Ιταλία: Κοντά στο 30% η μείωση της καταναλωτικής ζήτησης τον Μάιο
Σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019 - Τον Απρίλιο είχε φτάσει το 47%
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ιταλικής Εμπορικής Ένωσης Confcommercio, τον περασμένο Μάιο, η καταναλωτική ζήτηση, στην χώρα, σημείωσε μείωση του 29,4% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019.
Η όλη κατάσταση βελτιώθηκε ελαφρά σε σχέση με τον Απρίλιο, όταν η συρρίκνωση άγγιξε το 47%. Αλλά η Confcommercio υπογραμμίζει ότι «ιδίως οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με προσφορά υπηρεσιών για τον ελεύθερο χρόνο των πολιτών, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες».
Oι μόνοι τομείς που σημείωσαν καλύτερη επίδοση απ’ ότι τον Μάιο του 2019, ήταν των τροφίμων, της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Οι οικονομικές συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού, έπληξαν περισσότερο τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια (μείωση της ζήτησης κατά 66%) και τα είδη ρουχισμού (κάμψη του 55%).
Για τον Ιούνιο, η Confcommercio προβλέπει συρρίκνωση της τάξης του 17,2%.
Σε ότι αφορά το Αεπ της χώρας για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, τέλος, η ιταλική εμπορική ένωση εκτιμά ότι θα υπάρξει μείωση του 21,9% σε ετήσια βάση και του 17,4% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.