Ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος βρίσκεται σε απομόνωση από το Σάββατο μετά τη μόλυνσή του με τον νέο κορωνοϊό, διαγνώστηκε αρνητικός σήμερα στην Covid-19 μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Anadolu, επικαλούμενο τον γιατρό του προέδρου.
Ο Ερντογάν δήλωσε το Σάββατο ότι βρέθηκε θετικός στην παραλλαγή Όμικρον του ιού.
«Τα τεστ PCR που κάναμε τις τελευταίες δύο ημέρες βγήκαν αρνητικά», τόνισε ο γιατρός του Ερντογάν, ο Σερκάν Τοπάλογλου. «Πιστεύω ότι ο πρόεδρος θα επιστρέψει στο τακτικό του πρόγραμμα πολύ σύντομα, ακόμη και αύριο», πρόσθεσε.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους