Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Guardian: Τα εμβόλια δεν ήταν μέρος του σχεδιασμού της φαρμακευτικής AstraZeneca
Guardian: Τα εμβόλια δεν ήταν μέρος του σχεδιασμού της φαρμακευτικής AstraZeneca
Ο αρθρογράφος της βρετανικής εφημερίδας αναρωτιέται πώς θα κινηθεί στο μέλλον η φαρμακευτική εταιρεία και εάν θα συνεχίσει με δικό της κόστος, όπως συμβαίνει τώρα, να παράγει εμβόλια
Στον απόηχο της διχογνωμίας για τα ηλικιακά όρια και ύστερα από ορισμένα θρομβοεμβολικά επεισόδια που καταγράφηκαν ανά τον κόσμο, η βρετανική εφημερίδα Guardian αναρωτιέται ποια είναι η στρατηγική της φαρμακευτικής εταιρείας AstraZeneca όσον αφορά στην καταπολέμηση της πανδημίας.
Όπως αναφέρεται σε άρθρο της εφημερίδας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο άμεσο μέλλον θα συνεχιστεί η παραγωγή δόσεων και η σύναψη συμφωνιών παρά τη διαμάχη με τις Βρυξέλλες.
Το μακροπρόθεσμο μέλλον, όμως, είναι μια άλλη υπόθεση...
Η ειδίκευση στα εμβόλια, γράφει ο αρθρογράφος Νιλς Πράτλι, δεν ήταν ποτέ μέσα στα σχέδια του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Πασκάλ Σόριοτ, οπότε θα «πρέπει να υπάρξει απόφαση για το τι θα γίνει με μια επιχείρηση που στήθηκε σχεδόν τυχαία στη διάρκεια της πανδημίας».
Το τοπίο θόλωσε, επισημαίνεται στο άρθρο, όταν παρατηρήθηκε καθυστέρηση σε κλινικές δοκιμές, μη μπορώντας έτσι η εταιρεία να πιάσει τους στόχους της.
Το ερώτημα που παραμένει, σημειώνει ο αρθρογράφος είναι ένα: ποιο είναι το όραμα μακροπρόθεσμα;
Σε αντίθεση με τις Pfizer και Moderna, η AstraZeneca δεν βγάζει κέρδος από τα εμβόλια, δεδομένου ότι έχει δεσμευτεί να παράγει με κόστος.
«Όμως η AstraZeneca έχει αποκτήσει τεχνογνωσία στην παραγωγή που θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύτιμη για την ανάπτυξη άλλων εμβολίων σε σημαντικούς τομείς. Αυτό είναι ένα επιχείρημα για να επεκταθεί η επιχείρηση των εμβολίων. Ωστόσο, η διάθεση σημαντικών ποσών, θα οδηγούσε την ομάδα σε απρόβλεπτα μονοπάτια. Η στρατηγική της εταιρείας, την τελευταία δεκαετία, εστιάζει σε εξειδικευμένα κλινικά προϊόντα, ειδικά στον καρκίνο. Η τελευταία απόκτηση 39 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αμερικανική εταιρεία βιοτεχνολογίας Alexion, με βασικό αντικείμενο τις σπάνιες ασθένειες, αποδεικνύει τον βαθμό της εξειδίκευσης. Τα εμβόλια είναι σχεδόν το αντίθετο: αφορούν σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Η πώλησ ή τους σε εταιρείες παραγωγής όπως GlaxoSmithKline ή Sanofi, θα ήταν μια λύση, αλλά πιθανώς δύσκολη εάν το κύριο προϊόν δεν μπορεί να πωληθεί σε κερδοφόρες τιμές», προσθέτει ο αρθρογράφος, ο οποίος υπογραμμίζει τον διαφορετικό ιατρικό προσανατολισμό της φαρμακευτικής AstraZeneca, σε σχέση με τις Pfizer και Moderna, ενώ δεν αποκλείει και το θέμα της συμφωνίας πώλησης των εμβολίων της εταιρείας.
Η εφημρίδα Guardian εστιάζει και στο ζήτημα της στρατηγικής για την πανδημία που θα πρέπει να μοιραστεί με το κοινό η AstraZeneca.
Ειδήσεις σήμερα
Έρχεται η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν: Εγκρίνεται το πρόγραμμα ανάκαμψης για την Ελλάδα - 7,5 δισ. μέσα στο 2021
Παράνομη η απεργία μέχρι τις 10 το πρωί: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς - Κανονικά οι πανελλαδικές
«Αερομαχία» Boeing - Airbus: Πώς έφτασε στο τέλος του ο 17ετής εμπορικός πόλεμος
Όπως αναφέρεται σε άρθρο της εφημερίδας, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο άμεσο μέλλον θα συνεχιστεί η παραγωγή δόσεων και η σύναψη συμφωνιών παρά τη διαμάχη με τις Βρυξέλλες.
Το μακροπρόθεσμο μέλλον, όμως, είναι μια άλλη υπόθεση...
Η ειδίκευση στα εμβόλια, γράφει ο αρθρογράφος Νιλς Πράτλι, δεν ήταν ποτέ μέσα στα σχέδια του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Πασκάλ Σόριοτ, οπότε θα «πρέπει να υπάρξει απόφαση για το τι θα γίνει με μια επιχείρηση που στήθηκε σχεδόν τυχαία στη διάρκεια της πανδημίας».
Το τοπίο θόλωσε, επισημαίνεται στο άρθρο, όταν παρατηρήθηκε καθυστέρηση σε κλινικές δοκιμές, μη μπορώντας έτσι η εταιρεία να πιάσει τους στόχους της.
Το ερώτημα που παραμένει, σημειώνει ο αρθρογράφος είναι ένα: ποιο είναι το όραμα μακροπρόθεσμα;
Σε αντίθεση με τις Pfizer και Moderna, η AstraZeneca δεν βγάζει κέρδος από τα εμβόλια, δεδομένου ότι έχει δεσμευτεί να παράγει με κόστος.
«Όμως η AstraZeneca έχει αποκτήσει τεχνογνωσία στην παραγωγή που θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύτιμη για την ανάπτυξη άλλων εμβολίων σε σημαντικούς τομείς. Αυτό είναι ένα επιχείρημα για να επεκταθεί η επιχείρηση των εμβολίων. Ωστόσο, η διάθεση σημαντικών ποσών, θα οδηγούσε την ομάδα σε απρόβλεπτα μονοπάτια. Η στρατηγική της εταιρείας, την τελευταία δεκαετία, εστιάζει σε εξειδικευμένα κλινικά προϊόντα, ειδικά στον καρκίνο. Η τελευταία απόκτηση 39 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αμερικανική εταιρεία βιοτεχνολογίας Alexion, με βασικό αντικείμενο τις σπάνιες ασθένειες, αποδεικνύει τον βαθμό της εξειδίκευσης. Τα εμβόλια είναι σχεδόν το αντίθετο: αφορούν σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Η πώλησ ή τους σε εταιρείες παραγωγής όπως GlaxoSmithKline ή Sanofi, θα ήταν μια λύση, αλλά πιθανώς δύσκολη εάν το κύριο προϊόν δεν μπορεί να πωληθεί σε κερδοφόρες τιμές», προσθέτει ο αρθρογράφος, ο οποίος υπογραμμίζει τον διαφορετικό ιατρικό προσανατολισμό της φαρμακευτικής AstraZeneca, σε σχέση με τις Pfizer και Moderna, ενώ δεν αποκλείει και το θέμα της συμφωνίας πώλησης των εμβολίων της εταιρείας.
Η εφημρίδα Guardian εστιάζει και στο ζήτημα της στρατηγικής για την πανδημία που θα πρέπει να μοιραστεί με το κοινό η AstraZeneca.
Ειδήσεις σήμερα
Έρχεται η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν: Εγκρίνεται το πρόγραμμα ανάκαμψης για την Ελλάδα - 7,5 δισ. μέσα στο 2021
Παράνομη η απεργία μέχρι τις 10 το πρωί: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς - Κανονικά οι πανελλαδικές
«Αερομαχία» Boeing - Airbus: Πώς έφτασε στο τέλος του ο 17ετής εμπορικός πόλεμος
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα