Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Έρχεται το νέο υπερηχητικό jet χωρίς παράθυρα!
Έρχεται το νέο υπερηχητικό jet χωρίς παράθυρα!
Τον Μάρτιο του 2018 θα είναι έτοιμο το πρώτο υπερηχητικό αεροπλάνο που δεν θα έχει παράθυρα - Διαβάστε τι θα υπάρχει στη θέση των παραθύρων
Πώς θα σας φαινόταν να πετάτε με ένα υπερηχητικό τζετ που δεν θα έχει καθόλου παράθυρα για να βλέπετε τον ήλιο και τα άστρα; Οι υπεύθυνοι της εταιρείας Spike Aerospace θεωρούν ότι τα αεροπλάνα χωρίς παράθυρα αποφορτίζουν τους επιβάτες από το άγχος κι αυτό διότι οι επιβαίνοντες δεν θα έχουν την δυνατότητα να βλέπουν έξω και έτσι θα αισθάνονται πιο χαλαροί.
Το πρώτο υπερηχητικό jet της εταιρείας θα είναι έτοιμο το 2018, θα έχει χωρητικότητα 12- 18 θέσεων και θα εκτελεί το δρομολόγιο Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε λιγότερο από τέσσερις ώρες! Η κατασκευαστική εταιρεία ισχυρίζεται ότι το νέο απόκτημά της θα έχει χαμηλότερο κόστος εξαιτίας της έλλειψης παραθύρων αλλά και λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμων. Αντί για παράθυρα το αεροπλάνο θα έχει λεπτές οθόνες που θα προβάλλουν διάφορα slides ή θα δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να βλέπουν τι γίνεται έξω μέσω των εξωτερικών καμερών που θα υπάρχουν στο εξωτερικό του υπερηχητικού jet.
Μόνο στο πιλοτήριο θα υπάρχουν εξωτερικά παράθυρα έτσι ώστε οι πιλότοι να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους και όπως τονίζουν οι σχεδιαστές του νέου υπερηχητικού jet "έτσι κι αλλιώς πολύ λίγα πράγματα μπορούν να διακρίνουν οι επιβάτες σε ένα αεροπορικό ταξίδι, το πολύ - πολύ να μπορούν να δουν το φεγγάρι ή μερικά αστέρια, ενώ όταν πετούν πάνω από τον ωκεανό βλέπουν επί ώρες ένα μονότονο μπλε!"
Πάντως υπάρχουν και εκείνοι που διαφωνούν με τους υπεύθυνους της εταιρείας Spike Aerospace και ισχυρίζονται ότι ένα αεροπλάνο χωρίς παράθυρα θα επιβάρυνε με επιπλέον άγχος τους επιβάτες. Ο Matt Knowles διευθυντής Επικοινωνίας της Boeing στη Βρετανία, αντιτίθεται στον σχεδιασμό υπερηχητικών αεροσκαφών χωρίς παράθυρα και δηλώνει ότι: "θα κατασκευάσουμε δύο νέα μοντέλα Boeing, το 737 Max που θα είναι έτοιμο το 2017 και το 777 X, που πρόκειται να είναι έτοιμο το 2020, αλλά η έρευνα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα δείχνει ότι οι επιβάτες θέλουν να ταξιδεύουν σε αεροπλάνα με παράθυρα".
Επίσης ο Jonny Clark, πιλότος και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας thedesignair, δηλώνει για το ίδιο θέμα ότι η αίσθηση των επιβατών πως βρίσκονται μέσα σε ένα μεταλλικό σωλήνα που πετά με ταχύτητα μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου στο διάστημα σε συνδυασμό με το ό,τι μερικοί μπορεί να αισθανθούν αδιαθεσία και να έχουν ανάγκη να κοιτάζουν έξω,θεωρεί ότι τα αεροπλάνα χωρίς παράθυρα μάλλον δεν είναι καλή ιδέα.
Το πρώτο υπερηχητικό jet της εταιρείας θα είναι έτοιμο το 2018, θα έχει χωρητικότητα 12- 18 θέσεων και θα εκτελεί το δρομολόγιο Λονδίνο - Νέα Υόρκη σε λιγότερο από τέσσερις ώρες! Η κατασκευαστική εταιρεία ισχυρίζεται ότι το νέο απόκτημά της θα έχει χαμηλότερο κόστος εξαιτίας της έλλειψης παραθύρων αλλά και λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμων. Αντί για παράθυρα το αεροπλάνο θα έχει λεπτές οθόνες που θα προβάλλουν διάφορα slides ή θα δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να βλέπουν τι γίνεται έξω μέσω των εξωτερικών καμερών που θα υπάρχουν στο εξωτερικό του υπερηχητικού jet.
Μόνο στο πιλοτήριο θα υπάρχουν εξωτερικά παράθυρα έτσι ώστε οι πιλότοι να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους και όπως τονίζουν οι σχεδιαστές του νέου υπερηχητικού jet "έτσι κι αλλιώς πολύ λίγα πράγματα μπορούν να διακρίνουν οι επιβάτες σε ένα αεροπορικό ταξίδι, το πολύ - πολύ να μπορούν να δουν το φεγγάρι ή μερικά αστέρια, ενώ όταν πετούν πάνω από τον ωκεανό βλέπουν επί ώρες ένα μονότονο μπλε!"
Πάντως υπάρχουν και εκείνοι που διαφωνούν με τους υπεύθυνους της εταιρείας Spike Aerospace και ισχυρίζονται ότι ένα αεροπλάνο χωρίς παράθυρα θα επιβάρυνε με επιπλέον άγχος τους επιβάτες. Ο Matt Knowles διευθυντής Επικοινωνίας της Boeing στη Βρετανία, αντιτίθεται στον σχεδιασμό υπερηχητικών αεροσκαφών χωρίς παράθυρα και δηλώνει ότι: "θα κατασκευάσουμε δύο νέα μοντέλα Boeing, το 737 Max που θα είναι έτοιμο το 2017 και το 777 X, που πρόκειται να είναι έτοιμο το 2020, αλλά η έρευνα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα δείχνει ότι οι επιβάτες θέλουν να ταξιδεύουν σε αεροπλάνα με παράθυρα".
Επίσης ο Jonny Clark, πιλότος και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας thedesignair, δηλώνει για το ίδιο θέμα ότι η αίσθηση των επιβατών πως βρίσκονται μέσα σε ένα μεταλλικό σωλήνα που πετά με ταχύτητα μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου στο διάστημα σε συνδυασμό με το ό,τι μερικοί μπορεί να αισθανθούν αδιαθεσία και να έχουν ανάγκη να κοιτάζουν έξω,θεωρεί ότι τα αεροπλάνα χωρίς παράθυρα μάλλον δεν είναι καλή ιδέα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα