Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τα μεγάλα ρεκόρ στον τουρισμό δεν έσωσαν την κρουαζιέρα
Τα μεγάλα ρεκόρ στον τουρισμό δεν έσωσαν την κρουαζιέρα
Στους 42 προορισμούς σημειώθηκαν 3.258 προσεγγίσεις μειωμένες κατά 24 % δηλαδή 1.032 προσεγγίσεις λιγότερες σε σύγκριση με το 2016 και 4.352.679 επιβατοαφίξεις ποσοστό μείωσης 16% συγκριτικά με τον περασμένο χρόνο
Οι δυσοίωνες προβλέψεις για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα το 2017 επιβεβαιώθηκαν.
Στους 42 προορισμούς σημειώθηκαν 3.258 προσεγγίσεις μειωμένες κατά 24 % δηλαδή 1.032 προσεγγίσεις λιγότερες σε σύγκριση με το 2016 και 4.352.679 επιβατοαφίξεις ποσοστό μείωσης 16% συγκριτικά με τον περασμένο χρόνο.
«Δυστυχώς επιβεβαιώνετε η αρχική πρόβλεψη για την κρουαζιέρα από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας μετά τις τελευταίες καταγραφές στους τουριστικούς λιμένες στο τέλος Αυγούστου οδεύοντας προς το τέλος της τουριστικής περιόδου» επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης, Θεόδωρος Κόντες.
Αναλύοντας τον πίνακα των 42 προορισμών οι διαφοροποιήσεις δείχνουν ότι προέρχονται από πολλά αίτια και φυσικά ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του κάθε λιμανιού.
Σε έκθεσή της η ΕΕΚΦΝ επισημαίνει:
·Ο Πειραιάς ως κύριος προορισμός φαίνεται να έχει μικρές απώλειες αλλά από την άλλη πλευρά ισχυροποιεί το ρόλο του homeporting μια που έχει επωφεληθεί από τον αποκλεισμό της Κωνσταντινούπολης μετά τα γεγονότα που συμβαίνουν στη γείτονα Τουρκία.
Στους 42 προορισμούς σημειώθηκαν 3.258 προσεγγίσεις μειωμένες κατά 24 % δηλαδή 1.032 προσεγγίσεις λιγότερες σε σύγκριση με το 2016 και 4.352.679 επιβατοαφίξεις ποσοστό μείωσης 16% συγκριτικά με τον περασμένο χρόνο.
«Δυστυχώς επιβεβαιώνετε η αρχική πρόβλεψη για την κρουαζιέρα από την Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας μετά τις τελευταίες καταγραφές στους τουριστικούς λιμένες στο τέλος Αυγούστου οδεύοντας προς το τέλος της τουριστικής περιόδου» επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης, Θεόδωρος Κόντες.
Αναλύοντας τον πίνακα των 42 προορισμών οι διαφοροποιήσεις δείχνουν ότι προέρχονται από πολλά αίτια και φυσικά ανάλογα με τη γεωγραφική θέση του κάθε λιμανιού.
Σε έκθεσή της η ΕΕΚΦΝ επισημαίνει:
·Ο Πειραιάς ως κύριος προορισμός φαίνεται να έχει μικρές απώλειες αλλά από την άλλη πλευρά ισχυροποιεί το ρόλο του homeporting μια που έχει επωφεληθεί από τον αποκλεισμό της Κωνσταντινούπολης μετά τα γεγονότα που συμβαίνουν στη γείτονα Τουρκία.
Πρέπει βέβαια να γίνουν προσπάθειες το όφελος αυτό να εκμεταλλευτούμε και στο μέλλον και είναι σίγουρο ότι με την απλοποίηση διαδικασιών, ανταγωνιστικότητος, και βελτίωση Υπηρεσιών μπορούμε να βελτιώσουμε περαιτέρω, ούτως ώστε ο Πειραιάς να γίνει το κύριο HAB της Ανατολικής Μεσογείου.
·Η Σαντορίνη είναι ένας από τους κύριους προορισμούς που έχει πληγεί περισσότερο. Η κύρια εξήγηση που δίνουμε είναι η έλλειψη χερσαίων υποδομών συμπεριλαμβανομένων των οδικών δικτύων και το τελεφερίκ για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
Η επισκευή των ναυδέτων και ο προγραμματισμός εγκατάστασης νέων μεγαλύτερου tonnage μαζί με την εφαρμογή του berth/roads allocation θα βοηθήσει και θα ομαλοποίηση τη διακίνηση αφίξεων και παραμονής.
·Η Μύκονος δείχνει μία μείωση ελεγχόμενη μια που παραμένει ένας πολύ ενδιαφέρον προορισμός.
Οι λιμενικές υποδομές και η έλλειψη επιπλέον προβλητών είναι το κυρίως πρόβλημα.
Η εφαρμογή του berth allocation είναι MUST στον συγκεκριμένο προορισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
·Η Σαντορίνη είναι ένας από τους κύριους προορισμούς που έχει πληγεί περισσότερο. Η κύρια εξήγηση που δίνουμε είναι η έλλειψη χερσαίων υποδομών συμπεριλαμβανομένων των οδικών δικτύων και το τελεφερίκ για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
Η επισκευή των ναυδέτων και ο προγραμματισμός εγκατάστασης νέων μεγαλύτερου tonnage μαζί με την εφαρμογή του berth/roads allocation θα βοηθήσει και θα ομαλοποίηση τη διακίνηση αφίξεων και παραμονής.
·Η Μύκονος δείχνει μία μείωση ελεγχόμενη μια που παραμένει ένας πολύ ενδιαφέρον προορισμός.
Οι λιμενικές υποδομές και η έλλειψη επιπλέον προβλητών είναι το κυρίως πρόβλημα.
Η εφαρμογή του berth allocation είναι MUST στον συγκεκριμένο προορισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα