Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ακινητοποιημένα σχεδόν όλα τα λεωφορεία στη Νάπολη λόγω... χρεών
Ακινητοποιημένα σχεδόν όλα τα λεωφορεία στη Νάπολη λόγω... χρεών
«Τα λιγοστά που βγήκαν νωρίς το πρωί στους δρόμους επιστρέφουν, λόγω της έλλειψης φυσικού αερίου και της αδυναμίας ανεφοδιασμού» τους, όπως ανακοίνωσε η εταιρία αστικών συγκοινωνιών ANM...
Σχεδόν όλα τα λεωφορεία της Νάπολης παρέμειναν σήμερα ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια και έγιναν ελάχιστα δρομολόγια, λόγω των συσσωρευμένων χρεών προς τις εταιρείες που προμηθεύουν φυσικό αέριο.
Οι πολίτες ειδοποιήθηκαν από την εταιρία αστικών συγκοινωνιών μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook και με σύντομη ανακοίνωση στις ηλεκτρονικές ταμπέλες που έχουν τοποθετηθεί σε διάφορες στάσεις.
«Από τα εξακόσια λεωφορεία που κυκλοφορούσαν μέχρι το 2009, σήμερα μπορούμε να βασισθούμε μόνο σε κάτι λιγότερο από τριακόσια πενήντα» αφού «οι κρατικές και δημοτικές χρηματοδοτήσεις έχουν μειωθεί κατά 40%. Είναι, φυσικό κατά συνέπεια να μην μπορούμε να εγγυηθούμε τις υπηρεσίες που παρείχαμε μέχρι πρότινος», ανέφερε η εταιρία αστικών συγκοινωνιών της μεγαλούπολης του ιταλικού Νότου.
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, που κάνει λόγω για «μαύρη ημέρα για τους πολίτες της Νάπολης», τα χρέη προς τους προμηθευτές φυσικού αερίου ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ευρώ. Οι εταιρίες αποφάσισαν να αναστείλουν τις παραδόσεις καυσίμων έως ότου να δοθεί ένα μέρος τουλάχιστον των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς αυτές.
«Τα λιγοστά λεωφορεία που βγήκαν νωρίς το πρωί στους δρόμους επιστρέφουν, λόγω της έλλειψης φυσικού αερίου και της αδυναμίας ανεφοδιασμού» τους με καύσιμα, όπως ανακοίνωσε η εταιρία αστικών συγκοινωνιών ANM, η πλειονότητα των μετοχών της οποίας ανήκει στον δήμο της Νάπολης.
Οι πολίτες ειδοποιήθηκαν από την εταιρία αστικών συγκοινωνιών μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης Facebook και με σύντομη ανακοίνωση στις ηλεκτρονικές ταμπέλες που έχουν τοποθετηθεί σε διάφορες στάσεις.
«Από τα εξακόσια λεωφορεία που κυκλοφορούσαν μέχρι το 2009, σήμερα μπορούμε να βασισθούμε μόνο σε κάτι λιγότερο από τριακόσια πενήντα» αφού «οι κρατικές και δημοτικές χρηματοδοτήσεις έχουν μειωθεί κατά 40%. Είναι, φυσικό κατά συνέπεια να μην μπορούμε να εγγυηθούμε τις υπηρεσίες που παρείχαμε μέχρι πρότινος», ανέφερε η εταιρία αστικών συγκοινωνιών της μεγαλούπολης του ιταλικού Νότου.
Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, που κάνει λόγω για «μαύρη ημέρα για τους πολίτες της Νάπολης», τα χρέη προς τους προμηθευτές φυσικού αερίου ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο ευρώ. Οι εταιρίες αποφάσισαν να αναστείλουν τις παραδόσεις καυσίμων έως ότου να δοθεί ένα μέρος τουλάχιστον των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς αυτές.
«Τα λιγοστά λεωφορεία που βγήκαν νωρίς το πρωί στους δρόμους επιστρέφουν, λόγω της έλλειψης φυσικού αερίου και της αδυναμίας ανεφοδιασμού» τους με καύσιμα, όπως ανακοίνωσε η εταιρία αστικών συγκοινωνιών ANM, η πλειονότητα των μετοχών της οποίας ανήκει στον δήμο της Νάπολης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα