«Σταθερή αξία» η Ελλάδα για την ΤUI και το 2019

tui-foto-hot

Από τα πέντε Tui Sensimar resorts τα τρία θα λειτουργήσουν στη χώρα μας και συγκεκριμένα στην Κρήτη, τη Ζάκυνθο και τη Σαντορίνη και τα υπόλοιπα δύο σε Τουρκία και Μαρόκο

Η Ελλάδα αποτελεί σταθερή και διαρκή αξία και το 2019, η Κροατία ανεβαίνει σε δημοφιλία και η Τουρκία επανέρχεται.

Αυτό δηλώνουν από το Ηνωμένο Βασίλειο οι επιτελείς της Tui Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας,οι οποίοι χθές έδωσαν μία πρώτη γεύση από το θερινό πρόγραμμα της επόμενης πλέον χρονιάς προσθέτοντας ότι κοντά στο 50% των καινούριων αεροπορικών δρομολογίων που προ γραμματίζονται για το καλοκαίρι της επόμενης σεζόν θα αφορά ακριβώς αυτούς τους προορισμούς.

Οι επιτελείς του μεγαλύτερου tour operator του Ηνωμένου Βασιλείου, δηλώνουν ότι «το πρόγραμμα του 2019 θα είναι το πιο φιλόδοξο που είχαμε ποτέ. Επικεντρωνόμαστε στους βασικούς προορισμούς όπου θέλουν να πετάξουν οι πελάτες μας, με μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τη διάρκεια των διακοπών που θα επιλέξει ο καθένας».

Oι ίδιοι ανακοίνωσαν ότι η Tui προγραμματίζει να ανοίξει 16 νέα Tui και First Choice «μοναδικά resorts- ναυαρχίδες», συμπεριλαμβανομένων και πέντε Tui Sensimar resorts μόνο για ενήλικες. Από τα πέντε Tui Sensimar resorts, μάλιστα, τα τρία θα λειτουργήσουν στη χώρα μας και συγκεκριμένα στην Κρήτη, τη Ζάκυνθο και τη Σαντορίνη και τα υπόλοιπα δύο σε Τουρκία και Μαρόκο.

«Αυξάνουμε τη χωρητικότητα στους προορισμούς όπου διαπιστώνουμε ότι υπάρχει ζήτηση, εξ' ού και η λειτουργία των 16 νέων resorts με αποκλειστικά δικά μας concepts», επισημαίνουν οι επιτελείς του διεθνούς τουριστικού κολοσσού. Με ελληνικό ενδιαφέρον, σε Κω και Κρήτη, είναι και τα δύο από τα πέντε νέα SuneoClubs της First Choice που προσθέτει o όμιλος για τη σεζόν του 2019- τα υπόλοιπα τρία είναι σε Αίγυπτο, Ισπανία και Τουρκία (Νταλαμάν). Επίσης στην Τουρκία, προστίθεται ένα νέο Tui Family Life resort στην Αττάλεια, αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο στα 24 στους 18 προορισμούς του ομίλου, ενώ ένα νέο Magic Life resort επίσης προγραμματίζεται για την τουρκική αγορά, στο Μπόντρουμ.

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

gondola

Ο δήμαρχος της πόλης σκέφτεται να προτείνει πρόστιμα ύψους από 50 έως 500 ευρώ - Ήδη απαγορεύεται να τρωει κανείς περπατώντας ή σε σκαλιά - Σκέφτονται να «κόψουν» και τη μουσική στις βάρκες

6
walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

1
Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ