θέματα αεροπορίας «Angkasa», Ντούντι Σουντίμπιο, το σήμα κινδύνου θα εξέπεμπε αυτόματα αν το αεροσκάφος πραγματοποιούσε έκτακτη προσγείωση ή προσθαλάσσωση, ωστόσο δε τέθηκε σε λειτουργία γιατί δε σημειώθηκε σφοδρή πρόσκρουση κατά τη διαδικασία. «Ο πιλότος κατάφερε να το προσθαλασσώσει», επισήμανε ο Σουντίμπιο.
Την ίδια ώρα, ο πρώην επικεφαλής της πολεμικής αεροπορίας της Ινδονησίας, Τσάπι Χακίμ, δήλωσε στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων πως το αεροπλάνο δεν εξερράγη και δεν συνετρίβη όταν άγγιξε την επιφάνεια, θάλασσας ή ξηράς, γιατί αν συνέβαινε αυτό τότε ο σοροί δε θα ήταν ανέπαφες.
Στο μεταξύ, μία σκιά στο βυθό της θάλασσας της Ιάβας ίσως ανήκει στο αεροσκάφος, το οποίο ενδέχεται να είναι ακέραιο.
Παράλληλα, ο πρώην υπουργός Μεταφορών της Ινδονησίας, Τζουσμάν Σιάφιι Τζαμάλ, εξήγησε πως ο εντοπισμός της πόρτας εξόδου του αεροσκάφους μπορεί να σημαίνει ότι κάποιος επιχείρησε να την ανοίξει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα