Booking.com: Οι οκτώ μεγάλες τάσεις στα ταξίδια το 2018

Booking.com: Οι οκτώ μεγάλες τάσεις στα ταξίδια το 2018

Για τις ανάγκες της έρευνας, η πλατφόρμα διερεύνησε 128 εκατ. κριτικές και τις προτιμήσεις 19.000 ταξιδιωτών από 26 χώρες από όλο τον κόσμο

Booking.com: Οι οκτώ μεγάλες τάσεις στα ταξίδια το 2018
Tις πιο δυναμικές τάσεις στα ταξίδια το 2018, όπως αναδεικνύονται από τις προτιμήσεις των ίδιων των ταξιδιωτών, αποκαλύπτει η μεγάλη ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com μέσα από μια μεγάλη έρευνα σε ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Για τις ανάγκες της έρευνας, η πλατφόρμα διερεύνησε 128 εκατ. κριτικές και τις προτιμήσεις 19.000 ταξιδιωτών από 26 χώρες από όλο τον κόσμο.

Δείτε τις…

1. Νέες προοπτικές στην τεχνολογία 

Οι συναρπαστικές εμπειρίες θα αναβαθμιστούν σε νέο επίπεδο το 2018, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν στην τεχνολογία έναν τρόπο για να κατανοήσουν καλύτερα έναν προορισμό ή ένα κατάλυμα πριν προβούν σε κράτηση.
Κλείσιμο

Η τεχνητή νοημοσύνη και η ψηφιακή τεχνολογία βοηθούν τους καταναλωτές να αντιλαμβάνονται περισσότερα προσφέροντας την «έξυπνη διαίσθηση προορισμού», διαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται αναζητήσεις και κρατήσεις αλλά και τον τρόπο που αποκτούνται οι ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Το 29% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο αναφέρουν ότι νιώθουν άνετα να αφήνουν τον υπολογιστή να προγραμματίζει ένα ταξίδι βάσει δεδομένων από προηγούμενα ταξίδια και το 50% δεν έχει πρόβλημα να έρχεται σε επαφή με υπολογιστή ή άνθρωπο αρκεί να απαντώνται οι ερωτήσεις του.  Το 64% δηλώνει ότι θα επιθυμούσε να «δοκιμάσει πριν αγοράσει» μέσω εικονικής πραγματικότητας, ενώ το 50% θεωρεί ότι η προσωποποιημένες προτάσεις για προορισμούς και δραστηριότητες τους ενθαρρύνει να προβούν σε κράτηση.

2. Από το όνειρο στην πραγματικότητα 

Το 2018 είναι η χρονιά των μεγάλων ονείρων καθώς το 45% των ταξιδιωτών έχουν υπόψη τους μια λίστα με ονειρικούς προορισμούς και στην πλειονότητά τους (82%) σκοπεύουν να επισκεφθούν έναν ή περισσότερους από αυτούς το ερχόμενο έτος.

Η τάση για αναζήτηση εμπειριών και όχι υλικών αγαθών συνεχίζεται και μέσα στο 2018 και θα οδηγήσει σε επιθυμία για πιο εντυπωσιακά και αξιομνημόνευτα ταξίδια. Το 2018 οι ταξιδιώτες αναμένεται να αναζητήσουν όσο ποτέ άλλοτε αξέχαστες στιγμές στις διακοπές, λόγω της μικρής υπομονής τους, της αυθορμητικότητάς τους και της συμβολής των νέων τεχνολογιών. 

Το 47% των ταξιδιωτών θα αναζητήσουν να επισκεφθούν ένα από τα θαύματα του κόσμου το 2018, το 35% θα θελήσουν να ταξιδέψουν για να δοκιμάσουν την τοπική γαστρονομία, το 34% θα θελήσουν να κάνουν διακοπές σε έναν νησιωτικό παράδεισο και το 34% θα αναζητήσουν την περιπέτεια σε κάποιο θεματικό πάρκο διεθνούς ακτινοβολίας. 

Οι ταξιδιώτες της Booking.com που αναζητούν θεματικά πάρκα αναδεικνύουν κορυφαίους προορισμούς το Οράλντο των ΗΠΑ, τη Χρυσή Ακτή της Αυστραλίας και το Ντουμπάι.

Άλλες κορυφαίες δραστηριότητες που αναμένεται να επιθυμήσουν οι ταξιδιώτες το 2018, είναι ένα ιδιαίτερο πολιτιστικό γεγονός (28%), η απόκτηση μιας νέας δεξιότητας (27%), ένα επικό οδικό ταξίδι ή ταξίδι με τρένο (25%) και διακοπές σε μια απομακρυσμένη περιοχή (25%).

3. Επιστροφή του Retro 

Οι ταξιδιώτες αναμένεται να επιστρέψουν στις προτιμήσεις της παιδικής τους ηλικίας το 2018, με το 34% να εκτιμάται ότι θα αναζητήσει προορισμούς που είχε επισκεφθεί ως παιδί για να τους εξερευνήσει υπό νέο πρίσμα. Οι προορισμοί αυτοί ξυπνούν τη νοσταλγία και ευχάριστες αναμνήσεις από την παιδική ηλικία.

Το 44% των ταξιδιωτών ηλικίας 18-44 τείνουν να προτιμούν αγαπημένους προορισμούς τους οικογενειακών διακοπών, ενώ καθώς το 60% του συνόλου των ταξιδιωτών το 2018 προτίθεται να κοινοποιεί στα social media καθημερινά φωτογραφίες από τις διακοπές, οι προορισμοί αυτοί αναμένεται να επιστρέψουν στο προσκήνιο στο μέλλον.

4. Ποπ κουλτούρα 

Το 2018 τα τηλεοπτικά προγράμματα, οι κινηματογραφικές ταινίες, ο αθλητισμός και τα social media φαίνεται ότι επιδρούν όλο και περισσότερο στην απόφαση για κράτηση, καθώς οι ταξιδιώτες αντλούν έμπνευση για ταξίδια από την ποπ κουλτούρα.

Τα μπλογκ ή τα βίντεο στο youtube θα δώσουν ιδέες στο 39% των ταξιδιωτών και τα τηλεοπτικά ή κινηματογραφικά γυρίσματα ή ακόμα και τα βίντεο κλιπ θα επηρεάσουν το 36%.

Το 22% θα ταξιδέψει για να παρακολουθήσει ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός, εκ των οποίων το 43% ενδέχεται να ταξιδέψει στο καλοκαίρι στη Ρωσία για να παρακολουθήσει ποδόσφαιρο.

Οι κορυφαίοι προορισμοί που θα προσελκύσουν τους περισσότερους ταξιδιώτες εξαιτίας της προβολής τους από τηλεοπτικά προγράμματα, είναι η Κροατία, η Ισπανία και η Ισπανία (29%) χάρη στο Game of Thrones, το Λονδίνο (21%) χάρη στο Sherlock και το Crown, η Νέα Υόρκη και το Μανχάταν (13%) χάρη στο Billions και το Λος Άντζελες (10%), χάρη στο Entourage.

5. Ευεξία 

Διπλάσιος αριθμός ταξιδιωτών σε σχέση με φέτος, σκοπεύει το 2018 να κάνει ταξίδια με επίκεντρο την υγεία και την ευεξία. Η πεζοπορία έχει κεντρική θέση στα ταξίδια αυτά, καθώς συνδυάζει την εξερεύνηση του προορισμού με οφέλη για την υγεία, με το 56% των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι θα προτιμήσουν ταξίδια πεζοπορίας. 
Άλλες κορυφαίες δραστηριότητες υγείας και ευεξίας στην ατζέντα του 2018 θα είναι η επίσκεψη σε σπα και οι θεραπείες ομορφιάς (33%), η ποδηλασία (24%), τα θαλάσσια σπορ (22%), οι διακοπές αποτοξίνωσης (17%), η γιόγκα (16%), το τρέξιμο (16%) και ο διαλογισμός (15%).

Άλλωστε, το 59% των ταξιδιωτών ανέφεραν ότι δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες σε σχέση με τα υλικά αγαθά στις διακοπές ενώ για το 55% των ταξιδιωτών αντιμετωπίζει τις διακοπές ως μια περίοδο για εσωτερικές αναζητήσεις και ως μια οδό για καλύτερες επιλογές τρόπου ζωής.

6. Οικονομική διαίσθηση 

Το 2018 οι ταξιδιώτες θα είναι ακόμη πιο προσεκτικοί στα οικονομικά τους με τους μισούς να ενημερώνονται για τις συναλλαγματικές ισοτιμίες στο πλαίσιο προγραμματισμού ταξιδιού και το 48% να διερευνά το οικονομικό κλίμα σε έναν προορισμό πριν πάρει απόφαση για το ταξίδι.

Το 30% προγραμματίζει περισσότερες αγορές στα ταξίδια το 2018, ιδιαίτερα από τα duty free καταστήματα στο αεροδρόμιο και το 26% θα κάνει διακοπές με αποκλειστικό σκοπό να αγοράσει υλικά αγαθά όπως ρούχα, λόγω χαμηλότερης τιμής.

Το 57% θα θελήσει να ταξιδέψει ανεξάρτητα διαμορφώνοντας το δικό του ταξιδιωτικό πακέτο με τη βοήθεια των εφαρμογών και της τεχνολογίας. Το 44% θα χρησιμοποιήσει ταξιδιωτικές εφαρμογές περισσότερο για κράτηση είτε σε ξενοδοχείο είτε σε δραστηριότητες.

7. Η απόλυτη απόδραση για φίλους  

Οι παρέες φίλων θα έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση στα ταξίδια στο 2018 (από 21% φέτος σε 25%).

Οι αποδράσεις με φίλους έχουν και οικονομικά πλεονεκτήματα καθώς το 42% είπαν ότι οι διακοπές αυτές τους επιτρέπουν να μείνουν σε καταλύματα που δε θα μπορούσαν να μείνουν οι ίδιοι λόγω κόστους.

8. Μέσα στη ζωή των ντόπιων, όχι δίπλα σε αυτούς 

Τα ενοικιαζόμενα σπίτια θα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή το 2018. Ένας στους 3 ανέφεραν ότι προτιμούν να μείνουν σε ενοικιαζόμενο σπίτι, ή εξοχικό, παρά σε ξενοδοχείο και το 21% ότι μπορεί να ενοικιάσει το σπίτι του σε ξένους επισκέπτες.

Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να αποκτήσουν εμπειρία ντόπιους και μάλιστα το 25% κρίνει σημαντικό ο ιδιοκτήτης του ενοικιαζόμενου σπιτιού να τους πληροφορήσει σε σχέση με το φαγητό και τα σημεία ενδιαφέροντος του προορισμού, όμως διατηρώντας ευελιξία ως προς την επικοινωνία μαζί του, ώστε να γίνεται με τους όρους τους.

Το 2018 θα είναι σημαντικό για τους ταξιδιώτες οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων να είναι στη διάθεσή τους αλλά όχι φορτικοί (30%) και το 12% επιθυμεί ιδιοκτήτη με τον οποίο δεν θα χρειαστεί να μιλήσουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης