Ξενοδόχοι Χανίων: Ryanair και Fraport να βρουν λύση για τις μειώσεις των πτήσεων

raianaasi

Σε σχετική επιστολή της η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων καλεί και τις δύο εταιρείες σε μία συνάντηση έως τέλος Απριλίου

Λύση στο αδιέξοδο που έχει εμφανιστεί και έχει «συγκλονίσει» τους τουριστικούς φορείς, όπως χαρακτηριστικά οι ίδιοι αναφέρουν αναφορικά με τη μείωση των πτήσεων της Ryanair στα Χανιά αναζητούν οι ξενοδόχοι των Χανίων.

Σε σχετική επιστολή της η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων καλεί και τις δύο εταιρείες, τη low cost ιρλανδική αεροπορική και την Fraport Greece, με το ρόλο του διαχειριστή του αερολιμένα σε μία συνάντηση έως τέλος Απριλίου, «προκειμένου να βρούμε από κοινού λύσεις στα θέματα που μας απασχολούν, μαζί με άλλους επαγγελματικούς φορείς του Ν. Χανίων».

Σημειωτέον ότι η Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων αριθμεί πάνω από 400 ξενοδοχειακές άδειες με πάνω από 22.000 δωμάτια και είναι στατιστικά από τις μεγαλύτερες Ενώσεις στην Ελλάδα. «Εχουμε συγκλονιστεί από τις προχθεσινές εξελίξεις που οδηγούν σε μείωση των πτήσεων στον Αερολιμένα Χανίων. Από την προηγούμενη επικοινωνία μας, 2 Οκτωβρίου 2017 (όταν ανακοινώθηκαν οι πρώτες μειώσεις πτήσεων κατά την χειμερινή περίοδο) σας τονίσαμε ότι όλες οι πτήσεις προς τον Αερολιμένα Χανίων είναι πολύ σημαντικές λόγω του ότι αυξάνουν την προσβασιμότητα του προορισμού μας και έχουν πολύ μεγάλο άμεσο και έμμεσο οικονομικό αποτύπωμα στη τοπική οικονομία (ο πολλαπλασιαστής της τουριστικής βιομηχανίας σε προορισμούς όπως τα Χανιά είναι πολύ παραπάνω από τον μέσο όρο που υπολογίζει το ΣΕΤΕ δηλαδή 2.2/2.4)» αναφέρουν οι ξενοδόχοι.

Οι ίδιοι προσθέτουν ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό αλλά και όλη η χανιώτικη κοινωνία αγκάλιασαν την έλευσή της Ryanair και φυσικά στήριξαν έμπρακτα την δημιουργία της πρώτης βάσης στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα την παρουσία της Ryanair, με αποτέλεσμα οι 125.000 αφίξεις της πρώτης χρονιάς, να γίνουν 500.000 το 2016 ( πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού).

«Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ΜΑΙΧ και Πολυτεχνείου Κρήτης για το έτος 2016 (κατά το οποίο οι πτήσεις της Ryanair ήταν σε πλήρη λειτουργία και τους 12 μήνες) το άμεσο και έμμεσο οικονομικό αποτύπωμα υπολογίζεται σε ετήσια βάση στα περίπου 220 με 250 εκατ. ευρώ (κατά το ελάχιστο και χρησιμοποιώντας μόνο τις πτήσεις εξωτερικού).

Πιστεύουμε ότι όλοι μας, αεροπορικές εταιρείες, διαχειριστής αεροδρομίου, ξενοδόχοι, έμποροι, εκπρόσωποι εκατοντάδων επαγγελματιών, έχουμε ως στόχο την αύξηση της τουριστικής κίνησης στο Ν. Χανίων.

Επομένως θεωρούμε απαραίτητο να γίνει μία συζήτηση ώστε να καταφέρουμε να αναθεωρήσει, σε ένα βαθμό η Ryanair την απόφαση της.
Η χρονική στιγμή αυτής της απόφασης ήταν άστοχη και ατυχής, δεδομένου ότι ανατρέπει τον προγραμματισμό επιβατών, ταξιδιωτών και επαγγελματιών», αναφέρει η επιστολή.

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Τακης

Και καλα κανει στην τελικη αφου δεν μιλανε οι αλλες εταιριες για της αυξησεις στα ενοικια που επεβαλε η φραπορτ. Η ryanair ειναι εταιρεια χαμηλου κοστους και κανει περικοπες απο οπου μπορει (πχ σε καποια αεροδρομια δεν χρησιμοποιει λεωφορεια ή ο χωρος που σταματανε τα αεροπλανα της ειναι μακρια απο το κτιριο του αεροδρομιου) ωστε να το διατηρησει αυτο. Τωρα αν βλεπει οτι αυξανονται τα εσοδα και αναγκαζεται να εχει ιδιες τιμες εισιτηριων με τις αλλες εταιρειες ποιος ο λογος? δεν θα υπαρχει ανταγωνισμος και δεν θα τον νοιαζει τον κοσμο να ψαχνει φτηνα εισιτηρια. Οπως παλια που στο εσωτερικο ειχαμε μονο olympic kai aegean που διαμορφωναν τις τιμες οπως ηθελαν και δεν ενοιαζε κανεναν με ποιο θα πεταξει.

Χρηστος Μυλωνακης

... "H Ryanair παραμένει ανοικτή σε συζητήσεις με τους αρμόδιους φορείς εκμετάλλευσης των αεροδρομίων (ιδιωτικά και κρατικά αεροδρόμια-κυβέρνηση) για την δημιουργία σχεδίου ανάπτυξης, το οποίο θα αφορά ΟΛΕΣ τις αεροπορικές εταιρείες, και θα υποστηρίζει πτήσεις καθ'όλο το έτος και θα δικαιολογεί επιπλέον αεροσκάφη με μόνιμη βάση στα ελληνικά αεροδρόμια." ... αυτά λέει η Ryanair. Από που προκύπτει ειδική μεταχείριση; Η Ryanair φέρνει στα Χανιά 500.000 επιβάτες. Τι ακριβώς θέλουμε; Ακριβά αεροδρόμια και λίγους επιβάτες, ή φθηνά αεροδρόμια και πολλούς επιβάτες; Ας αποφασίσουμε τι θέλουμε.

Byeeeeee

Η συγκεκριμένη εταιρεία διεκδικεί ευνοϊκότερη μεταχείρηση και χαμηλότερες χρεώσεις αεροδρομίου γι'αυτό και οι αναγγελίες για το "φευγιό". Πάγια τακτική της εδώ και χρόνια με το σκεπτικό "σας γεμίζω τα ξενοδοχεία με τουρίστες και γι'αυτό θέλω σκόντο".

Είναι απλό

Η αεροπορική εταιρεία έχει πολύ φτηνά τα εισιτήριά της γιατί περιμένει να τα εισπράξει από αλλού. Σου λέει, φέρνω 500.000 πελάτες στα ξενοδοχεία σας, λόγω του ότι έχω τόσο χαμηλό εισιτήριο που δεν βγάζει κέρδη. Άρα ή σταματάω, ή αν θεωρείται ότι αυτό που κάνω σας ωφελεί οικονομικά, άρα πληρώστε και σε μένα μέρος από τα έσοδά σας για να επιδοτήσετε το εισιτήριο. Και αυτοί απαντάνε να τα βρει η Fraport με την Ryanair (κοινώς δεν δίνουμε κάτι από τα έσοδά μας, άρα πιθανόν η κατάληξη να είναι προδιαγεγραμμένη).

ετσι έτσι

ιδιωτική πρωτοβουλία νοικοκυρεμα κλπ παραμυθακια πάρτε τα τωρα,η Ολυμπιακή ήταν βιώσιμη και κερδοφόρα αλλά γινόταν κακή διαχείριση και Διοίκηση πχ σε αεροδρόμιο που εργαζομουν το 1990 έβλεπα ανθρώπους χωρίς εισιτήριο να τους δινουν κάρτες επιβίβασης και να ανεβαίνουν στο αεροπλάνο και να ταξιδεύουν τζάμπα προς Αθήνα,στέλεχος της ολυμπιακής απομαθηνα μας έλεγε και άλλα για την κακοδιαχείριση όπως πχ ότι πήγαινε το τζαμπο το μισό άδειο στην Αμερική ενώ η λουφτχανσα που είχε και αυτή το μισό μέγαρο επιβάτες απο τη μέση και πίσω το είχε σε διαμόρφωση καργκο και δεν πήγαινε στην Αμερική το μισό άδειο μετέφερε και εμπορεύματα ,ότι πήγαινε ο Μητσοτάκης περιοδεία στην Αμερική με το έρ μπας της ολυμπιακής μια βδομάδα και δεκαπέντε μέρες και το είχε αγκαζε τσαμπα λες και μηχανές του μητσοτεκεηκου το αεροπλλανο αντί να κάνει δρομολόγια και να βγάζει λεφτά,αλλες υπάλληλοι μας λέγανε για τα επικά ολονυχτυα μεθύσια των Βρετανών συμβουλων σε ψαροεβερνες της παραλιακής και το πρωί επιστρέφοντας απο την παραλιακή και τις κραιπαλες ότι περνουσσν απο τα γραφεία της ολυμπιακής και πετουσαν το λογαριασμό πάνω στο γραφείο της ολυμπιακής πληρώστε τον λογαριασμό,η Ολυμπιακή κάποτε είχε δρομολόγια πριν τις έξι το πρωί προς περιφερειακά αεροδρόμια και άφιξη και αναχώρηση προς τις έξι τομπρωι και αυτό σήμαινε ότι αν είχες αναχώρηση πριν τις 6 τομπρωι είχες έκπτωση 25 τοις εκατό άι αν ήσουν στρατιωτικός αλλά 25 τοις εκατό και με 8.000 δραχμές ταξιδευε καποιος στρατιωτικός τώρα θες 250 ευρώ πήγαινε έλα ,μια ευγενική προσφορά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικής πρωτοβουλίας κλπ παραμυθακια και του νοικοκυρεματος και απ ότι φαίνεται ακόμη δεν τα είδαμε όλα

Lufthansa group

Η Fraport θα εχει σαν κυριο γνωμονα τα συμφεροντα του Lufthansa group βλεπε Lufthansa... Germawings

a.d.

η Ryanair εχει κανει προτασεις εδω και καιρο αλλα κανεις δεν ακουει...Σιγα που θα κατσουν να πληρωνουν την εγκληματικη οργανωση της βουλης που ψηφιζει παρανομα μνημονια, νομους και που κυβερνα παρανομα με 50 εδρες δωρο, τον τσιπρα, τους κολλητους του που πουλησαν τα αεροδρομια και τον θιασο του για να μοιραζει επιδοματα και να κανει προσληψεις....τα κοροιδα τελειωνουν σιγα σιγα....Να φυγουν ολες οι εταιριες απο το Ελλαδισταν....Ετσι κι αλλιως η εγκληματικη οργανωση της βουλης μιλαει για 20 εκ τουριστες αφηνουν 2 δις! Σιγα τα λαχανα... στην Μαγιορκα 7 εκ τουριστες αφηνουν 21 δις....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

hotel_pixabay_364610768

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...

tourismos_tour

Στο ρεπορτάζ τονίζεται ότι «περισσότεροι επισκέπτες φθάνουν στην Ελλάδα από πιο μακρινές χώρες, όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, για να ανακαλύψουν την Νότια Ευρώπη και να δουν την Ελλάδα ότι είναι μια ασφαλής χώρα»