Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Το success story της Θεσσαλίας τα Χριστούγεννα
Το success story της Θεσσαλίας τα Χριστούγεννα
Ένα πλήθος εκδηλώσεων πλαισίωσε τα πάρκα, διαχέοντας έτσι τους επισκέπτες σε διάφορα σημεία των πόλεων
Κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων, ένας από τους πρωταγωνιστές στην προσέλκυση επισκεπτών ήταν η Θεσσαλία. Βόλος-Πήλιο, Τρίκαλα, Καρδίτσα και Λάρισα είδαν τα ξενοδοχεία τους να γεμίζουν και να καταφέρνουν να «ξεσηκώσουν» τους Έλληνες ταξιδιώτες που επί αρκετά χρόνια δεν κατάφερναν να κάνουν ούτε μικρής διάρκειας ταξίδια.
Τι συνέβη λοιπόν φέτος στην περιοχή αυτή που βρίσκεται στην καρδιά της Ελλάδας; Τα φυσικά αξιοθέατα ήταν πάντα εκεί, το πανέμορφο Βουνό των Κενταύρων με τα παραδοσιακά χωριά του, το ποτάμι των Τρικάλων, τα επιβλητικά Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, αποτελούσαν από πάντα σημεία φυσικής ομορφιάς. Τι άλλαξε φέτος;Αφενός, η κατάλληλη χρονική συγκυρία. Η σταδιακή τάση για αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, εξαιτίας της μικρής –ωστόσο αισθητής- οικονομικής ανάκαμψης αλλά και λόγω της προσαρμογής των ελληνικών προορισμών στο βαλάντιο του Έλληνα ταξιδιώτη. Επιπλέον, φέτος οι τουριστικοί επιχειρηματίες προνόησαν να δημιουργήσουν πακέτα σε ελκυστικές τιμές αρκετά έγκαιρα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πιο προνοητικούς να πετύχουν καλύτερες προσφορές. Αφετέρου, πολλές περιοχές της Θεσσαλίας «επένδυσαν» στον τουρισμό.
Τα Χριστουγεννιάτικα πάρκα που στήθηκαν στα Τρίκαλα, το Βόλο, την Καρδίτσα και τη Λάρισα αποτέλεσαν βασικά στοιχεία της στρατηγικής των πόλεων αυτών στην προσπάθεια να αναδειχτούν σε ιδανικοί Χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.
Δεν έμειναν μόνο εκεί. Ένα πλήθος εκδηλώσεων πλαισίωσε τα πάρκα, διαχέοντας έτσι τους επισκέπτες σε διάφορα σημεία των πόλεων. Ταυτόχρονα, η προώθηση των κοντινών αξιοθέατων αλλά και οι δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να κάνει (σκι στα χιονοδρομικά του Πηλίου και του Περτουλίου, περίπατοι στη λίμνη Πλαστήρα, αναρρίχηση στα Μετέωρα, κ.ά.), συνέβαλαν στο «χτίσιμο» του προφίλ των χειμερινών προορισμών. Επιπλέον, η πλούσια γη της Θεσσαλίας αλλά και η ιδιαίτερη γαστρονομική παράδοση γέμισαν τα τραπέζια των εστιατορίων και ικανοποίησαν τον ουρανίσκο των επισκεπτών. Φυσικά δεν πρόκειται για μια διαδικασία που πραγματοποίηθηκε μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Τοπικές αρχές και τουριστικοί επιχειρηματίες έχουν «σηκώσει τα μανίκια» και εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εδώ δεν χτύπησε ο ιός της «ελληνικής κακοδαιμονίας», που κανείς δεν μπορεί να συνεργαστεί με κανέναν, που το όραμα των πολιτικών αρχόντων περιορίζεται μόνο έως το τέλος της θητείας τους και που στο τέλος όλοι γκρινιάζουν για όλα. Το αποτέλεσμα όμως δείχνει ότι με κάποιο τρόπο κατάφεραν να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια εμφανίστηκαν.
Τα ξενοδοχεία γέμισαν ασφυκτικά σε Μαγνησία, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, και συνακόλουθα τα εστιατόρια, τα καφέ, τα μπαρ, τα εμπορικά καταστήματα, εταιρείες μεταφορών, εταιρείες διοργάνωσης δραστηριοτήτων, είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται. Και φυσικά, και οι προμηθευτές όλων αυτών.Πάντως οι προορισμοί αυτοί δεν είναι μόνο για τα Χριστούγεννα. Έχουν ήδη αρχίσει να ετοιμάζονται για τις Απόκριες και ακολουθεί το Πάσχα αλλά και κάθε άλλη ευκαιρία που δίνουν οι αργίες της χρονιάς για ολιγοήμερες αποδράσεις. Επόμενος στόχος, οι ξένοι επισκέπτες, που δειλά έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους.Συνοψίζοντας, οι φυσικές ομορφιές ενός προορισμού συνδυασμένες με την παράδοση, τα έθιμα, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις δραστηριότητες αποτελούν προϋπόθεση για τη δημιουργία ενός ελκυστικού προορισμού. Από εκεί και πέρα, απαιτείται η επένδυση σε υποδομές και ακολουθεί η στρατηγική επικοινωνίας. Αλλά αυτά είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
Τι συνέβη λοιπόν φέτος στην περιοχή αυτή που βρίσκεται στην καρδιά της Ελλάδας; Τα φυσικά αξιοθέατα ήταν πάντα εκεί, το πανέμορφο Βουνό των Κενταύρων με τα παραδοσιακά χωριά του, το ποτάμι των Τρικάλων, τα επιβλητικά Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, αποτελούσαν από πάντα σημεία φυσικής ομορφιάς. Τι άλλαξε φέτος;Αφενός, η κατάλληλη χρονική συγκυρία. Η σταδιακή τάση για αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, εξαιτίας της μικρής –ωστόσο αισθητής- οικονομικής ανάκαμψης αλλά και λόγω της προσαρμογής των ελληνικών προορισμών στο βαλάντιο του Έλληνα ταξιδιώτη. Επιπλέον, φέτος οι τουριστικοί επιχειρηματίες προνόησαν να δημιουργήσουν πακέτα σε ελκυστικές τιμές αρκετά έγκαιρα, δίνοντας τη δυνατότητα στους πιο προνοητικούς να πετύχουν καλύτερες προσφορές. Αφετέρου, πολλές περιοχές της Θεσσαλίας «επένδυσαν» στον τουρισμό.
Τα Χριστουγεννιάτικα πάρκα που στήθηκαν στα Τρίκαλα, το Βόλο, την Καρδίτσα και τη Λάρισα αποτέλεσαν βασικά στοιχεία της στρατηγικής των πόλεων αυτών στην προσπάθεια να αναδειχτούν σε ιδανικοί Χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.
Δεν έμειναν μόνο εκεί. Ένα πλήθος εκδηλώσεων πλαισίωσε τα πάρκα, διαχέοντας έτσι τους επισκέπτες σε διάφορα σημεία των πόλεων. Ταυτόχρονα, η προώθηση των κοντινών αξιοθέατων αλλά και οι δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να κάνει (σκι στα χιονοδρομικά του Πηλίου και του Περτουλίου, περίπατοι στη λίμνη Πλαστήρα, αναρρίχηση στα Μετέωρα, κ.ά.), συνέβαλαν στο «χτίσιμο» του προφίλ των χειμερινών προορισμών. Επιπλέον, η πλούσια γη της Θεσσαλίας αλλά και η ιδιαίτερη γαστρονομική παράδοση γέμισαν τα τραπέζια των εστιατορίων και ικανοποίησαν τον ουρανίσκο των επισκεπτών. Φυσικά δεν πρόκειται για μια διαδικασία που πραγματοποίηθηκε μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Τοπικές αρχές και τουριστικοί επιχειρηματίες έχουν «σηκώσει τα μανίκια» και εργάζονται προς αυτή την κατεύθυνση εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εδώ δεν χτύπησε ο ιός της «ελληνικής κακοδαιμονίας», που κανείς δεν μπορεί να συνεργαστεί με κανέναν, που το όραμα των πολιτικών αρχόντων περιορίζεται μόνο έως το τέλος της θητείας τους και που στο τέλος όλοι γκρινιάζουν για όλα. Το αποτέλεσμα όμως δείχνει ότι με κάποιο τρόπο κατάφεραν να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια εμφανίστηκαν.
Τα ξενοδοχεία γέμισαν ασφυκτικά σε Μαγνησία, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, και συνακόλουθα τα εστιατόρια, τα καφέ, τα μπαρ, τα εμπορικά καταστήματα, εταιρείες μεταφορών, εταιρείες διοργάνωσης δραστηριοτήτων, είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται. Και φυσικά, και οι προμηθευτές όλων αυτών.Πάντως οι προορισμοί αυτοί δεν είναι μόνο για τα Χριστούγεννα. Έχουν ήδη αρχίσει να ετοιμάζονται για τις Απόκριες και ακολουθεί το Πάσχα αλλά και κάθε άλλη ευκαιρία που δίνουν οι αργίες της χρονιάς για ολιγοήμερες αποδράσεις. Επόμενος στόχος, οι ξένοι επισκέπτες, που δειλά έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους.Συνοψίζοντας, οι φυσικές ομορφιές ενός προορισμού συνδυασμένες με την παράδοση, τα έθιμα, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις δραστηριότητες αποτελούν προϋπόθεση για τη δημιουργία ενός ελκυστικού προορισμού. Από εκεί και πέρα, απαιτείται η επένδυση σε υποδομές και ακολουθεί η στρατηγική επικοινωνίας. Αλλά αυτά είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα