Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Χιτλερικό... απορρυπαντικό απέσυρε η Procter & Gamble!
Χιτλερικό... απορρυπαντικό απέσυρε η Procter & Gamble!
Έφερε τον αριθμό «88» στο κουτί του, που παραπέμπει στα αρχικά «HH» («Heil Hitler»)
Η μεγαλύτερη εταιρεία καθαριστικών προϊόντων του κόσμου απέσυρε από τη γερμανική αγορά ένα απορρυπαντικό, μετά τις καταγγελίες ότι ο αριθμός «88», που ήταν τυπωμένος σε εμφανές σημείο πάνω στο κουτί, είναι το σύμβολο του «Χάιλ Χίτλερ» για τους ναζί.
Το απορρυπαντικό σε σκόνη Ariel, που παρασκευάζεται και πωλείται σε όλον τον κόσμο από την εταιρεία Procter & Gamble, έφερε τον αριθμό 88, τυπωμένο με μεγάλα, μαύρα νούμρα, πάνω σε μια φωτογραφία της φανέλας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας.
Στους νεοναζιστικούς κύκλους, ο αριθμός «88» είναι ο κώδικας που χρησιμοποιείται αντί των γραμμάτων «HH», που παραπέμπουν στη φράση Heil Hitler (Χάιλ Χίτλερ). Το H είναι το όγδοο γράμμα του γερμανικού αλφαβήτου.
Η αμερικανική εταιρεία τόνισε ότι ο στόχος της δεν ήταν σε καμία περίπτωση να παραπέμψει στον Χίτλερ. "Θέλαμε να προωθήσουμε το απορρυπαντικό, διαφημίζοντας ότι δίνει πέντε πλύσεις παραπάνω, δηλαδή 88, αντί για τις συνηθισμένες 83" εξήγησε μια εκπρόσωπος της εταιρείας από τη Φρανκφούρτη.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο, από την περασμένη Δευτέρα δεν έχουν γίνει άλλες παραδόσεις του απορρυπαντικού στο... επίμαχο κουτί.
Ένας χρήστης του Twitter ήταν ο πρώτος που επισήμανε στην εταιρεία τη "διπλή σημασία" του συμβόλου που χρησιμοποίησε στο προϊόν της.
Το απορρυπαντικό σε σκόνη Ariel, που παρασκευάζεται και πωλείται σε όλον τον κόσμο από την εταιρεία Procter & Gamble, έφερε τον αριθμό 88, τυπωμένο με μεγάλα, μαύρα νούμρα, πάνω σε μια φωτογραφία της φανέλας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας.
Στους νεοναζιστικούς κύκλους, ο αριθμός «88» είναι ο κώδικας που χρησιμοποιείται αντί των γραμμάτων «HH», που παραπέμπουν στη φράση Heil Hitler (Χάιλ Χίτλερ). Το H είναι το όγδοο γράμμα του γερμανικού αλφαβήτου.
Η αμερικανική εταιρεία τόνισε ότι ο στόχος της δεν ήταν σε καμία περίπτωση να παραπέμψει στον Χίτλερ. "Θέλαμε να προωθήσουμε το απορρυπαντικό, διαφημίζοντας ότι δίνει πέντε πλύσεις παραπάνω, δηλαδή 88, αντί για τις συνηθισμένες 83" εξήγησε μια εκπρόσωπος της εταιρείας από τη Φρανκφούρτη.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο, από την περασμένη Δευτέρα δεν έχουν γίνει άλλες παραδόσεις του απορρυπαντικού στο... επίμαχο κουτί.
Ένας χρήστης του Twitter ήταν ο πρώτος που επισήμανε στην εταιρεία τη "διπλή σημασία" του συμβόλου που χρησιμοποίησε στο προϊόν της.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα