Επαναστατική ανακάλυψη για τον καρκίνο: Θεραπεύτηκαν 9 στους 10 με λευχαιμία σε τελικό στάδιο!

Δείτε πώς τα κατάφεραν οι επιστήμονες

Για επανάσταση στη θεραπεία του καρκίνου κάνουν λόγο Αμερικανοί επιστήμονες, οι οποίοι στο πλαίσιο της έρευνάς τους, είδαν να εξαφανίζονται πλήρως τα συμπτώματα σε ασθενείς με λευχαιμία τελικού σταδίου.

Σύμφωνα με το βρετανικό δίκτυο "Sky News", επιστήμονες από τις ΗΠΑ ανέπτυξαν μία «θαυματουργή», όπως αποδείχθηκε, μέθοδο, με την βοήθεια της οποίας τροποποιήθηκαν γενετικά οι «εκτελεστές» του ανοσοποιητικού συστήματος, τα επονομαζόμενα T-κύτταρα, έτσι ώστε να επιτεθούν, με τη σειρά τους, στα καρκινικά κύτταρα.

Στο πλαίσιο της έρευνας , οι επιστήμονες έμειναν έκπληκτοι με τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της μεθόδου καθώς πάνω από εννέα στους δέκα ασθενείς με σοβαρή μορφή λευχαιμίας είδαν τα συμπτώματά τους να εξαφανίζονται πλήρως. Και μάλιστα όπως έσπευσαν να επισημάνουν οι Αμερικανοί ερευνητές, τέσσερις στους πέντε ασθενείς με άλλες μορφές καρκίνου του αίματος ανταποκρίθηκαν και αυτοί θετικά στη θεραπεία και πάνω από το 50% των ασθενών δεν εμφάνιζε πλέον κανένα σύμπτωμα.

Ο επικεφαλής της έρευνας, Στάνλει Ρίοντε, από το Ερευνητικό Κέντρο για το Καρκίνο στο Σιάτλ των ΗΠΑ Fred Hutschinson, ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά αν ληφθεί υπόψη πως η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε σε ασθενείς που είχαν προσδόκιμο ζωής μόνο από δύο έως πέντε μήνες. «Πρόκειται για έκπληξη. Για να είμαστε ειλικρινείς, κάτι τέτοιο δεν έχει προηγούμενο στην ιατρική, καθώς υπήρξε  ανταπόκριση στη θεραπεία ασθενών με πολύ προχωρημένο καρκίνο», τόνισε.

Η είδηση κάνει το γύρο του κόσμου με τους Αμερικανούς επιστήμονες να υποστηρίζουν πως κατάφεραν επιτυχώς να διδάξουν στα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος πώς να επιτίθενται σε μεταστατικούς όγκους. Σε μία από τις μελέτες, οι ερευνητές κατάφεραν βάζοντας στο εργαστήριο τα επονομαζόμενα Τ- κύτταρα καρκινοπαθών να τα εκπαιδεύσουν έτσι ώστε σε πρώτη φάση να αναγνωρίζουν τα καρκινικά κύτταρα και σε δεύτερη να τους επιτίθενται για να τα εξοντώσουν. H λήψη των Τ- κυττάρων γίνεται μέσω του αίματος.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την επαναστατική μέθοδο των Αμερικανών επιστημόνων θα δημοσιευτούν εντός του έτους, ωστόσο, τα πορίσματα της έρευνας συζητήθηκαν χτες στην Ουάσινγκτον στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Αμερικανικής Ένωσης Προηγμένων Επιστημών.

Μπράβο, μπράβο

Δεν υπάρχει μεγάλη ανακάλυψη στον χώρο της Ιατρικής τις τελευταίες δεκαετίες που να μην έγινε στην Αμερική. Ο Θεός να ευλογεί την Αμερική όπως και όλη την Ανθρωπότητα.

loukas

Λυπηρή η προσέγγιση των σχολίων σε μια τέτοια σπουδαία είδηση.

Εξαιρετική δουλεια

Επιτέλους μια ελπιδοφόρα θεραπεία και μια αισιόδοξη είδηση, από το πρωί διαβάζω για επίδοματα γυφτοεπιδοματα κάρτες σίτισης που θα κοπούν λες και έχω την υποχρέωση και ο κάθε αστός να πληρώνει τον κάθε κυφηνα μΕ 200 παιδιά που είναι και διορισμένος στο δημόσιο!! Έλεος!!!! Ελπίζω να έρθει γρήγορα στην χώρα μας Και να μην καθυστερήσει ο κάθε γραικύλος την εφαρμογή της θεραπείας και εδώ.

σελ

η θεραπεια που σωζει από ολες τις ασθενειες είναι η ωμοφαγία η χορτοφαγια και βεβαίαως η ξηρασία νηστεία γιατι όλες οι ασθένειες έχουν την κοινή αιτία την τοξίνωση των ιστών και των κυττάρων . Μόνο με φυσικά μέσα οι σημερινές ασθένειες είναι αποτέλεσμα του σύγχρονου τρόπου ζωής και επιπλέον της κακής διατροφής και όλων των τοξινών. ειδικά αρχικά σταδια καρκινου 1 2ρο είναι ιάσιμα με πολλές νηστείες και χυμοθεραπείες στοχευμένων λαχανοχυμών και καποιων συνδυαστικών πρωτοκόλλων

Χρηστος

Ολες οι φαρμακοβιομηχανιες ειναι Ισραηλινων συμφεροντων, εκτος απο λιγες οπως καποιες ελληνικες. Οι Ρωσικες, οι Κορεατικες, οι Κινεζικες οπως και οι Ιαπωνεζικες δεν ειναι. Αρα μην λετε την ιδια βλακεια οτι εχουν συμφερον απο τον καρκινο κλπ. Απο την μεταμοσχευση νεφρου ναι, που ο ζωντανος κατα μεσω ορο ζει για 20-25 χρονια αλλα απο το καρκινο που σε ενα χρονο τα τιναζει τι κερδος να εχει; Ξερετε κανεναν καρκινοπαθη να λεει, ειμαι 20 χρονια καρκινοπαθης;

Νίκος

μπραβο

στους επιστημονες και μακαρι να ειναι η απαρχη για την θεραπεια της αρρωστιας ολων των μορφων!!!γιατι ειναι κριμα να βλεπεις ειδικα νεους ανθρωπους εν ετη 2016 να πεθαινουν απο αυτη τη βρωμοαρρωστια...

Αγύριγο κεφάλι

Μην λέτε ΑΝΟΗΣΙΕΣ, ότι δήθεν κάποιοι θέλουν να παθαίνει ο κόσμος από καρκίνο γιά να ελέγχουν έτσι τον πληθυσμό της γης. Είναι ΜΟΝΟ των ΝΑΖΙΣΤΩΝ η νοοτροπία αυτή. Θα υπήρχαν εν τοιαύτη περιπτώσει ΙΑΤΡΟΙ και ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ οι οποίοι θα ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΟ εάν υπετίθετο είχε εμποδίσει την επίσημη ανακοίνωση των ΕΡΕΥΝΩΝ τους ένα τέτοιο μέτρο. Και επίσης μην κάνετε όλοι οι συνήθεις ΒΛΑΚΕΣ (φασίστες) εδώ μέσα, τον Ιατρό. Είστε πολύ κομπλεξικοί, ΡΕ!.. Πάρτε το χαμπάρι κι είδηση!..

Ερώτημα

Μια απλή ερώτηση λοιπόν. Υπάρχουν πραγματικοί Ναζιστές η δεν υπάρχουν;;; Και αν υπάρχουν που βρίσκονται, σε πια κράτη ευδοκιμούν, και τι ΘΕΣΕΙΣ κατέχουν;; Αν εσύ είσαι απόλυτος λέγοντας..."δήθεν κάποιοι"...τότε και εγώ είμαι εξ' ίσου απόλυτος και αφαιρώ το "δήθεν" αφήνοντας το σκέτο ΚΑΠΟΙΟΙ.

ΓΙΑΝΝΗΣ

ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΜΕΤΑ ΤΟΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΦΤΥΛΙΣΑΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ? ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΡΟΦΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ

Γιώργος Μπιρμπίλης

ο φαρμακοποιός από τα Τρίκαλα έκανε γεννετικές τροποποιήσεις;

Γιώργος Φιρφιρίλης

Οχι. Απλώς μπέρδεψε τις γεννετικές τροποποιήσεις με τις γεννετικές απομιμήσεις. Εφτιαξε κάποιον άλλον καρκίνο και τον έβαλε να τσακωθεί με τον πρώτο.

nik

Αμερικανοι Ρωσσοι Κινεζοι δεν εχει σημασια θεραπεια υπαρχει και δεν συμφερει να βγη δειτε κοστολογηση φαρμακων , τουλαχιστον τα παιδια να σωζονται ...ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΚΑΛΙΟ ΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΡΑ ΔΕΚΑ ΚΑΙ 30 ΧΡΩΝΙΑ KAI ΚΑΡΤΕΡΙ ....ενα απλο τεστ DNA που φωναζουνε και δεν ακουμε να κανουμε δωρεαν. Εαν μας ταξουνε κανενα κατοστρικο σφαιρα ολοι, και λιγο κινητοποιηση για κεντρα σε σε πλατειες και ειδοποίηση των πολιτών να ξερουνε

ειδησεις

Αυτες ειναι ειδησεις!!!!!!!!!!

diabetes

sugar

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας, σύμφωνα με νέα μελέτη. Οι ερευνητές τονίζουν ότι ανεξάρτητα από τη μορφή με την οποία καταναλώνεται – αναψυκτικά, γλυκά, κέικ κλπ.-, όσοι τρώνε τις μεγαλύτερες ποσότητες ζάχαρης, διατρέχουν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο.

ypogonimotitazeygariou

Η υπογονιμότητα είναι μια κατάσταση άλλοτε ιδιοπαθής, σε ένα ποσοστό 20% των υπογόνιμων γυναικών, και άλλοτε οφείλεται σε κάποια βλάβη συγκεκριμένου οργάνου, όπως στην περίπτωση των μη διαβατών σαλπίγγων.

Οδηγός διατροφής για να μην πάρεις κιλά στις διακοπές

Όσο κι αν θέλουμε να μείνουμε αυστηροί στο διατροφικό πρόγραμμά μας το καλοκαίρι και να διατηρήσουμε τα κιλά που χάσαμε, οι αντιστάσεις χαλαρώνουν. Λίγο το ποτό, λίγο τα μεζεδάκια που συνήθως το συνοδεύουν, δεν αργεί να γίνει η ζημιά!