Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017
Ξενοδοχεία: Οι 6 τάσεις που θα επικρατήσουν το 2017
Την περυσινή χρονιά, οι 2 επικρατέστερες τάσεις ήταν οι μεγάλες συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών brand και η ώθηση των απευθείας κρατήσεων
Τις 6 τάσεις που θα κυριαρχήσουν στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανια το 2017, τις οποίες πρέπει να γνωρίζει κάθε ξενοδόχος και ποικίλουν, από τα social media μέχρι την εξατομίκευση, συνοψίζει από αποτελέσματα ερευνών της η Sojern.
Την περυσινή χρονιά, οι 2 επικρατέστερες τάσεις ήταν οι μεγάλες συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών brand και η ώθηση των απευθείας κρατήσεων.
Δείτε τις φετινές…
1. Άνθιση των αναζητήσεων από κινητά
Τα κινητά αντιπροσωπεύουν το 20-30% των αναζητήσεων για ξενοδοχεία καθημερινά, και οι αναζητήσεις από κινητά για ξενοδοχεία παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 23%, ανάλογα με την κατηγορία των ξενοδοχείων.
Έτσι απαιτείται από τους ξενοδόχους να έχουν αποτελεσματική στρατηγική για τις αναζητήσεις από κινητά, που ποικίλουν από τα φιλικά σε κινητά site μέχρι τη διαφήμιση με πιο πειστικές μεθόδους ώστε οι αναζητήσεις αυτές να μετατρέπονται σε κρατήσεις.
Την περυσινή χρονιά, οι 2 επικρατέστερες τάσεις ήταν οι μεγάλες συγχωνεύσεις ξενοδοχειακών brand και η ώθηση των απευθείας κρατήσεων.
Δείτε τις φετινές…
1. Άνθιση των αναζητήσεων από κινητά
Τα κινητά αντιπροσωπεύουν το 20-30% των αναζητήσεων για ξενοδοχεία καθημερινά, και οι αναζητήσεις από κινητά για ξενοδοχεία παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 23%, ανάλογα με την κατηγορία των ξενοδοχείων.
Έτσι απαιτείται από τους ξενοδόχους να έχουν αποτελεσματική στρατηγική για τις αναζητήσεις από κινητά, που ποικίλουν από τα φιλικά σε κινητά site μέχρι τη διαφήμιση με πιο πειστικές μεθόδους ώστε οι αναζητήσεις αυτές να μετατρέπονται σε κρατήσεις.
2. Τα social media καθοδηγούν την έμπνευση για ταξίδια
Η εξάπλωση των social media έχει μεταβάλλει το marketing στα ταξίδια. Το 83% των ταξιδιωτών που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να εμπνευσθεί για ταξίδια το κάνει μέσω των social media, και το 52% αναφέρει ότι οι ταξιδιωτικές φωτογραφίες φίλων αποτέλεσαν την έμπνευση να ταξιδέψουν.
Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να ενσωματώσουν τις τάσεις στα social media και να διασφαλίσουν ότι ξεχωρίζουν από το πλήθος. Προτείνεται η κοινοποίηση συναρπαστικού περιεχομένου με όμορφες φωτογραφίες στη σελίδα του ξενοδοχείου στο facebook και η ανάδειξη περιεχομένου από τους χρήστες μέσα από like, σχόλια ή αναδημοσίευση.
3. Οι online κριτικές έχουν αντίκτυπο στην απόφαση για κράτηση
Από το Facebook μέχρι το TripAdvisor, όλοι οι χρήστες αναζητούν προτάσεις ταξιδίων από άλλους. Το 90% σχεδόν των καταναλωτών λαμβάνει υπόψη του τις κριτικές στο διαδίκτυο στην επιλογή προορισμού.
Είναι επομένως απαραίτητο για τα ξενοδοχεία, όχι απλώς να ικανοποιούν αλλά να ξεπερνούν τις προσδοκίες των επισκεπτών τους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή. Προτείνεται η αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες και η γρήγορη ανταπόκριση στις online κριτικές, είτε είναι καλές, είτε κακές, προκειμένου να διατηρείται μια θετική φήμη και οι προοπτικές για αύξηση των κρατήσεων.
4. Η εξατομίκευση είναι το κλειδί στη διατήρηση πελατών
Η εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη είναι βασική στη δημιουργία σταθερής βάσης πελατών αλλά και στην απόκτηση νέων.
Σύμφωνα με το Skift, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες προτίθενται να δώσουν προσωπικά στοιχεία προκειμένου να τύχουν εξατομικευμένης εμπειρίας στο ξενοδοχείο. Στο δρόμο αυτό καθοριστικά εργαλεία είναι το Facebook και το Instagram, σύμφωνα με την Deloitte. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις προτιμήσεις και το περιεχόμενο των χρηστών προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους και να δημιουργήσουν αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες.
5. Οι επισκέπτες επιθυμούν εμπειρίες εκτός του ξενοδοχείου
Η εξατομικευμένη εμπειρία συνοδεύεται και με την επιθυμία για εμπειρίες εκτός του ξενοδοχείου. Σύμφωνα με το Skift δεν αρκεί πια η προσφορά καταλύματος αλλά χρειάζονται πολύ περισσότερα.Τα ξενοδοχεία πρέπει να επιχειρήσουν μια ολιστική προσέγγιση της συνολικής εμπειρίας επισκέπτη και να μελετήσουν πώς εκείνοι περνούν την ώρα τους έξω από το ξενοδοχείο.
Μια καλή αρχή είναι να προσφέρεται ένας οδηγός για τον προορισμό μέσα στο δωμάτιο και η παροχή πληροφόρησης από το ξενοδοχείο σχετικά με τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα της περιοχής.
6. Η τεχνολογία είναι απόλυτη προτεραιότητα
Πολλοί από τους σύγχρονους επισκέπτες είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και νιώθουν άνετα στην πλοήγηση στο διαδίκτυο από το κινητό τους και με τη χρήση εφαρμογών.
Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι ακολουθούν αυτή την τάση. Το 54% των ξενοδοχείων θα επενδύσει περισσότερο στην τεχνολογία αυτή τη χρονιά, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια πληρωμών, στην τεχνολογία δωματίου και στην προσαρμογή στα κινητά τηλέφωνα.Ένας απλός τρόπος για να ενσωματώσουν την τεχνολογία είναι η χρήση γραπτών μηνυμάτων προς τους επισκέπτες τους σε πραγματικό χρόνο ως απάντηση των απαιτήσεών τους, για την πληροφόρησή τους σχετικά με ειδικές εκδηλώσεις της ημέρας ή για να διασφαλίσουν ότι προσφέρουν ικανοποιητικές υπηρεσίες.
Η εξάπλωση των social media έχει μεταβάλλει το marketing στα ταξίδια. Το 83% των ταξιδιωτών που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να εμπνευσθεί για ταξίδια το κάνει μέσω των social media, και το 52% αναφέρει ότι οι ταξιδιωτικές φωτογραφίες φίλων αποτέλεσαν την έμπνευση να ταξιδέψουν.
Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να ενσωματώσουν τις τάσεις στα social media και να διασφαλίσουν ότι ξεχωρίζουν από το πλήθος. Προτείνεται η κοινοποίηση συναρπαστικού περιεχομένου με όμορφες φωτογραφίες στη σελίδα του ξενοδοχείου στο facebook και η ανάδειξη περιεχομένου από τους χρήστες μέσα από like, σχόλια ή αναδημοσίευση.
3. Οι online κριτικές έχουν αντίκτυπο στην απόφαση για κράτηση
Από το Facebook μέχρι το TripAdvisor, όλοι οι χρήστες αναζητούν προτάσεις ταξιδίων από άλλους. Το 90% σχεδόν των καταναλωτών λαμβάνει υπόψη του τις κριτικές στο διαδίκτυο στην επιλογή προορισμού.
Είναι επομένως απαραίτητο για τα ξενοδοχεία, όχι απλώς να ικανοποιούν αλλά να ξεπερνούν τις προσδοκίες των επισκεπτών τους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή. Προτείνεται η αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες και η γρήγορη ανταπόκριση στις online κριτικές, είτε είναι καλές, είτε κακές, προκειμένου να διατηρείται μια θετική φήμη και οι προοπτικές για αύξηση των κρατήσεων.
4. Η εξατομίκευση είναι το κλειδί στη διατήρηση πελατών
Η εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη είναι βασική στη δημιουργία σταθερής βάσης πελατών αλλά και στην απόκτηση νέων.
Σύμφωνα με το Skift, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες προτίθενται να δώσουν προσωπικά στοιχεία προκειμένου να τύχουν εξατομικευμένης εμπειρίας στο ξενοδοχείο. Στο δρόμο αυτό καθοριστικά εργαλεία είναι το Facebook και το Instagram, σύμφωνα με την Deloitte. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις προτιμήσεις και το περιεχόμενο των χρηστών προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους και να δημιουργήσουν αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες.
5. Οι επισκέπτες επιθυμούν εμπειρίες εκτός του ξενοδοχείου
Η εξατομικευμένη εμπειρία συνοδεύεται και με την επιθυμία για εμπειρίες εκτός του ξενοδοχείου. Σύμφωνα με το Skift δεν αρκεί πια η προσφορά καταλύματος αλλά χρειάζονται πολύ περισσότερα.Τα ξενοδοχεία πρέπει να επιχειρήσουν μια ολιστική προσέγγιση της συνολικής εμπειρίας επισκέπτη και να μελετήσουν πώς εκείνοι περνούν την ώρα τους έξω από το ξενοδοχείο.
Μια καλή αρχή είναι να προσφέρεται ένας οδηγός για τον προορισμό μέσα στο δωμάτιο και η παροχή πληροφόρησης από το ξενοδοχείο σχετικά με τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα της περιοχής.
6. Η τεχνολογία είναι απόλυτη προτεραιότητα
Πολλοί από τους σύγχρονους επισκέπτες είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και νιώθουν άνετα στην πλοήγηση στο διαδίκτυο από το κινητό τους και με τη χρήση εφαρμογών.
Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι ακολουθούν αυτή την τάση. Το 54% των ξενοδοχείων θα επενδύσει περισσότερο στην τεχνολογία αυτή τη χρονιά, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια πληρωμών, στην τεχνολογία δωματίου και στην προσαρμογή στα κινητά τηλέφωνα.Ένας απλός τρόπος για να ενσωματώσουν την τεχνολογία είναι η χρήση γραπτών μηνυμάτων προς τους επισκέπτες τους σε πραγματικό χρόνο ως απάντηση των απαιτήσεών τους, για την πληροφόρησή τους σχετικά με ειδικές εκδηλώσεις της ημέρας ή για να διασφαλίσουν ότι προσφέρουν ικανοποιητικές υπηρεσίες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα