Η Antiflood S.A., η μοναδική ελληνική εταιρεία κατασκευής αντιπλημμυρικών έργων, θωρακίζει την περιουσία μας από τις καταστροφικές συνέπειες των πλημμυρών, με καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας
Η διαφήμιση τελείωσε, αλλά θα παραμείνουν «στρουμφοχωριό»
Μία ορεινή κοινότητα αποφάσισε να παραμείνει το «γαλάζιο στρουμφοχωριό», στο οποίο είχε μετατραπεί για τις ανάγκες μιας διαφήμισης
«Υπολογίζουμε πως περίπου 210.000 τουρίστες μας επισκέφθηκαν αφότου βάψαμε θαλασσιά τα κτήριά μας κι εξακολουθούν να συρρέουν», δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς ο δήμαρχος του Χούθκαρ Νταβίντ Φερνάντεθ.
Το Χούθκαρ, ένα παραδοσιακό χωριουδάκι με όχι πάνω από 250 κατοίκους, χαμένο στο καστανόδασος της ορεινής Ανδαλουσίας, έβαψε όλα τα κτήρια θαλασσιά, ακόμη και την εκκλησία και το δημαρχείο του, στο πλαίσιο της εκστρατείας της Sony Pictures για την προώθηση της ταινίας της «Τα στρουμφάκια 3D», καθώς εκεί είχε γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα της. Έχει ονομαστεί το «πρώτο στουμφοχωριό στον κόσμο».
Οι παραγωγοί είχαν υποσχεθεί ότι θα ξανάβαφαν λευκά τα σπίτια του χωριού μετά τη λήξη της διαφημιστικής εκστρατείας, όμως οι κάτοικοι ψήφισαν υπέρ της διατήρησης του χρώματος, λόγω και του μεγάλου οικονομικού οφέλους που απέφερε στο χωριό η έλευση τουριστών.
Βέβαια, για την ιστορία,
τα σπίτια στο στρουμφοχωριό όπου ζουν
τα γαλάζια ανθρωπάκια-ήρωες του βελγικού
κόμικ έχουν σχήμα μανιταριού.
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr