Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Η Lufthansa θέλει περισσότερες γυναίκες πιλότους
Η Lufthansa θέλει περισσότερες γυναίκες πιλότους
Ωστόσο, οι ενδιαφερόμενες είναι λίγες...
Η πιλότος Έλκε Χίμπερ πετάει εδώ και χρόνια ως κυβερνήτης αεροσκαφών της Lufthansa. Σήμερα πιλοτάρει μάλιστα το Airbus A380, το μεγαλύτερο επιβατηγό αεροσκάφος του κόσμου. «Βεβαίως ήταν ζήτημα εξ αρχής το γεγονός ότι ως γυναίκα ήθελα να γίνω πιλότος», λέει η ίδια. Ωστόσο, ξεκαθαρίζει ότι δεν υπέστη διακρίσεις ή αδικίες στο επάγγελμά της επειδή είναι γυναίκα.
Η Lufthansa απασχολεί τα τελευταία 30 χρόνια γυναίκες πιλότους. Η 53χρονη Έλκε Χίμπερ ήταν η δέκατη γυναίκα που έλαβε τη σχετική εκπαίδευση στην εταιρεία. Σήμερα το ποσοστό των γυναικών στον όμιλο Lufthansa ανέρχεται σε μόλις 6%. Στις 23 Αυγούστου 1988 η Νίκολα Λίζι και η Έβι Χετσμάνσεντερ ήταν οι πρώτες συγκυβερνήτριες που πέταξαν με αεροσκάφος της εταιρείας. Σήμερα, 30 χρόνια μετά, παρά τις 600 και πλέον ενεργές πιλότους στον όμιλο Lufthansa, το ζήτημα της γυναικείας υποεκπροσώπησης στο συγκεκριμένο επάγγελμα διατηρείται. Το… πηδάλιο παραμένει σε συντριπτική πλειοψηφία σε αντρικά χέρια. Ο Σύνδεσμος Πιλότων ALPA εκτιμά ότι το ποσοστό των πιλότων γένους θηλυκού ανέρχεται παγκοσμίως σε μόλις 5%.
Πριν από δεκαετίες η παρουσία μιας γυναίκας στο πιλοτήριο αεροσκάφους ήταν για πολλούς αδιανόητη. Ενδεικτικό είναι ένα σχόλιο του Άλφρεντ Φερμάατεν, πρώην διευθυντή της σχολής πιλότων στη Γερμανία. «Είναι πιθανότερο να δούμε μια γυναίκα πρωταθλήτρια στην πυγμαχία βαρέων βαρών, παρά μια γυναίκα πιλότο στην Lufthansa», είχε πει τη δεκαετία του 1960.
Αντίθετα η παρουσία νεαρών γυναικών στην καμπίνα των αεροσκαφών ήταν πάντοτε ευπρόσδεκτη. Σήμερα τέσσερις στους πέντε αεροσυνοδούς στη Lufthansa είναι γυναίκες. Τη δεκαετία του 1920 η Luft Hansa, όπως ονομαζόταν τότε, ήταν πρωτοποριακή, επιτρέποντας στην νεαρή Αντελίγκε Μάργκα να πετάξει με ένα αεροσκάφος της από το πιλοτήριο, για να γίνει έτσι πιθανόν η πρώτη γυναίκα συγκυβερνήτης στον κόσμο. Ωστόσο, η γοητευμένη από τις πτήσεις Αντ. Μάργκα δεν έμεινε πολύ στην εταιρεία –αργότερα αγόρασε ένα δικό της αεροπλάνο, με το οποίο ήθελε να πετάξει σε όλον τον κόσμο.
Την ίδια ώρα το ποσοστό των γυναικών στα διευθυντικά κλιμάκια του ομίλου Lufthansa έπεσε μετά την αποχώρηση της πρώην επικεφαλής οικονομικών Ζιμόνε Μένε από 40% σε 20%. Παρόλα αυτά η διεύθυνση του ομίλου επιθυμεί να αυξήσει τον αριθμό των γυναικών στο πιλοτήριο. Το ποσοστό των γυναικών επί του συνόλου των εκπαιδευόμενων πιλότων της εταιρείας σήμερα είναι 15%. Πάντως οι αιτήσεις ενδιαφερόμενων που διεκδικούν μια θέση εργασίας ως πιλότοι εξακολουθούν να γίνονται κατά κύριο λόγο από άντρες. Η Lufthansa δεν θέλει να επιβάλει ποσόστωση για τις γυναίκες απασχολούμενες, όμως θέλει να ξεκινήσει εκστρατεία προσέλκυσης γυναικών στον όμιλο.
Πηγή: deutsche welle
Η Lufthansa απασχολεί τα τελευταία 30 χρόνια γυναίκες πιλότους. Η 53χρονη Έλκε Χίμπερ ήταν η δέκατη γυναίκα που έλαβε τη σχετική εκπαίδευση στην εταιρεία. Σήμερα το ποσοστό των γυναικών στον όμιλο Lufthansa ανέρχεται σε μόλις 6%. Στις 23 Αυγούστου 1988 η Νίκολα Λίζι και η Έβι Χετσμάνσεντερ ήταν οι πρώτες συγκυβερνήτριες που πέταξαν με αεροσκάφος της εταιρείας. Σήμερα, 30 χρόνια μετά, παρά τις 600 και πλέον ενεργές πιλότους στον όμιλο Lufthansa, το ζήτημα της γυναικείας υποεκπροσώπησης στο συγκεκριμένο επάγγελμα διατηρείται. Το… πηδάλιο παραμένει σε συντριπτική πλειοψηφία σε αντρικά χέρια. Ο Σύνδεσμος Πιλότων ALPA εκτιμά ότι το ποσοστό των πιλότων γένους θηλυκού ανέρχεται παγκοσμίως σε μόλις 5%.
Πριν από δεκαετίες η παρουσία μιας γυναίκας στο πιλοτήριο αεροσκάφους ήταν για πολλούς αδιανόητη. Ενδεικτικό είναι ένα σχόλιο του Άλφρεντ Φερμάατεν, πρώην διευθυντή της σχολής πιλότων στη Γερμανία. «Είναι πιθανότερο να δούμε μια γυναίκα πρωταθλήτρια στην πυγμαχία βαρέων βαρών, παρά μια γυναίκα πιλότο στην Lufthansa», είχε πει τη δεκαετία του 1960.
Αντίθετα η παρουσία νεαρών γυναικών στην καμπίνα των αεροσκαφών ήταν πάντοτε ευπρόσδεκτη. Σήμερα τέσσερις στους πέντε αεροσυνοδούς στη Lufthansa είναι γυναίκες. Τη δεκαετία του 1920 η Luft Hansa, όπως ονομαζόταν τότε, ήταν πρωτοποριακή, επιτρέποντας στην νεαρή Αντελίγκε Μάργκα να πετάξει με ένα αεροσκάφος της από το πιλοτήριο, για να γίνει έτσι πιθανόν η πρώτη γυναίκα συγκυβερνήτης στον κόσμο. Ωστόσο, η γοητευμένη από τις πτήσεις Αντ. Μάργκα δεν έμεινε πολύ στην εταιρεία –αργότερα αγόρασε ένα δικό της αεροπλάνο, με το οποίο ήθελε να πετάξει σε όλον τον κόσμο.
Την ίδια ώρα το ποσοστό των γυναικών στα διευθυντικά κλιμάκια του ομίλου Lufthansa έπεσε μετά την αποχώρηση της πρώην επικεφαλής οικονομικών Ζιμόνε Μένε από 40% σε 20%. Παρόλα αυτά η διεύθυνση του ομίλου επιθυμεί να αυξήσει τον αριθμό των γυναικών στο πιλοτήριο. Το ποσοστό των γυναικών επί του συνόλου των εκπαιδευόμενων πιλότων της εταιρείας σήμερα είναι 15%. Πάντως οι αιτήσεις ενδιαφερόμενων που διεκδικούν μια θέση εργασίας ως πιλότοι εξακολουθούν να γίνονται κατά κύριο λόγο από άντρες. Η Lufthansa δεν θέλει να επιβάλει ποσόστωση για τις γυναίκες απασχολούμενες, όμως θέλει να ξεκινήσει εκστρατεία προσέλκυσης γυναικών στον όμιλο.
Πηγή: deutsche welle
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα