Καμπάνια για τη διεκδίκηση της Αφροδίτης της Μήλου

Afroditi_Milou_823608288

Γιγαντοαφίσα στην πλατεία Ομονοίας

Μια τεραστίων διαστάσεων αφίσα με την Αφροδίτη της Μήλου κοσμεί την πρόσοψη του πολυόροφου καταστήματος «Hondos Center» στην πλατεία Ομονοίας της Αθήνας (κάτω φωτογραφία), καθώς τα πολυκαταστήματα Hondos Center συμμετέχουν στην παγκόσμια καμπάνια για τη διεκδίκηση της Αφροδίτης, «Memories of Greece- Venus of Milos».

Ο δήμαρχος Μηλου, Γεράσιμος Δαμουλάκης ευχαρίστησε τη διοίκηση των πολυκαταστημάτων για την πρωτοβουλία τους, που έκανε περήφανους τους κατοίκους της Μήλου, όπως χαρακτηριστικά είπε.

afr_mil_09


Σημειώνεται ότι η καμπάνια «Take me Home» έχει τεθεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και έχει μεγάλη ανταπόκριση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η Αφροδίτη της Μήλου είναι ένα από τα διασημότερα έργα της αρχαιοελληνικής γλυπτικής. Βρέθηκε το 1820 στο νησί της Μήλου από έναν αγρότη, αλλά κατέληξε στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Ο Δήμος Μήλου έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την επιστροφή του αγάλματος στο όμορφο Κυκλαδονήσι, ζητώντας από όλον τον ελληνισμό ανά τον κόσμο να βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια.

ΣΧΟΛΙΑ (2)

mm

Και για Νίκη της Σαμοθράκης να γίνει το ίδιο.

.

Να έρθει εδω, για ποιό λόγο; Για να πληρώνουμε χρυσάφι για να πάμε να τη δούμε; Για να την τρώει η σκόνη στο μουσείο, οσο ένας βολεμένος αχαμνοξύστης "αρχαιοφύλακας" παίζει με το κινητό του στην καρέκλα δίπλα της, και αμα τον ρωτήσεις τίποτα να σου πει "διαβάστε στο ταμπελάκι"; Ή για να απεργούν όταν γουστάρουν για τα "κεχτημένα" τους και να κλείνουν απο τις 3, μετά το πέρας του "ωραρίου". Καλά είναι εκεί που είναι, και αν θέλουν να τους στείλουμε και άλλα, έχουμε μπόλικα, τουλάχιστον εκεί όσοι τα βλέπουν τα εκτιμάνε πραγματικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Brazil-Mykonos

Στην ατζέντα της συνάντησης οι φιλικές σχέσεις των δύο χωρών, Ελλάδας και Βραζιλίας αλλά και το πλαίσιο συνεργασίας των δύο Περιφερειών σε ευρωπαϊκό και Διεθνές Επίπεδο

gay_58

Με την Ελλάδα να βρίσκεται πλέον ανάμεσα στους δυναμικότερους προορισμούς για Gay ταξιδιώτες, το Travel by Interest την έφερε στο επίκεντρο της Gay September καμπάνιας, με σκοπό να βοηθήσει την ενίσχυση των κρατήσεων του Σεπτεμβρίου από το Gay κοινό