Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Κανένα ζώο δεν απολαμβάνει τον πόνο: Η νέα καμπάνια που «κέρδισε» το διαδίκτυο
Κανένα ζώο δεν απολαμβάνει τον πόνο: Η νέα καμπάνια που «κέρδισε» το διαδίκτυο
Σκοπός της καμπάνιας είναι να επισημάνει ότι, σε αντίθεση με τους ανθρώπους, τα ζώα δεν απολαμβάνουν ποτέ καμία μορφή πόνου
Τι δουλειά έχει μια αγελάδα, ένας σκύλος, ένας παπαγάλος και μια γάτα... ντυμένα με ρούχα BDSM, όπως δερμάτινα γιλέκα, αλυσίδες και μαστίγια;
Καμία και αυτό ακριβώς θέλει να τονίσει ο ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR.
Τα παραπάνω ζώα είναι κάποιοι από τους πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας με τίτλο «Κανένα ζώο δεν απολαμβάνει τον πόνο».
Πρόκειται για μία σειρά φωτογραφιών, όπου τα ζώα (τα οποία δεν είναι αληθινά αλλά δημιούργημα της τεχνολογίας) είναι ντυμένα με ρούχα BDSM, όπως δερμάτινα γιλέκα και μάσκες, αλυσίδες και μαστίγια.
Σκοπός της καμπάνιας που δημιούργησε ο ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR είναι να επισημάνει ότι, σε αντίθεση με τους ανθρώπους, τα ζώα δεν απολαμβάνουν ποτέ καμία μορφή πόνου.
O ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR δημιουργήθηκε το 1996, με βασικό του στόχο την βελτίωση της σχέσης ανθρώπου και ζώων, σε νομικό, ηθικό και κοινωνικό επίπεδο.
Στη διάρκεια αυτών των χρόνων, έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από καμπάνιες και δράσεις, σχετικές με την εκμετάλλευση των ζώων, όπως η «Κανένα άγριο ζώο στο τσίρκο» και η «Δικαστές ζώα»
Καμία και αυτό ακριβώς θέλει να τονίσει ο ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR.
Τα παραπάνω ζώα είναι κάποιοι από τους πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας με τίτλο «Κανένα ζώο δεν απολαμβάνει τον πόνο».
Πρόκειται για μία σειρά φωτογραφιών, όπου τα ζώα (τα οποία δεν είναι αληθινά αλλά δημιούργημα της τεχνολογίας) είναι ντυμένα με ρούχα BDSM, όπως δερμάτινα γιλέκα και μάσκες, αλυσίδες και μαστίγια.
Σκοπός της καμπάνιας που δημιούργησε ο ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR είναι να επισημάνει ότι, σε αντίθεση με τους ανθρώπους, τα ζώα δεν απολαμβάνουν ποτέ καμία μορφή πόνου.
O ελβετικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός TIR δημιουργήθηκε το 1996, με βασικό του στόχο την βελτίωση της σχέσης ανθρώπου και ζώων, σε νομικό, ηθικό και κοινωνικό επίπεδο.
Στη διάρκεια αυτών των χρόνων, έχει πραγματοποιήσει μία σειρά από καμπάνιες και δράσεις, σχετικές με την εκμετάλλευση των ζώων, όπως η «Κανένα άγριο ζώο στο τσίρκο» και η «Δικαστές ζώα»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα