Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Σ. Μαρκιόνε: «Πλήρης απασχόληση για τους εργαζομένους της Fiat τα επόμενα χρόνια»
Σ. Μαρκιόνε: «Πλήρης απασχόληση για τους εργαζομένους της Fiat τα επόμενα χρόνια»
«Σε τρία με τέσσερα χρόνια, θα φτάσουμε στο σημείο όλοι οι εργαζόμενοι της αυτοκινητοβιομηχανίας να έχουν εξασφαλίσει και πάλι πλήρη απασχόληση»,
«Σε τρία με τέσσερα χρόνια, θα φτάσουμε στο σημείο όλοι οι εργαζόμενοι της αυτοκινητοβιομηχανίας να έχουν εξασφαλίσει και πάλι πλήρη απασχόληση», δήλωσε στην έκθεση «Quattroruote Day» ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Σέρτζιο Μαρκιόνε.
«Είμαστε έτοιμοι να επιβεβαιώσουμε όλα τα έργα που έχουμε αναλάβει για την Ιταλία», συμπλήρωσε ο Μαρκιόνε προβάλλοντας αντίσταση ουσιαστικά στην «αισχρή» όπως χαρακτήρισε, απόφαση των πολιτικών για προσφυγή σε ταμείο ανεργίας, μέχρι το τέλος του 2014 για τους 5.500 εργαζόμενους στην παραγωγική μονάδα στο Μέλφι, στην περιοχή Μπασιλικάτα της Νότιας Ιταλίας.
Οσο για εκείνους που αντέδρασαν στην απόφασή του να συνεχιστεί στο Μέλφι η παραγωγή αυτοκινήτων και να ενταχθεί ξανά στη διεθνή αγορά δήλωσε πως «οι επικρίσεις των πολιτικών για την απόφασή μας αυτή ήταν απαράδεκτες. Η Fiat με τις ιταλικές βιομηχανικές μονάδες θα παραγάγει αυτοκίνητα για όλο τον κόσμο» και πρόσθεσε ότι «ως το 2016 στις τέσσερις ιταλικές βιομηχανίες του ομίλου, θα ξεκινήσει η παραγωγή δεκαεπτά νέων μοντέλων».
Βέβαια ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας του Τορίνου πρόσθεσε ότι αυτό θα καταστεί εφικτό χάρη στην στρατηγική συμμαχία και στην μελλοντική συνένωση με τον όμιλο της Chrysler. Μεγάλο μέρος των Ιταλών πολιτικών, όμως εκφράζει έντονη ανησυχία.
Σε έντονο ύφος δήλωσε πως «όποιος καταλαβαίνει έστω και λίγο από αυτοκίνητα γνωρίζει πως για να γίνει μια αλλαγή από ένα αυτοκίνητο σε ένα άλλο πρέπει να αλλάξουν όλα. Δεν φτιάχνω σάντουιτς εγώ. Για την ανανέωση της μονάδας του Μέλφι χρειάζεται χρόνος».
Στο ερώτημα Μπερσάνι ή Μόντι, ο Μαρκιόνε απάντησε ότι «η Fiat είναι φιλοκυβερνητικής και δεν έκανε ποτέ καμία επιλογή τέτοιου είδους. Μη με ρωτάτε καν».
«Είμαστε έτοιμοι να επιβεβαιώσουμε όλα τα έργα που έχουμε αναλάβει για την Ιταλία», συμπλήρωσε ο Μαρκιόνε προβάλλοντας αντίσταση ουσιαστικά στην «αισχρή» όπως χαρακτήρισε, απόφαση των πολιτικών για προσφυγή σε ταμείο ανεργίας, μέχρι το τέλος του 2014 για τους 5.500 εργαζόμενους στην παραγωγική μονάδα στο Μέλφι, στην περιοχή Μπασιλικάτα της Νότιας Ιταλίας.
Οσο για εκείνους που αντέδρασαν στην απόφασή του να συνεχιστεί στο Μέλφι η παραγωγή αυτοκινήτων και να ενταχθεί ξανά στη διεθνή αγορά δήλωσε πως «οι επικρίσεις των πολιτικών για την απόφασή μας αυτή ήταν απαράδεκτες. Η Fiat με τις ιταλικές βιομηχανικές μονάδες θα παραγάγει αυτοκίνητα για όλο τον κόσμο» και πρόσθεσε ότι «ως το 2016 στις τέσσερις ιταλικές βιομηχανίες του ομίλου, θα ξεκινήσει η παραγωγή δεκαεπτά νέων μοντέλων».
Βέβαια ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας του Τορίνου πρόσθεσε ότι αυτό θα καταστεί εφικτό χάρη στην στρατηγική συμμαχία και στην μελλοντική συνένωση με τον όμιλο της Chrysler. Μεγάλο μέρος των Ιταλών πολιτικών, όμως εκφράζει έντονη ανησυχία.
Σε έντονο ύφος δήλωσε πως «όποιος καταλαβαίνει έστω και λίγο από αυτοκίνητα γνωρίζει πως για να γίνει μια αλλαγή από ένα αυτοκίνητο σε ένα άλλο πρέπει να αλλάξουν όλα. Δεν φτιάχνω σάντουιτς εγώ. Για την ανανέωση της μονάδας του Μέλφι χρειάζεται χρόνος».
Στο ερώτημα Μπερσάνι ή Μόντι, ο Μαρκιόνε απάντησε ότι «η Fiat είναι φιλοκυβερνητικής και δεν έκανε ποτέ καμία επιλογή τέτοιου είδους. Μη με ρωτάτε καν».
Ο Μάριο Μόντι από τη δική του πλευρά δήλωσε εχθές πως «η Fiat έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί αλλά έχει και υποχρεώσεις προς την Ιταλία. Είναι μια πολυεθνική που έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να είναι ανταγωνιστική αλλά έχει και την υποχρέωση να θυμηθεί ποια ήταν η χώρα που την έκανε τόσο μεγάλη».
Την ίδια ώρα ο πρώην δικαστικός Αντόνιο Ντι Πιέτρο, επικεφαλής του κόμματος Ιταλία των Αξιών υποστήριξε ότι «οι αποφάσεις που ελήφθησαν για την βιομηχανία του Μέλφι, μπορούν να υιοθετηθούν μόνον σε μια απολίτιστη χώρα», ενώ ο Στέφανο Φασίνα του Δημοκρατικού Κόμματος ζήτησε από την κυβέρνηση να καλέσει για διαβουλεύσεις την επιχείρηση, πριν δώσει την συγκατάθεσή της για το διετές ταμείο ανεργίας.
Την ίδια ώρα ο πρώην δικαστικός Αντόνιο Ντι Πιέτρο, επικεφαλής του κόμματος Ιταλία των Αξιών υποστήριξε ότι «οι αποφάσεις που ελήφθησαν για την βιομηχανία του Μέλφι, μπορούν να υιοθετηθούν μόνον σε μια απολίτιστη χώρα», ενώ ο Στέφανο Φασίνα του Δημοκρατικού Κόμματος ζήτησε από την κυβέρνηση να καλέσει για διαβουλεύσεις την επιχείρηση, πριν δώσει την συγκατάθεσή της για το διετές ταμείο ανεργίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα